האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מה מכשפות רוצות

אני גאה להציג בפניכם, קוסמים מתחילים, את המדריך השלם למה מכשפות רוצות, ואיך אנחנו כקוסמים יכולים להצליח לרצות אותן.
או לפחות לנסות.



כותב: פומפרי
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 44052
5 כוכבים (4.905) 42 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: אחד מרכזי - פורסם ב: 07.06.2012 - עודכן: 15.09.2015 המלץ! המלץ! ID : 3004
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פיק חדש שהתחלתי, כי השני קרוב מאוד לסיום.
מקווה שתאהבו.
אני אשמח לתגובות =] 

הקדמה

בתור קוסם וגבר צעיר אני גאה להציג לכל אחד מבני מיני את הטעות הנפוצה והראשונה שלנו כמתחילים אצל בנות המין השני - תשכחו כל מה שאתם מכירים. מכשפות הן יצורי הקסם הכי מסובכים שקיימים ואף מדריך לא יצליח להסביר אותן בברור, אפילו אם עשה עבודה מעמיקה בנושא. הן זן שלם שעומד בפני עצמו ולרוב הן בעצמן לא יודעות מה הן רוצות. אבל אל דאגה, לצערי יש לי נסיון כואב ומר בתחום הזה. אני פה כדי לעזור לכם, קוסמים מסכנים ומתחילים, בלהבין מה בדיוק מכשפות רוצות, ואיך אנחנו, כגברים, יכולים באמת להצליח לרצות אותן. מידי פעם. 
אני מודה שלפני כמה חודשים זה נראה לי כמו עסק לגמרי תמים. זה התחיל בסך הכול מהתערבות לא מזיקה. אבל עכשיו, אחרי שלושה חודשים, אני יכול לומר בבטחון מלא - זו הייתה אחת הטעויות הגדולות ביותר בחיי. לא תכננתי את זה, אפילו לא לרגע. לא תכננתי להתאהב ולשכוח את כל מה שידעתי לכאורה. הייתי בטוח שאין אחת שתסרב לי, שתוכל לעמוד בפני ושאני מבין גדול בתחום. שאני יודע בדיוק מה מכשפות רוצות ואיך להפיל אותן אם רק ארצה בכך. לא נדרש לי הרבה זמן כדי להבין שטעיתי. טעיתי בגדול. לא היה לי מושג מה נשים רוצות ומה מכשפות רוצות בפרט, כמו שחשבתי. אבל עכשיו אחרי לא מעט ניסיון בתחום, ניסיון כואב ומר כמו שכבר ציינתי, החלטתי למנוע מדור שלם אחרי לעשות את אותה טעות שאני עשיתי. מכשפות ובעיקר קוסמים יקרים, אני גאה לפתוח את המדור השבועי בעיתון ״הוגוורטס״ - מה מכשפות רוצות.

מאת - סקורפיו תיאודור מאלפוי.              

