האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


ציפור שחורה



כותב: ~העלמה גריינג'ר~
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2961
2 כוכבים (2) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן, פנטזיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 28.01.2009 - עודכן: 04.02.2009 המלץ! המלץ! ID : 346
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הייתה זאת שעת לילה מאוחרת. כל חבריה של בלטריקס הלכו לישון ממזמן. אבל היא, היא לא הצליחה להירדם. אולי בגלל קולו של הינשוף, אולי בגלל הענקים שהיו במרחק אלף קילומטרים משם אבל נשמעו בברור.
או שאולי זה בגלל שהיא מתרגשת כל כך לפגוש שוב את כל חבריה. אבל לא, לא מגעגעת ולא נעלים! היא מעולם לא אהבה את חבריה וגם אף אחד לא אהב אותה. בלטריקס נחשבה לילדה מוזרה בקרב חבריה.
תמיד הייה בה משהו מפחיד, משהו אפל. היא עצמה ידעה שיש לה את זה אבל לא ידעה למה. בלטריקס נולדה למשפחת בלק המפורסמת בטוהר הדם שלה. היא הייתה תלמידת סלת'רין נחושה שהעריצה את אדון האופל. ומאז ומתמיד חלמה ליהיות אוכלת מוות. דבר זה לא הפחיד את חבריה אלא רק הקנאה גרמה לכל המתח ביניהם, כך חשבה בלטריקס.

בלטריקס לא נרדמה כל הלילה עד שלא יכלה לסבול יותר ויצאה לטיול לילי ביער. כך היא צעדה לה בשקט מופתי בלי לעשות שום רעש ברגליה. לפתע ראתה בלה לפנייה את אותו איש בעל הברדס שראתה בתחנת הרכבת. הוא התקרב אליה במהירות והיא לא זזה צעד אחד, מהופנטת מאותו אדם. לפתע בלי שמה לב ובלי שהייתה מוכנה לזה, האיש נישק את בלטריקס בלק. נשיקה מהירה אבל עם המון צער וכאב ובאותו זמן אפלות והנאה, כך נסחפה לבלטריקס לנשיקתו של העלמוני, עד שנזכרה לפתע. " היי! איך אתה מעיז לגעת בי! בוצדם מטונף!!"
"הו, הינני חושב שאני בוצדם העלמה בלק, כבר שנים שאני מחפש אחריך". אמרה הגבר וקירב את עורפו לידה.
"מה.. אתה..אני... כלמור.....טהור דם..." אמרה בלטריקס מבולבלת ונבוכה למדיי.
"כן.. אני טהור דם שמי הוא רודולפוס לסטריינג' ".
"אוקיי מר לסטריינג'! איך אתה מעיז לנשק אותי ככה?! אני בת למשפחת בלק להאצילית! תלמידת סלת'רין ובקרוב אוכת מוות.."
"אוכלת מוות?.." קטע אותה רודולפוס שנראה דיי משועשע. "אני חושב שאת עוד לא אוכלת מותת.. נכון העלמה בלק?"
מילים אלו הכעיסו את בלטריקס. והיא מייד שלפה את שרביטה.
"איך אתה מעיז!!! לדבר אליי בצורה שכזו". אמרה בלטריקס סמוקת הפנים מוכנה להגיד את הקללה שידעה.
"אני רק אומר את האמת העלמה בלק.. את עוד לא אוכלת מוות נכון? אדון האופל לא שכר את שרותייך".
עכשיו בלטריקס רותחת מזעם כיוונה אליו את שרביטה ואמרה בקול: "אבדה ק-".
"עצרי!! אני מצווה עלייך! אדון האופל בכבודו ובעצמו שלח אותי לחפש אחריך!.. אבל אני רק המשכתי להתאהב בך"
הוא סיפר לה את כל מה שאמר לו אדון האופל. והיא נרגשת ולהוטה לשמוע כל מילה כאילו שלפני רגע בכלל לא רצתה לקלל אותו בקללה ממיתה.
"עכשיו את מבינה?". אמר לסטריינג' וחייך אל בלטריקס.
"כן.. אני חושבת" אמרה בלטריקס שחייכה חיוך שהפחיד ממש.

הם לא שמו לב וכבר הזריחה עלתה. רודולפוס הבטיח לבלטריקס לקחת אותה לזכרונו שלו כשאדון האופל בכבודו ובעצמו אמר לו שרוצה את בלטריקס בלק ליהיות אוכלת מוות.

הפרק הקודם
תגובות

הי · · פורסם על ידי :Robsessed
הי,בפרק הראשון חשבתי שזה דמגומים..=)
ופה לקח לי דקה לתפוס שבלה זה בלאטריקס..
אני חושבת שזה כתוב יפה ורעיון יפה ואהבתי מאוד את השרות הראשונות אבל השאר מאוד בלבל אותי..הכל קרה מהר והייתי צריכה לקרוא כמה פעמים בשביל להבין הכל...
אני מאוד מקווה שאני לא פוגעת בך..את יודעת כמה אני אוהבת אותך ושאני חושבת שאת כותבת מדהים!!
33333333>>>>

היי · · פורסם על ידי :~העלמה גריינג'ר~ (כותב הפאנפיק)
לא בכלל לא פגעת בי! ^^ זה אחד הפאנפיקים הפחות מוצלחים שלי.. לא נראה לי שאני ימשיך אותו..

למה?? · · פורסם על ידי :עפריקי
פאנפיק חמוד...
ואני לא קראתי את דמדומים אז ישר הבנתי שזה בלטריקס לסטריינג' מהארי פוטר..
אבל למה את לא ממשיכה??
לדעתי זה דווקא אחד הפיקים היותר טובים שלך...
תמשיכי!!!:)

פאנפיק ממש יפה · 21.02.2015 · פורסם על ידי :ילדה משונה
את כותבת מדהים

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007