האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


שנה ראשונה שלי בהוגוורס

היום הראשון שלי התרגשות ענקים אני מחכה לראות הכל וואי אתם לא תרמינו כשתיראו מה קורה שם בבית הספר!!



כותב: dfhvbivdfb
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 5562
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: נעומי2000 - זאנר: נעומי2000 - שיפ: נעומי2000 - פורסם ב: 01.04.2012 - עודכן: 07.04.2012 המלץ! המלץ! ID : 2898
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש
כתב וויתור זכויות. ירדנו אני והרמיוני למרתף ולא האמנו למה שאני והיא ראינו!! ראינו טרול ענקי צהוב וילדה עם שיער שחור מעולפת.הרמיוני כבר הוציאה את השרביט שלה וצעקתי לה:"לא!!" הרמיוני צעקה עליי בלחץ ענקי:"מה את עושה?!" ועניתי לה:"הוא מזכיר לי מישהו...אהה!!! נזכרתי זה הילד הזה שהחזיק לי את היד!!" הרמיוני הסתכלה עליי במבט מוזר ואמרה:"אוקי...ומה את רוצה שנעשה?!".ובלי לחשוב פעמיים לקחתי את המקל מהגלימה ואמרתי בקול רם:"פלטפוס טורייה!!!" ואתו טרול חזר להיות ילד רגיל אותו ילד עם השיער החום בהיר והלחיים הלבנות כשלג.הורתי להרמיוני לקחת את הילדה המעולפת למרפאה.ואני נשארתי יחד עם אותו ילד.עשיתי כישוף התעוררות והוא קם מיד ושאל בבלבול:"מה אני עושה כאן?"ועניתי לו:"תראה אני לא יודעת מה בדיוק קרה..אני הייתי בשיחת בנות ופתאום שמענו צעקה אז רצנו בכל הכוח אני וחברה שלי ופתאום ראינו אותך כטרול..."הוא לא בזבז זמן ואמר:"מי הפך אותי לטרול? אני רק זוכר שהיה איתנו מורה חדש שלימד אותנו שינוי צורה..." רצנו אני והוא לחדר פרופסורים ובדרך שאל אותי:"איך קוראים לך?"ואיזה אדיוט הוא?! איזה מין דרך זו לעשות הכרות?! ועניתי מיד:"נעמי ולך "ג'ון" ענה. הגענו אני והוא לחדר הפרופסורים ודפקתי על הדלת ושמעתי את המזכירה:"יבוא". נכנסנו אני וג'ון והוא שאל:"אממ...את יודעת איפה פרופסור מגקונגל?" המזכירה אמרה:"רגע." ונכנסה לאיזה חדר.תוך כמה זמן פרופסור מגקונגל הופיע והפכה את מטפחות הנייר של המזכירה לשולחן ושני מהדקים לכיסא."מה יש?"שאלה "את יודעת על פרופסור חדש שהגיעה לפה היום?"שאל ג'ון."כן" אמרה:"הגיעה פרופסור חדש בשם קלרון פרד קרה משהו איתו?" "כן הוא הפך את ג'ון לטרול!!"עניתי בקול רם.פרופסור מגקונגל הסתכלה עליי ועל ג'ון ואמרה:"אני אטפל בעניין אין לכם מה לדאוג חמודים משוחררים!!"אמרה והחזירה את שתי הכיסאות חזרה למהדקים ואת השולחן למטפחות נייר.אני וג'ון הלכנו משם במהרה. אמרתי לג'ון:"טוב חייבת ללכת למועדון אסור שמישהו בכלל יראה אותי מסתובבת עם מישהו מביתן אחר ביי!!" ורצתי למועדון. שם חיכו לי אלכס,בטי,איימי וקטלין. הן כל כך צפויות קפצו עליי וכל אחת אמרה את מה שיש לה לומר ולא הספקתי לשמוע כלום צרחתי עליהן ואמרתי:"שקט!!! אני לא מצליחה לשמוע אף אחת!!" "נו מי זה?!"שאלה קטלין. "איך הוא?" התפרצו אלכס ובטי ביחד ואז איבדתי את סבלנותי ושאלתי:"מה?! על מי אתן מדברות?!" "נו באמת אל תעשי את עצמך!! אנחנו יודעות שיש לך מישהו מחדר אחר!! איך קוראים?!"אמרה בטי.ואני נאנחתי ואמרתי:"אני כל כך שקופה?" "כן!!"ענו כולן במקהלה."נו תשפכי ילדה!!" אמרה בטי. "טוב טוב" נאנחתי בעודי מתיישבת על הכורסה:"הוא כל כך חמוד אבל בקושי דיברתי איתו הוא חתיך כזה!! יש לו שיער חום בהיר ועניים ירוקות טורקיז והוא פשוט חלומי!! וקוראים לו ג'ון!!" "זהו?"שאלה אלכס ונראתה מופתעת "זה מה שאת יודעת עליו?" ועניתי לה:" מה את עוד רוצה שאני אספר איזה תחתונים הוא לובש?!" ולחשתי לכולן:"אני חושבת בוקסר לבנים..." וכולנו צחקנו פתאום כבה האור."לישון!!"קרא השרת מבחוץ בכל צרוד. אני עניתי למעלה עם חבורתי וראיתי את הרמיוני ושאלתי:"איפה היית?" "הייתי במדשאות..למה?"השארת אותי יחד עם ג'ון!!"אמרתי "ג'ון? מי זה ג'ון?"שאלה "בואי ארענן את זיכרונך טרול ילדה מרפאה משהו זכור לך?!" ואז הרמיוני אמרה:"אהה...הוא...מה קורה איתו באמת?" ואני כבר איבדתי את סבלנותי וצרחתי:"זה לא משנה עכשיו!!!!!" "שקט!!!!!!!" נשמע השרת מבחוץ ואמרתי להרמיוני:"נדבר מחר". התלבשתי והלכתי לישון. המשך יבוא!!~~~~~~~~~~~~
הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

רשונה. · 04.04.2012 · פורסם על ידי :בילטריקס בלק
חמוד אבל את צריכה בטא ורווחים בין הפסקאות.
אם את רוצה שאני אבטא לך דברי איתי בפרטי.

כן אני עשיתי את זה ככה אבל משהו השתבש במחשב וזה היצר את זה... · 05.04.2012 · פורסם על ידי :dfhvbivdfb (כותב הפאנפיק)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007