האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מפגשים מקריים

מה קורה כשדמויות ממשחקי הרעב ודמויות מהארי פוטר נפגשות?



כותב: סאני
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2650
5 כוכבים (4.875) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר ומשחקי הרעב - זאנר: אמ... - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 25.06.2012 - עודכן: 26.03.2020 המלץ! המלץ! ID : 3060
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ויתור זכויות לרולינג ולקולינס!

 

 

 

 

 

"צופים יקרים!" בירך סיזר. "היום נמצא אצלנו אורח מיוחד. אדם שהצליח להוכיח את חפותו לאחר שנים ארוכות של סבל וייאוש. קבלו את- סיריוס בלק!!!"

סיריוס נכנס לאולפן בצעדים מהירים וחינניים. הוא נופף לקהל, קרץ לצופות הצעירות יותר והעביר יד בשיערו.

"טוב לראות אותך כאן באולפן." אמר סיזר לסיריוס ולחץ את ידו.

"טוב להיראות." חייך סיריוס והתיישב על הספה שהוכנה לכבודו מראש.

"יש כל כך הרבה דברים לשאול אותך, אך הזמן קצר." אמר סיזר. "נתחיל בשאלה המסקרנת ביותר- איך הצלחת להתחמק ממשרד הקסמים זמן כה רב?"

"משרד הקסמים לא היה מצליח למצוא את וולדמורט גם אם הוא היה רוקד על בטנו הדשנה של פאדג' היקר, לבוש כגמדון בית." גיחך סיריוס. "ואני לא לקחתי כאלו סיכונים. ירדתי למחתרת. בהתחלה נדדתי קצת, להיפטר מרודפיי. אחרי זה הסתתרתי בבית בו נולדתי."

סיזר הנהן. "מדובר באותו בית שממנו ברחת בנערותך, אם אינני טועה?"

"אכן. מדובר באותו הבית." אישר סיריוס.

"אפשר לשאול מדוע ברחת?" התעניין סיזר.

"כן, ואני אפילו מוכן לענות." הסכים סיריוס. "היו לי הורים סדיסטים ולא סימפטיים ואח קטן קטנוני ורמאי. סיבות מספיק טובות?" סיריוס המשיך. "הם לא יכלו לסבול את המחשבה שבנם הבכור גריפינדורי וגאה בזה. החיים בקרבתם הפכו להיות סיוט, אז ברחתי לבית של חברי הטוב ביותר."

"ג'יימס פוטר." אמר סיזר. "האדם שהאשימו אותך ברציחתו."

"כן." עיניו של סיריוס קדרו. "שלו ושל אשתו. לילי אוונס."

"אולי תספר לנו קצת על החברות שלך עם הזוג?" ביקש סיזר. "איך הכל התחיל?"

"הכל התחיל לפני שנים רבות..." פתח סיריוס. "סתם, צוחק. בטעות נתתי לג'יימס בוקס, ואז, כשליוויתי אותו למרפאה כדי לתקן את האף גילינו שיש לנו אותו ראש. משם זה כבר היה היסטוריה."

"איך אפשר לתת למישהו בוקס בטעות?" הופתע סיזר. "מתי זה קרה?"

"ביום השני ללימודים, בשנה הראשונה. רציתי לתת בוקס לסלית'ריני דפוק אחד, אבל הוא התכופף, המניאק..."

"אכן מניאק." אמר סיזר בכובד ראש. "להתכופף כשמנסים להכות אותך בפנים..."

"זה מה שגם אני אמרתי!" סיריוס רטן.

"בסוף התברר שהרוצח היה אחד מהחברים הטובים שלכם!" אמר סיזר. "אתה יכול לספר על זה?"

"פטיגרו. העכברוש המסריח, החלקלק, בן הבליעל, הדפוק, הנצלן, המעוך, התככן, המתועב, הבן זו-"

"זה יספיק!" עצר אותו סיזר. "יש גם צופים צעירים."

