האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


ג'יימס+לילי=big love!



כותב: halleliamram
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 11810
3 כוכבים (2.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנאס,יומיומי - שיפ: נו..מי אתם חושבים?ג'יימס/לילי - פורסם ב: 29.01.2009 - עודכן: 26.08.2009 המלץ! המלץ! ID : 350
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הבנות חגגו וניראו מבסוטות-אליל הבנות פנוי!פעם ראשונה שג'יימס מגיע בלי בת זוג לתחילת שנה.בנות נתקלו בו "בטעות" דיי הרבה.ג'יימס נראה אומלל.
סיריוס,אשר הבין ללבו,התחיל להסביר לבנות בייתר כעס על אומללותו של ג'יימס,אך ג'יימס,נכנע לאובססיה של הגנה על בנות.כל מה שהיה צריך לעשות הוא
לדבר אל ליבו במבט מלא תחנונים,ולבקש יפה שישתיק את חברו-ידעו חברותיו לשעבר(וכל בנות הוגוורטס בערך...).
בזה-הם ידעו-ג'יימס לא  עמד.

בנות נפלו עליו,מנסות לגעת בשפתיו-אך הוא,הפנה את פניו הצדה.ג'יימס בילה את רוב יומו,מול  הכיור-מנסה לנקות את האודם,הליפסטיק,ומה לא-
מהפרצוף שלו.

"אני לא מסמפת את הבנות האלו!אני לא יכול לראות אף אחת מהם אפילו עוד פעם אחת!מה הם רוצות?נשיקה?סוערת?ממישהו שלא מעוניין וכופים עליו?אויש באמת...

ו...הם לא יכולות להתחיל איתי אחרת?משהו מעניין?משהו מושך יותר מאשר נפילה עליי?בו נגיד שזה רחוק מלהיות רומנטי-"

"ג'יימס!"קטע אותו סיריוס "הפגישה שלך ושל לילי הייתה בנפילה..."  "אז מה?זה היה כל כך לא בכוונה!נראה לי שכל הבנות חושבות רק על יופי!לא אמרתי שלילי
לא יפה,כן?" אמר,תוך שהוא מוודא שלילי מקשיבה מאחוריו.עייניהם נפגשו,והוא חייך אליה חיוך מתוק,שלח נשיקה באויר,וקרץ.
"טמבל.."הפטירה תוך שהיא עוקפת אותם אות בצעידה מהירה.

לפתע,ג'יימס נזכר באותו יום-החשוב בחייו כנראה,בשנתו השניה.

פוטר הצעיר עבר בגאווה במסדרונות הוגוורטס,תוך שהוא חושב אם נכון היה לזרוק את חברתו.היא כבר התעצבנה עליו לגמרי-והוא לא יכל לסבול את קנאתה המדברת ישירות מעיניה.היא לא יכלה לסבול את זה שכל הבנות מפרלטטות איתו.כמובן שכל חברה שלו היתה רוצה שיפסיק לדבר עם עוד בנות חוץ ממנה,אבל זה כמובן לא היה בשליטתו,והבנות פחדו להעיר לו.
לג'יימס נמאס שכל נשיקה הייתה חייבת להגמר ב:"אני מקווה שהשפתיים האחרונות שנגעו בשלך,נגעו בהן לפני הרבה זמן-אלה אם כן הן שלי כמובן..."

בנות הסתכלו עליו כרגע במבטים חושקים מתמיד.הוא תהה לעצמו אם הן יודעות על פרידתו.טוב-זה היה ברור שכן,על ג'יימס תמיד יודעים הכל.
הבנות אהבו את ג'יימס מהרבה סיבות:הוא פשוט היה מושלם...
פרצוף-משגע,עינים-הורסות,פה-חיוך מתמיד,שפתיים-מדברות לרוב,גוף-חסון ומזמין,טעם בבגדים-מפליא לבן(הוא ידע הכל על התאמות)קול-עם מבטא מתוק,וקול צלול.
היו לו כישרונות רבים:ידע לפתות,ידע לשחק,ולהציג דברים שידע שיעודדו בנות,מומחה לבנות,חוש הומור פצצה,אופטימי לחלוטין,חוש להסתבכויות,הצליח לצאת מהכל נקי,ידע לשכנע אנשים,ולגרום להם להרשות לו דברים,גם אם הם לא היו מסכימים לעולם.אה,וכמובן שהיה אמיץ מאוד.