   __________


חדר הנחיצות בבית הספר ׳הוגוורטס לכישוף ולקוסמות׳ מעולם לא היה שוקק חיים ומלא כל כך. אולי זה היה מהסיבה הפשוטה שבכל תולדות הוגוורטס, הידועות לשמצה, לא הייתה מסיבה של כל בני השנה השביעית מכל הבתים בחדר אחד. פרט לאותו יום, כמובן. בני השנה השביעית של בית הספר החליטו לחגוג את תחילת השנה האחרונה בהחלט שלהם. על לילי לונה פוטר, מכל מקום, זה לא היה מקובל כל כך. היא תעבה מסיבות בכל נפשה, בייחוד כאלו שכללו כמות לא מבוטלת של וויסקי אש, מספר גדול של קוסמים במקום אחד ובעיקר, כאלו שכללו את סקורפיו תיאודור מאלפוי. אותה מסיבה כללה את כל השלושה, ולכן היא לא נהנתה במיוחד. היא השתוקקה לחזור לחדר המועדון, או לפחות להיות בכל מקום אחר שבו מאלפוי לא נמצא. לא שזה היה חדש השנאה הזאת כלפיו. ממש לא. היא שנאה את סקורפיו מאלפוי מאז ומתמיד, וכמובן שגם היו לה סיבות. הוא היה יהיר, שחצן, אגואיסט, רודף שמלות, מלא אגו, וכל כך, אבל כל כך מעצבן. היה לו חיוך מתנשא באופן תמידי על הפרצוץ והליכה בטוחה ויומרנית, כאילו כל הוגוורטס שייך לו.
לצערה, כל הוגוורטס העריצה אותו, בנות הסמיקו או התעלפו אם חייך אליהן, ואם נגע בהן, היו צריכים לשלוח אותן לקדוש מנגו. הוא היה אהוב על כולם, אפילו על המורים. סקורפיו היה גם מחונן בכל המקצועות, תמיד צעד אחד לפני כולם, ואיך לא, גם קפטן נבחרת הקווידיץ׳ של סלית׳רין והמדריך הראשי. ביחד איתה, לילי פוטר מבית גריפינדור, דבר שרק העלה את העצבים שלה עוד יותר, כי היא תהיה תקועה איתו במשך שנה שלמה. זה יהיה כמו לעשות בייביסיטר על ילד קטן ומעצבן, סיוט של ממש, ועוד ללא תשלום של אוניה או שתיים. לכן היא רצתה לצאת מהמסיבה המעצבנת כמה שיותר מהר, ואלמלא ג׳ניפר, החברה הכי טובה שלה, היא גם הייתה עושה את זה. ג׳ניפר הכריחה אותה לבוא, לא שאלה ממש, בתירוץ שזו ההזדמנות של לילי למצוא לעצמה חבר. כך מצאה את עצמה לילי מוקפת בחבורת בני נוער שתויים וצוהלים, בשמלה שחורה וצמודה מידי לטעמה, על יד בר המשקאות, כשברקע מתנגנת מוזיקה רועשת. כאילו שזה לא היה גרוע מספיק, סקורפיו מאלפוי בדיוק ניגש אל הבר.
ממש חוקי מרפי. 
״ג׳ון, תביא לי איזה וויסקי אש.״ אמר בקולו העמוק והיהיר. היא גלגלה את עיניה הכחולות בזלזול, לא לפני שהן מספיקות לקלוט את סקורפיו לבוש במכנסי ג׳ינס ארוכות, חולצה לבנה מכופתרת ואת שיערו הבלונדי והכסוף נח על מצחו בצורה מרשימה. הוא שתה את הכול בלגימה אחת, דבר שגרם ללילי לגלגל את עיניה בזלזול פעם נוספת. הוא קלט שבחנה אותו, מבט מתעב על פניה. הוא חייך חיוך מתגרה. ״אוהבת את מה שאת רואה, פוטר?״ שאל בקול בטוח. 
״תנוח, מאלפוי. אתה עושה רוח.״ אמרה.
הוא גיחך. ״את מתאמצת יותר מידי, פוטר.״ היא נשמה נשימה עמוקה והתעלמה. היא לא תיתן לו את הסיפוק הזה. ״אז, פוטר, נהנת מהמסיבה?״ שאל. 