"מצטער. לא התכוונתי להגיד בן זונה, זה פשוט יצא." התנצל סיריוס.

"אולי תדבר על נושא שפחות מסעיר אותך. משהו יותר חיובי. וחינוכי." הציע סיזר.

"חינוכי? שקשור לחינוך?" תהה סיריוס. "רוצה לשמוע על תקופת לימודי בהוגוורטס?"

"זה נשמע מעניין." הודה סיזר. "מי היו חבריך?"

"ג'יימס, רמוס, והבן ז... הבן... של אמא שלו..." אמר סיריוס.

"וחברות?" שאל סיזר. "הייתה מישהי מיוחדת בעיניך? אהבת אמת?"

"כן, ברור." אמר סיריוס. "קראו לה סטייסי. או טרייסי. או איימי. רגע... איזבל?" סיריוס כיווץ אץ גבותיו בריכוז. "גבי... לא. אנה? לא... מצטער. אני לא זוכר איך קראו לה. אני רק זוכר שהיא הייתה D..."

"עברו הרבה שנים. בטח בגלל זה אתה לא זוכר את שמה." ניסה סיזר לעזור.

"אני לא זוכר את שמה, כי לכולן קראתי מותק." ענה סיריוס.

"אז איזה מין תלמיד היית?" שינה סיזר את הנושא. "שמעתי שציוניך היו די טובים. בטח השקעת."

מכיוון הקהל, שכלל בין היתר מורים בהוגוורטס, את הארי וחבריו ללימודים וכמה אנשים נוספים, עלו צחקוקים, ומצד המורים גם רטינות.

"השקעתי מאוד. הייתי מתראה עם המורים גם לאחר השיעורים, מבלה הרבה בספרייה, עוזר במרפאה." סיפר סיריוס. "באופן כללי, תרמתי הרבה מזמני לטובת בית הספר."

"יש מספר רב של מורים שטוענים שהיית... סורר ולא מחונך." הודה סיזר.

"נכון. אתה באמת חושב שנפגשתי איתם מרצוני?" התפלא סיריוס. "בכל מהריתוקים והעונשים."

"על מה נענשת כל כך הרבה?" התעניין סיזר.

"אני, ג'יימס ורמוס נהננו.. לעשות כל מיני דברים שהיה אסור לעשות." אמר סיריוס. "דברים קטנים ולא מזיקים. כמו שעת השכבה משלנו, ביקורים במקומות שהוגדרו כאזורים אסורים, הטלת כשפים על אנשים אחרים שלא במסגרת השיעור. עברנו הרבה על האיסור להתעלל בסלית'רינים."

"יש כזה איסור?" התפלא סיזר.

"כן. זה איסור שחל רק על גריפינדורים. לא הוגן, נכון? אמר סיריוס באכזבה. "חוקקו אותו אחרי מתיחה ממש מוצלחת שלי ושל ג'יימס."

"פעם רבת עם אחד מחבריך? אני מתכוון לג'יימס ולרמוס." הבהיר סיזר, כדי להימנע מקללות מיותרות.

"עם רמוס לא היינו רבים. היינו מתווכחים איתו. עם ג'יימס רבתי פעמיים." נזכר סיריוס. "פעם אחת כשאמרתי לו שישכח מלילי וישיג חיים כי היא לעולם לא תסכים לצאת איתו, ופעם אחת כשניסיתי לספר אותו בעזרת כישוף ולא ממש הצלחתי..."

"את יכול להרחיב? לא הצלחת באיזה אופן?" שאל סיזר.

"אני יכול רק להגיד שגרמתי לג'יימס טראומה משפנים, גרביוני רשת ודאודורנט בריח שום..."

"זה בטח אחד מהדברים החמורים שעשית." אמר סיזר בהבנה.

"ממש לא." חייך סיריוס. "זה היה אחד מהפחות חמורים. זאת הייתה תאונה."

