האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מאחל חג עצמאות שמח!
מממנים


עלק סיפור אהבה

אז כן. מישהו- טיפש להחריד יש לציין- נתן לי, רוז וויזלי, פינה לדבר בה אליכם אני הולכת לדבר כאן ולדבר ולדבר. על ועלי ועלי ואולי גם על סקורפיו וזה. תהנו.



כותב: בילטריקס בלק
הגולש כתב 17 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 17953
4 כוכבים (4.2) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה''פ - זאנר: קומדיה פנטזית - שיפ: רוז- סרוקפיו\חבר רנדומלי של רוז - פורסם ב: 03.11.2012 - עודכן: 15.12.2014 המלץ! המלץ! ID : 3660
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

 

 

שלום, שלום. חזרתי שוב.

בזמן שאני מדברת בלטריקס כותבת את זה בשיעור אנגלית, אישית אני לא מבינה למה צריך שיעור לאנגלית, זו השפה הכי קלה בעולם, במיוחד בניב הבריטי, במיוחד בשבילי.

טוב אז עברו כמה ימים בשבוע, מה שלומכם?

אני בסדר, תודה ששאלתם, אני מחפשת נושא לדבר אתכם עליו. בואו נראה. מה אתם אומרים שאני אספר לכם היום על המשפחה שלי?

מתאים לכם? גם לי.

אז ההורים שלי, רון והרמיוני וויזלי, למרות שאימא היא וויזלי ג'יינג'ר. אבל זה לא כול כך חשוב.

הטעות הכי גדולה של ההורים שלי זה שהם לא הסתפקו בילדה אחת (אני צוחקת הוגו, למקרה שאתה שומע את זה).

 מתי הם החליטו להתחתן ושמתאים להם ילדים? בערך שבע שנים אחרי שהם החליטו שהם זוג, הם לקחו את הזמן, רק אחרי שג'יימס הגיע לעולם אמא החליטה שהיא רוצה תינוק, בכנות אני חושבת שאבא לא ידע בכלל מה הוא הפסיד עד שבאתי.

אחר כך טיפה גדלתי וההורים שלי נכנסו להריון לא מתוכנן, אבל הם שמרו על התינוק, הוגו נולד בערך שנתיים וחצי אחרי, אמא מספרת שהדבר הראשון שעשיתי להוגו היה לשנות לו את צבע השיער לירוק מרוב קנאה שיש תינוק חדש בבית והוא לוקח לי את כול צומת הלב של ההורים, אבא צחק ושינה לו את השער חזרה ואמא הושיבה אותי לשיחה ארוכה של מה זה אח קטן. אה, ואני ברייבנקלו בעוד הוגו בגריפנדור.

סיפרתי לכם כבר איך אני נראית?

 אני לא ממש בטוחה שספרתי... אז ככה, גם אני ג'ינג'ית, מה שלא מפתיע, העיניים שלי חומות, גם זה לא הכי מפתיע אתכם, אתם יודעים בעל פה איך ההורים שלי נראים לא? אז עד כאן המשפחה שלי או אני.

 נעבור לדודה ג'ני, כולכם כאן כי אתם אוהבים הארי פוטר, זו המשפחה שאתם הכי מתעניינים בה בטוח.

אז הדודה ג'ני והארי, הם התחתנו די מהר, ברגע שהמלחמה נגמרה הם התארסו, היום זה נראה כאילו הארי רצה להבטיח שיהיה משהו קבוע בחיים שלו, בטוח גם לו יש בעיות מהמלחמה כמו להורים שלי.

 ההורים שלי הם החברים הכי טובים של הארי פוטר, ככה שאנחנו שורצים בבתים של הפוטרים באופן די קבוע והם אצלנו. יש את ג'יימס פוטר, הוא גדול ממני בשנה, לצורך הפיק הזה לפחות. ג'יימס קפטן הקווידיץ' של גריפנדור, ופשוט עצוב לומר שהוא נראה ממש טוב, אבל הוא בן דוד שלי את אני אכחיש שאמרתי את זה לעולמי עולמים, זה רק כי אתם שאלתם.

אחריו, כמובן אלבוס, שער ג'ינג'י ערמוני ועיניים ירוקות, הוא באותה השכבה כמוני וקוץ לא קטן בתחת. לילי הקטנטונת והמתוקה, היא בשכבה של הוגו והם בערך החברים הכי טובים בעולם, לילי היא ילדה יפיפייה, בלי הרבה שכל אבל יפיפייה, כול מה שצריך זה לחבר לה כנפיים ואפשר לדמיין שהיא עפה.