״לא עניינך, מלאפוי.״ השיבה בקרירות. 
״הו, מישהי קרירה היום.״ אמר בשעשוע. 
״לא רק היום.״ סיננה. הוא עלה לה על העצבים מרגע לרגע, הוא והחיוך המתנשא שלו שמרוח לו על כל הפרצוף. הוא בחן אותה עכשיו, מסתכל עליה מלמעלה למטה ללא בושה בעיניו האפורות והמהפנטות.  ״מה?!״ שאלה בכעס.
הוא חייך חיוך מסופק. ״את נראית טוב בשמלה הזאת. מבליטה בדיוק את מה שצריך.״ אמר בהנאה.
״תוריד את העיניים שלך מהגוף שלי, סקורפיו תיאדור מאלפוי!!!״ אמרה בכעס.  
הוא צחק. ״תמיד ידעתי שג׳ינג׳יות עצבניות.״ 
״אנחנו נוטות להיות אלימות כשאנחנו עצבניות, אז אני במקומך הייתי שומרת על החבילה שלי אם באלי אי פעם להביא ילדים לעולם!״ איימה. הוא רק צחק עוד יותר, דבר שממש העלה לה את העצבים.
״נראה אותך.״ התגרה בה. היא רשפה.
״איך אתה מעז?!״ 
הוא חייך חיוך מתגרה. ״בקלות. ג׳ון, תביא לי בבקשה עוד וויסקי אש.״ ביקש. ״כאן לבד, פוטר? איפה החבר? הו, אין לך אחד כזה?״ עקץ אותה. ג׳ון, בן שנה שביעית גבוה וחסון, הגיש לסקורפיו כוס גבוהה מלאה בוויסקי אש. לילי לא חשבה יותר מידי ושפכה את כל תכולת הכוס על מאלפוי ההמום.
״זה ילמד אותך לא להתעסק איתי, מאלפוי!״ אמרה בכעס והלכה.
סקורפיו נותר דומם והמום לכמה דקות, כשהטיפות של המשקה החריף מטפטפות משערו בשטף. ג׳ון הגיש לו מטלית כדי לייבש את עצמו. ״ג׳ינג׳יות.״ מלמל סקורפיו בכעס. ״איפה אתה? חיפשתי אותך במשך שעה!״ שמע. הוא הסתובב, המטלית עדיין בידו, וראה את כריס, חברו הטוב ביותר.
״מה קרה לך?״ הוסיף כשראה את סקורפיו הנוטף. 
״לילי פוטר, זה מה שקרה.״ 
כריס גיחך. ״זה ידוע שלא מסתבכים עם פוטר.״ 
סקורפיו נחר בזלזול. ״פוטר היא מטרה קלה.״ 
כריס הרים גבה בספק. ״לא סתם עדיין אין לה חבר.״
״זה רק בגלל שאף אחד לא רוצה מעצבנת כמוה.״
״תתפלא, יש הרבה שרוצים, אבל היא פשוט דוחה את כולם.״ אמר כריס. 
חיוך קונדסאי ושובב התפרס על פניו של סקורפיו תיאדור מאלפוי. ״אותי היא לא תדחה.״
מבט ספקני נראה על פניו של כריס סמית׳. ״לא רוצה להרוס לך את האשליה, חבר, אבל פוטר היא עקשנית ובררנית. חוץ מזה, היא לא סובלת אותך, אחי.״
״הו, היא רק משחקת את הקשה להשגה, אבל בסופו של דבר היא בדיוק כמו כל הבנות. היא לא תוכל לעמוד בפני אם אני רק ארצה בכך.״ אמר סקורפיו בחיוך גאה.
״מוכן להתערב על זה?״ שאל כריס בחוסר אמון. סקורפיו חייך.
״אם אני מצליח לגרום ללילי לונה פוטר ליפול לרגלי עד לערב השנה החדשה, אתה נותן לי מאה אוניות?״
״ואם אתה לא תצליח?״ 
״אני אתן לך.״ אמר סקורפיו בחיוך ממזרי.
״כשאתה אומר ׳תיפול לרגלי׳, זה מה שאני חושב שזה?״ אמר כריס בחיוך קטן. סקורפיו חייך חיוך ערמומי, שהתרחב מרגע לרגע והנהן. עכשיו היה תורו של כריס לחייך. ״תחתים אותי, ותתכונן להפסיד.״