"מה הדברים היותר חמורים?" שאל סיזר בחוסר אמונה.

"אני, ג'יימס ורמוס השתכרנו אחרי שג'יימס גנב וויסקי אש מהמטבחים וחשבנו שזה יהיה ממש מצחיק להצמיח שפמים לכל הסלית'רינים." אמר סיריוס. "והסלית'ריניות." הוסיף.

"מה היה העונש?" שאל סיזר.

"פרופסור מקגונגול קראה לנו לשיחה." אמר סיריוס.היא אמרה לנו שזה לא טוב שהצמחנו לסלית'רינים שפמים. היא הסבירה לנו שהלחש שבו השתמשנו לא היה ממש יעיל, והמליצה להצמיח זנבות בפעם הבאה, כי מזנבות קשה להיפטר, ושפמים אפשר פשוט לגלח..."

מקגונגול, שישבה בקהל, חייכה בהתנצלות.

"ביליתי עם פרופסור מקגונגול זמן רב. היא האדם שאני הכי מעריך ומעריץ." התוודה סיריוס. "היא לימדה אותי איך להתנהג."

"האם אי פעם התחרטת על אחת מהמתיחות שלכם?" שאל סיזר.

"כן." הודה סיריוס. "הוספנו לכל האוכל במטבחים חומר משלשל." אמר סיריוס. "התחרטנו על זה מהר מאוד. המקום הסריח במשך שבועות."

"מה היה הדבר הטוב ביותר שעשית?" שאל סיזר, בניסיון להוציא את סיריוס באור חיובי.

"כבר אמרתי לך. אני לא זוכר את השמות שלהן." אמר סיריוס.

"מה היה הדייט הכי מוזר שלך?" שאל סיזר.

"כשיצאתי עם רמוס." אמר סיריוס.

"יצאת עם רמוס?" סיזר נדהם.

"כן, ומאז הפסקתי להתערב עם ג'יימס על- 'תהיו חייבים לי טובה'." אמר סיריוס.

"טובה? מה זאת אומרת?" שאל סיזר.

"ג'יימס תמיד ביקש טובות בסגנון- תצבע את השיער לסגול לשבוע, תצא עם רמוס לדייט בבית הקפה של מדאם פודיפוט כששניכם לבושים בחצאית בלט וגרביונים, תצהיר על אהבתך לתחתוניו של סבר-מאוס, תנסה לשכנע את לילי לבוא איתי לנשף. שטויות כאלה."

"ומה הטובה בדברים האלו?" סיזר לא הבין.

"ג'יימס טען שזה טוב למצב הרוח שלו..." ענה סיריוס.

"קודם סיפרת שרבת עם ג'יימס על אהבתו ללילי. אולי תספר על זה?" ביקש סיזר.

"לילי הייתה מאוד חרוצה ושקדנית. כל המורים אהבו אותה, והיא תמיד צייתה לחוקים. לא סבלתי אותה." אמר סיריוס. "שנאתי את זה שג'יימס מאבד את הראש בגלל מישהי כמוה. חשבתי ששום דבר טוב לא יצא ממנה. מתברר שטעיתי. הארי יצא משם... והוא יצא ממש בסדר."

"טוב, סיריוס. תודה לך. נגמר לנו הזמן." אמר סיזר. "יש לך משהו להגיד לצופים?"

"כן. אם מישהו צריך טיפים בנושאי מתיחות, תשלחו ינשוף לכיכר גרי-"

"קאט!" קטע סיזר את השידור.