אחרי משפחת פוטר...כמובן שיגיעו וויזלים, כול מי שנשאר נושא את שם המשפחה וויזלי, השאלה היא מי לספר עליו ראשון. בואו נלך על הדוד ג'ורג' ואנג'לינה אשתו. אני לא חושבת שאיש מהם אי פעם התגבר על מותו של פרד, זה עצוב לחשוב שהיה יכול להיות לי דוד נוסף, אבל  אני דור אחרי המלחמה, היו יכולים להיות עוד הרבה אנשים שכבר לא כאן. במקום דוד בשם פרד יש לי בן דוד בשם ורד ובת דודה בשם ליז.

כן. אני רוז והיא ליז, אני יודעת שזה דומה, תתמודדו. כמובן שליז ופרד בגריפנדור כמו כולם.

אז כמו שכבר הזכרתי לכם באחת השיחות הקודמות שלנו יש את הדוד צ'רלי ברומניה, יש לו שלושה ילדים עם אזרחות רומנית ואישה פולנית. משפחה מבולבלת...

אתם בטוח מכירים את הדוד ביל ואשתו פלר, יש להם שתי בנות. יפות כול כך שזה כואב, וויקטואר ודומיניק, דומיניק עכשיו בשנה השביעית שלה יחד עם ג'יימס וויקטואר סיימה כבר את הוגוורטס, היא מאורסת לטדי אבל עליו אני ארחיב אחר כך.

את מי שכחתי. הדוד פרסי, ופנלופה אשתו. יש להם שלוש בנוות אבל אני לא הכי בקשר איתן כי תמיד יש לי תחושה שהן מתנשאות מעלי, שלוש סנוביות. הן שלישיה של תאומות ולזכותן אגיד שהן הדבר הכי מלוכד שיש בעולם אבל הן לא מדברות עם אף אחד חוץ מלילי.

וואוו איך דחפתי לכם את כול המדע הזה לראש, בהצלחה בלקלוט הכול. עכשיו בואו נשמע מעט על השבוע שלי סבבה?

עברתי את המבחנים בשיקויים, זה היה מבחן פסיכי, שהיה שלוש שיעורים, אני בספק אם היה משהו שעשה את זה מעולה, לאף אחד לא יצא צבע כחלחל כמו שהמורה רצה אבל היה לי כחול די בהיר אז נראה לי שהייתי די קרובה, של סקורפיו בכלל ויצא וורוד ביבי ושל אלבוס ירוק.

היינו צריכים להכין שיקוי שיכול לגרום לאדם להיות חסין מפני רעלים במשך שעה לכול לגימה. אין לי מושג איך המורה הולכת לבדוק את השיקוי אבל אני ממש מקווה שהצלחתי, היה לי הרגשה טובה.

אחרי השיעור חיפשתי את אית'ן המצב בינינו לא משהו לאחרונה, אנחנו לא מפסיקים לריב וזה ממש מתסכל. כשמצאתי אותו הוא היה בשיחה עם חברים שלו, אז לא היה לו ממש זמן אלי, הוא נישק אותי קצרות על שפתי וברך עם החברים שלו, זה היה כול כך מרגיז, אני אצטרך לעשות איתו שיחה היום בערב

(בילטריקס, בחייך את לא יכולה לסדר את המצב הדוחה הזה בינינו? בשביל מה את כותבת את הפיק, בשביל לבלגן לי את החיים?)

זוכרים שאמרתי לכם שאני ארחיב על טדי? למרות שאני די בטוחה שרובכם קראתם המון פאנפיקים על טדי, אני אתאר אותו לרגע.

אין איך לתאר את טדי במדויק, המראה שלו משתנה בכול יום מחדש, הוא מטאמורפוז (אני יודעת, כבר ניחשתם את זה נכון?)

בשינוי צורה אתמול הגענו לפרק של המטאמורפוזים והמורה החליט שהוא נורא רוצה להזמין אחד חיי והזמין את טדי, אחרי השיעור שכולם צעקו וואוו והאאה במשך שעה מרגיזה וכיבלתי מטדי הרבה קריצות חשאיות אחרי שחיכה את המראה שלי ושל אמא, יש לו קטע כזה עם לחכות אנשים מוכרים, וזה כלל את המורה, מה שהיה ממש מצחיק.

נפגשנו אחר כך בחדר הנחיצות כולנו וטדי חפר לנו בחדר הנחיצות כמה כיף לחזור לבקר בהוגוורטס, כמובן שוויקטואר באה איתו וביקרה את אחותה והיה חגיגה שלמה בחדר הנחיצות, אל וג'יימס סחבו אוכל מהמטבחים והיה פשוט כיף, עד הקטע שטדי שאל אותי...

"רוז מה שלום החבר שלך?"

"איית'ן? סבבה." לא ממש הבנתי למה הוא שואל על איית'ן בהתחלה, אחר כך זה נהיה הגיוני.

"לא הוא, המאלפוי. החבר חבר שלך."

צחקתי במבוכה, "טדי הוא רק חבר טוב שלי, אבל אין בנינו שום דבר רומנטי."

"בטוחה?" הוא המשיך להציק לי.