הפרק הבא
תגובות

מקסים · 10.06.2012 · פורסם על ידי :zebrased
ממש יפה!! ונרשמתי לעידכונים!! המשך!!

המשך! · 18.06.2012 · פורסם על ידי :HPortalUser2
המשך דחוף הם יהיו ביחד נכון? אני נירשמת לעידכונים המשך!

תודה רבה =] · 18.06.2012 · פורסם על ידי :פומפרי (כותב הפאנפיק)

!!!!!!!!! · 18.06.2012 · פורסם על ידי :HPortalUser2
מתי ההמשך?

... · 18.06.2012 · פורסם על ידי :פומפרי (כותב הפאנפיק)
ההמשך בקרוב =]

!!!!!!!!! · 19.06.2012 · פורסם על ידי :אמילי המלכה
ואאאאווווווווווו נרשמתי לעידכונים!!!
את רושמת מושלם!!:)

תודה רבה :) · 19.06.2012 · פורסם על ידי :פומפרי (כותב הפאנפיק)

המשך! · 19.06.2012 · פורסם על ידי :HPortalUser2
סורי שאני חופרת לך אבל זה מהמם!!!!!! המשך!!!!!!!! את רושמת מדהים יש לך כישרון!!!11

זה בסדר ;) · 19.06.2012 · פורסם על ידי :פומפרי (כותב הפאנפיק)
תודה =]
ויהיה המשך ברגע שאני אכתוב אותו.. מקווה שעד יום חמישי הוא יעלה.

תודה! · 19.06.2012 · פורסם על ידי :HPortalUser2
אין את גדולה!!!!!!

פאנפיק חמוד, · 20.07.2012 · פורסם על ידי :Richard III
אבל לילי פוטר היא שתיים מתחת לסקורפיוס מאלפוי.
כלומר - כשסקורפיוס נמצא בשנה השביעית, לילי בשנה החמישית.

יפה מאוד. · 23.07.2012 · פורסם על ידי :PotterHead
פאנפיק מעולה.
ממש אהבתי !

מדהים! · 28.10.2012 · פורסם על ידי :el condor pasa
פאנםיק מדהים! את כותבת מעולה, נרשמתי לעדכונים

יש לך טעות · 05.11.2012 · פורסם על ידי :Katniss Everdeen
לילי לא בשכבה של סקורפיו.. היא קטנה ממנו בשנתיים. מי שבת גילו היא רוז וויזלי, הבת של הרמיוני ורון. את יכולה פשוט לשנות את השם.. זה יתאים יופי.

אני יודעת.. · 05.11.2012 · פורסם על ידי :פומפרי (כותב הפאנפיק)
אני יודעת שש לי טעות, אבל זה מאוחר מידי לשנות את הדמות ואת השם.

המשךךך · 27.11.2012 · פורסם על ידי :just like me
הפאנפיק מהמם !
ואני נכנסת כל יום כדי לבדוק אם עדכנת ><
אז תמשיכי בבקשה ! את כותבת מקסים :)

יפה · 27.04.2013 · פורסם על ידי :לילי היפה:)
ממש אהבתי. סיפורי אהבה הכי יפים!

מסכימה ;) · 27.04.2013 · פורסם על ידי :פומפרי (כותב הפאנפיק)
ותודה =]

אממ.. · 25.05.2013 · פורסם על ידי :הנביא היומי
עבר כבר די הרבה זמן ולא המשכת. מתי את ממשיכה?

זה ממש לא משנה שהוא עם לילי להפך זה יותר טוב · 16.06.2013 · פורסם על ידי :Ella Zoldyck
האמתי שזה יותר טוב ככה יותר מעניין שזה לילי וסקורפיו ולא עם רוז

ודרך הגב אני גם כותבת פאנפיק אני ישמח עם תיראי אותו

וואו! · 06.07.2020 · פורסם על ידי :ㅂㅈㄷㄱ쇼ㅕㅑㅐㅔ
מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!
סגנון הכתיבה מושלם, מפורט מדויק.
העלילה פשוט מרתק.
הכול פשוט מושלם!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007