הפרק הבא
תגובות

יפה:) · 27.06.2012 · פורסם על ידי :Sun Shines
אהבתי.....
גם די מצחיק:)

טווווווב! · 27.06.2012 · פורסם על ידי :stam2
זה פיק טוב וקורע...
מוסיפה פה למטה את הקטעים שהכיהכי אהבתי..(למרות שממש קשה לבחור=]):

"משרד הקסמים לא היה מצליח למצוא את וולדמורט גם אם הוא היה רוקד על בטנו הדשנה של פאדג' היקר, לבוש כגמדון בית"

"ביום השני ללימודים, בשנה הראשונה. רציתי לתת בוקס לסלית'ריני דפוק אחד, אבל הוא התכופף, המניאק..."

"אכן מניאק." אמר סיזר בכובד ראש. "להתכופף כשמנסים להכות אותך בפנים..."

"אני, ג'יימס ורמוס השתכרנו אחרי שג'יימס גנב וויסקי אש מהמטבחים וחשבנו שזה יהיה ממש מצחיק להצמיח שפמים לכל הסלית'רינים." אמר סיריוס. "והסלית'ריניות." הוסיף.

"מה היה העונש?" שאל סיזר.

"פרופסור מקגונגול קראה לנו לשיחה." אמר סיריוס.היא אמרה לנו שזה לא טוב שהצמחנו לסלית'רינים שפמים. היא הסבירה לנו שהלחש שבו השתמשנו לא היה ממש יעיל, והמליצה להצמיח זנבות בפעם הבאה, כי מזנבות קשה להיפטר, ושפמים אפשר פשוט לגלח..."

"טוב, סיריוס. תודה לך. נגמר לנו הזמן." אמר סיזר. "יש לך משהו להגיד לצופים?"

"כן. אם מישהו צריך טיפים בנושאי מתיחות, תשלחו ינשוף לכיכר גרי-"




יש עוד אבל אלה מקום נמבר וואן!
ושוב פיק מושלם =קורע+קצת מתח+עלילה מסקרנת+רעיון חדשני

(: · 09.08.2012 · פורסם על ידי :~BananaGirl~
וואו זה ממש מצחיק, שנון, וזה עם סיריוס וסיזר !! הם סוגשל הדמויות האהובות עליי.
ממש ממש אהבתי !! והרעיון גם נפלא. משחקי הרעב והארי פוטר, שתי סדרות הספרים הכי טובות.
המששךךךךך !!

חחחחחחחחחחחחחח · 25.08.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
ואו מדהים וקורע מצחוק!
בבקשה המשך

מסכימה · 10.06.2013 · פורסם על ידי :Noa.g
עם כל התגובות שלפני! יש המשך?

ממש טוב! · 10.06.2013 · פורסם על ידי :מאיה גריינג'ר
ממש מצחיק ומעולה!!
יש המשך? בבקשה שיהיה המשך!

יש המשך · 11.06.2013 · פורסם על ידי :סאני (כותב הפאנפיק)
כתבתי גם על המפגש בין נורי לגברת נוריס, ועל המפגש בין פיניק ודראקו. אני פשוט מתעצלת להקליד...

תקלידי!!!!!!!!!!!!!!! · 12.06.2013 · פורסם על ידי :גרפינדורית חמודה

חחחח · 12.06.2013 · פורסם על ידי :הרמיוני בלו
קורע!

מסכימה · 19.03.2014 · פורסם על ידי :mayag
וואיי ממש אהבתי!!

אחד הטובים! · 08.08.2015 · פורסם על ידי :albatraoz
מצחיק, שנון, מקורי, כתיבה מעולה...
אוהבת מאוד! בהתחלה הייתי בטוחה שזה יצא גרוע, השילוב של סיזר וסיריוס, אבל טעיתי בגדול.
את/ה כותב/ת מדהים!

אהבתי!!!!! · 03.07.2016 · פורסם על ידי :טשרגקמ054
לא הפסקתי לצחוק

אדיר, ממש :) · 11.11.2016 · פורסם על ידי :The One Plus One
קורע, חבל שאין המשך

. · 26.03.2020 · פורסם על ידי :Kimimiki
כתיבה טובה! פאנפיק מוצלח!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007