"כן."

"אז הוא עוד יהיה חבר שלך." טדי ניבא.

"לא הוא לא."

הוא וויקטואר התבוננו אחד בשני במבטים יודעי דבר וחייכו לעצמם. שני מציקים, למה טדי לא ייחל פשוט לסתום את הפה ולא להיכנס לזה בכלל.

"טד אני נשבעת שאם לא הייתי אוהבת אותך הייתה עכשיו תחת מטר של קללות." התרגזתי.

"אני גם אוהב אותך רוז."

זה היה בערך השלב שבו הפנתי לו את גבי והתחלתי לדבר עם אל וג'יימס בכוח. פשוט נמאס לי שצוחקים עלי!

באמת שאין שום דבר ביני לבין סקורפיו, אני לא מבינה למה כולם אומרים את זה.

ושוב נגמר לי הזמן, למה זה תמיד קורה שיש לי מלה מה להגיד?

________________________________________

"רוז?"

"כן אל?"

"כמה זמן את עומדת ומדברת אל עצמך כמו טיפשה?"

"שעה בשבוע או אולי פעמיים בשבוע כמו היום, רגע, מה זאת אומרת כמו טיפשה?!"

"את נשמעת מפגרת, אני ומאלפוי מקשיבים לך לפחות חצי שעה."

"יופי לך פוטר, מה אתה רוצה ממני?"

"אני כלום, אבל השלישיה ביקשה שאקרא לך, הן בוכה בשירותים של הנשים בקומה השלישית וממש לא ברור לי למה."

"ידעתי שזה עומד לבוא בקרוב, אמא שלהן ביקשה ממני שאסביר להם מה קורה ."

"מה קורה?"

"אל הבנות דודת שלך בנות שתיים עשרה, מה קורה בדקרך כלל לבנות בנות שתים עשרה שגורם להן לבכות מרוב לחץ? אני אגלה לך. הן נהפכו לנשים רשמית עכשיו."

"איחס. לא הייתי צריך לדעת את זה רוז."

"אז תשכח."

__________________________________________

ושוב רוז רצה, תמיד היא בורחת מכאן בריצה, אלבוס הולך אחריה בזעזוע, ואני נשאר לבד.

אם היא סיפרה לכם על עצמה ומשפחתה חשבתי שגם אני צריך לספר לכם מי אני.

השם שלי הוא סקופיוס מאלפוי, נצר לבית מאלפוי ולבית בלק. שני בתים עתירי ממון.

אני לא חושב שאי פעם היה חסר לי משהו, נכון, אבא היה גורם לי לעבוד קשה בשביל כול דבר שרציתי בשביל החינוך אז אולי לא יצאתי סנוב מפונק. לא הייתי עובד בשביל לשלם על הכסף אבל היו לי משימות שהיו גורמות לי להעריך את מה שקבלתי. אבל בכול פעם שרציתי משחק מטאטא או ממתק  הייתי מקבל מיד.

אני בן יחיד, ההורים שלי הכירו אחרי המלחמה, בצרפת.

אבא שלי, עד כמה שזה קשה להודות נלחם בצד הלא נכון במלחמה, הוא עזב את בריטניה לצרפת ונתן לבריטים הזדמנות להתאושש מהמלחמה לבדם, וגם להון שלנו, הוא השקיע בחוכמה בצרפת והכפיל את הכסף שנשאר לבני המלפואים. הוא חזר לבריטניה כאיש עשיר ונשוי עם ילד.

אז כן, לשאלת הקוראות, אני יודעת צרפתית, זו שפת האם שלי, עד היום אמא מדברת איתי רק בצרפתית.

רוז סיפרה לי על הקטע עם טדי ככה שאני לא מופתע לשמוע, אני רק מקווה שיום אחד יהיה לי את האומץ לעמוד מולה ולומר לה כמה אני אוהב אותה ואני מקווה שטדי צודק.

אני נשמע כול כך קיטשי.

אני אוהב אותך רוז- אין מצב שאני יכול לומר את המילים האלה מולה, מתי החלטתי בכלל שזו אהבה?

כאילו אני מחבב  פלוס שכזה.

אולי יום אחד אני אוכל לומר לה את זה בפנים.

יאאלה. ביי

 

 

 

 

תגיבו!

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

? · 14.11.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
זה קצת מבולבל ומבלבל כי אתן מדברות באמצע שזה מעט מבלבל אבל זה יפה מאד

חמוד :) · 19.01.2013 · פורסם על ידי :ליאלוש
אני מחכה להמשך... :-)

אני מחכהה · 16.07.2013 · פורסם על ידי :ג'יני פוגל
מתי ההמשך?!

תמשיכי!!! · 25.07.2013 · פורסם על ידי :הנביא היומי
עבר המון זמן מאז שפירסמת פעם אחרונה. תמשיכי!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007