תוך שהוא הולך בלא שימת לב,מישהי נפלה עליו.הוא בא לבקש סליחה,אך שם לב ששפתיו צמודות,ולא מצליחות להפתח ולדבר.הוא שם לב שהוא מתנשק עם מישהי בניגוד לרצונו.הוא ניסה להשתחרר,אך היא ליפפה את זרועותיה חזק חזק סביבו.ברגע שהצליח להתנתק ממנה צעק:"מה את חושבת שאת עושה?ככה מוציאים ממני נשיקה?בכוח?לא למדת נימוסים?"
הילדה התעלמה ואמרה בחולמניות:"לא ראית ניצוצות?,לא ראית תשוקה?אפשר עוד אחד?אתה שם שפתון או משהו שהשפתיים שלך כל כך חלקות?"
ג'יימס,לא הקשיב,שלח בה מבט,אך לא יכל לצעוק עליה עוד.הוא הפנה את מבטו,והלך כועס.תוך שהוא הולך,הולך-רץ,חשב על בנות,ועל מה הן חושבות.הוא לא שם ליבו לסובבים אותו,שלפתע נתקל בחבטה במישהי אשר הלכה-רצה,באותה מהירות.הם נפלו והתנגשו.הם שכבו שרועים בעינים עצומות אחד על השני למשך מספר דקות.הם נשמו את הנשימות של השני.לפתע,בהתאמה מושלמת,פתחו עיניהם.ג'יימס לא ראה אותה בברור.הוא ראה הרבה ג'ינג'י,
וקצת ירוק.הם המשיכו לשכב כך מספר שניות,עד ששמעו קול צועק:"לא שמעתם על המושג מיטה,שאתם עושים את זה על הרצפה?" הם קמו בבהלה,והילדה פלטה:"תודה" .ג'יימס ענה:"על לא דבר"
לפתע נזכר שעליו להיות מנומס.
"ג'יימס"הציג את עצמו,תוך שהוא שולח יד ללחיצה."באמת חשבת שאני לא מכירה אותך?"שאלה בצחקוק."לילי"לחצה את ידו.המגע היה רך ונעים.הם עמדו ככה,מהופנטים,

עד שג'יימס נזכר:"אני חייב ללכת-שיעור של מדאם איזמרלה..."
"נכון"נזכרה לילי "גם לי יש שיעור של מדאם איזמרלה עכשיו,ואין לי כח להסתבך איתה.גם אני בגריפינדור"
ג'יימס חשב עליה תוך שהוא עולה לחדרו להביא את ספר השיקויים.
-באותם ימים לילי לא התייחסה שוב לג'יימס,אם התייחסה,התייחסה בקרות.הוא ידע למה.הוא  ולילי רבו,ולא הפסיקו לריב.תמיד היה על מה.

 ______________________________________________________________________________________________________________________________

השעה הייתה חצות.לילי ליהי מריאטה מאי ג'יימס סיריוס לופין ופיטר ישבו במעגל במועדון.הבקבוק עמד באמצע המעגל.הם שיחקו סולם האהבות.הבקבוק עצר על לילי.הבנים התחילו לשרוק.לילי נעמדה והתחילה:"אני מסמפטת את ג'יימס,מסמפטת וחצי את סיריוס,את פיטר מחבבת,לופין מחבבת וחצי,ואת אלכס אוהבת".תור ג'יימס הגיע:"איריס-מסמפט,מריאטה-מסמפט וחצי,מאי-מחבב,לילי-מחבב וחצי,"אמר תוך שהוא שולח לה נשיקה באויר.
היא נפנה בידיה כאילו רצתה לגרש זבוב מציק,ואחר כך זרקה עליו כרית.הוא המשיך:"וסיגלית-אוהב."

אחרי שכולם התפזרו,תהתה לילי מדוע ניקרה בה תחושת הקינאה.היא ידעה שסיגלית וג'יימס חברים,והם עושים ביחד הכל.עד עכשיו-היא לא הרגישה כלפיי ג'יימס כלום.היא לא רצתה להיות המשחק של ג'יימס,היא לא רצתה שיתנהג אליה כאילו היא יצירת מופת שלו.ג'יימס היה ידוע כשטלתן,והגיע הזמן שהיא תשים אותו במקום!

הבנות נכנסו לחדרן,החליפו לפיג'מות,ונכנסו למיטות.לפתע אמרה ליהי:"איזה זוג מושלם את וג'יימס יכולים להיות!יש לכם אותו אופי!אתם יכולים להיות הזוג!
לילי הגיבה בצרחה "מה?!?!?!?!"
"מריאטה,"פנתה ליהי "נכון שהם יכולים להיות זוג פצצתי?"  מריאטה ענתה בקול ישנוני "הם יכולים להיות סוף!"
"לכו,לכו לישון,כנראה עבר עליכם יום קשה..."
מריאטה -נרדמה,מאי -סידרה את בגדיה לפי צבעים בארון,ליהי-למדה למבחן,ולילי שכבה על בטנה,כאשר מרפקיה תומכות בה,ורגליה משוכלות באויר.היא הביטה בחלון המשקיף את המדשאות.היא ראתה את ג'יימס וסיגלית משחקים בחוץ,ולאחר,נופלים על הדשא,צוחקים.הם דיברו,וסיגלית צחקה שוב.לאחר מספר דקות,קם ג'יימס,והושיט לסיגלית את ידו.היא נעזרה בו,וג'יימס משך אותה לנשיקה.לילי הסיטה את הוילון.
                                                                           ~   ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~   ~  ~  ~

"הצגת חג הפסחא תתקים יום לפני חופשת החג."אמר דמבלדור בקול שקט "תלמידי השנה החמישית ישחקו בה.יתבטלו כל הלימודים לטובת חזרות".תלמידי השנה החמישית הפילו מזלגות,סכינים,וכל מה שבא ליד בהפתעה.

"בסיום ארוחת הערב,פנו למדשאות,שם ייערכו האודישנים.תלמידי מכיתות אחרות,מוזמנים לצפות."
כולם חיכו במתח לסיום הארוחה.תלמידי השנה החמישית,דיברו בניהם על תפקידים,ותלמידים אשר לא זכו להיות בשנה החמישית-עודדו את קרוביהם לגשת לאודישנים.

תור ג'יימס הגיע.הוא עמד ודיבר בלהט,על השופטת,כאילו הוא מדבר אל אהובתו.הוא הציץ בלילי,וראה שעל פניה נסוך חיוך מזלזל.קולו נשבר.הוא התחיל לדבר ברכות,בדרמתיות,מדמיין את עצמו בתור אותו בחור אומלל שאהובתו,מסרבת להצעת נישואים,משום שאביה לא מסכים.הוא הפסיק את הטקסט.

השופטת הייתה המומה."אתה לומד משחק?" היא שאלה "לא!" ענה בחיוך.היא הביטה בו בהערצה.כדי לוודא שהתפקיד הראשי שלו-חייך חיוך מפתה.השופטת נראתה חולמנית.

"אני רק מקווה,שמי שאמורה להיות אהובתי,"אמר ג'יימס לסיריוס,תוך שהם עולים מהמדשאות לחדרם בסוף האודישנים "תהיה שווה,אני אמור להתנשק איתה 3 פעמים...הלוואי סיגלית."
                                                                       *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *
"טוב," הודיעה השופטת באולם הגדול,תוך שהיא מנקה את את גרונה."הנה התוצאות:בלק סיריוס נבחר לתפקיד מחזר אחרי הנסיכה.אוונס לילי נבחרה לתפקיד הנסיכה.פוטר ג'יימס נבחר לתפקיד המחזר האחרון,
ואהוב הנסיכה-"
"מההההההההההה?!?!?!?!?!?!!?!?!?!!?!?!?!!?!?"צעקו ג'יימס ולילי . 

סיגלית הפילה כוס זכוכית ברעש.

 

לא אהבתם משהו?תכתבו הערה ואני ישתדל לשפר.אהה,ו...אני  עדיין צריכה בטא?
רוצים עוד פרק?תגיבוווו,אם תגיבו אני אדע שאתם אוהבים-ויוסיף.(למי יש טענות,אהה??)

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

איך שיעור של סנייפ · · פורסם על ידי :איין לופין

יפה! · · פורסם על ידי :~לילי~
אבל סנייפ היה איתה באותה שכבה זה לא הגיוני!

אופסיק... · · פורסם על ידי :halleliamram (כותב הפאנפיק)

אופסיק... · · פורסם על ידי :halleliamram (כותב הפאנפיק)
אבל תודה,אני ישנה...

שיניתי · · פורסם על ידי :halleliamram (כותב הפאנפיק)
תודה על התשומת לב.
אני עדיין צריכה בטא?

יפה!! · · פורסם על ידי :הרמי המאמי
זה היה ממש יפה!
אני ממש אהבתי תמשיכי.... =]
מ-ה-ר!

חמוד · · פורסם על ידי :+liel wizli+
יפה
תמשיך
בקשההה

עצה ממני · · פורסם על ידי :Green Wolf
יש שיפור, אבל את צריכה לקרוא יותר לדעתי.
אני למשל קורא הרבה מאוד ותאמיני לי שזה עוזר לרמת הכתיבה שלי תקראי את הפאנפיקים שלי ותביני.

את עדין צריכה בטא · · פורסם על ידי :Misery Business
אני לא יכולה להמליץ לך על אחד בינתיים, אבל אני יכולה להמליץ לך על כמה פאנפיקים טובים בשיפ לילי/ג'יימס.
כמו מה שזה שהיה לפני אמר: זה יכול לעזור לך אם תקראי כמה פאנפיקים טובים.

המשך!!!!1 · · פורסם על ידי :lili1313-1997
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך דחווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

הממשךהמשךהמשך · · פורסם על ידי :הדסוש..
מסכימה עם זאת שמעליי!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007