האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הנער ההוא ואני

מבוסס על חייה של אליס , נערה שהמצאתי .



כותב: This is me.
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2261
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: מקורי - זאנר: רומנס , מתח , ועוד כל מיני - שיפ: דמויות מומצאות שלי - פורסם ב: 04.11.2012 - עודכן: 08.11.2012 המלץ! המלץ! ID : 3672
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הגענו לבניין והלכנו לכיוון החדרים . ג'וני הלך ליד לילי והיא הביטה בו בסתר , צחקקתי . זה פשוט טיפשי . היא מסתכלת עליו , הוא מביט בה מידיי פעם , למה הם לא יחד ? טומי הלך לצידי , בכניסה למעונות הוא אמר חייך ואמר "היה כיף" . הנהנתי "אני מקווה שהבנתם שהבנות תמיד ינצחו" צחקתי.
"ואם נתנו לכם לנצח ?" הוא צחק והוסיף "ניפגש בארוחה" הנהנתי בחיוך והלכתי למעונות , לילי התעכבה . היא עם ג'וני ? סוףסוף .
החלפתי לגופיה כחולה בהירה וג'ינס צמוד עד הברך ויבשתי את שיערי , ישבתי על המיטה שלי וחיכיתי ללילי . אחרי כמה דקות היא נכנסה לחדר , היא נראתה ממש מרחפת והחליפה בגדים כאילו היא לא שמה לב בכלל מה היא לובשת . "למה התעכבת ?" שאלתי אותה , היה לי ברור שהיא הייתה עם ג'וני , אבל רציתי לדעת מה קרה . "אני אספר לך אחר כך" היא חייכה וחזרה לעצמה , וירדנו לחדר אוכל . כשנכנסנו , טומי וג'וני כבר ישבו בשולחן , והלכנו לשבת מולם . המנהל התחיל לדבר ולדבר , אלוהים , בחיי שהוא חופר . ג'וני ולילי כל הזמן הביטו אחד בשני , מנסים שהאחר לא יתפוס אותם . גלגלתי עיניים , הם רציניים ?
המנהל המשיך לדבר ולדבר . "משעמם" טומי לחש וצחק בשקט , ואני צחקקתי  "מאוד" לחשתי . עכשיו , כשהוא מדבר איתי , הרבה הרבה פחות משעמם לי .
"באלך-" הוא התחיל לומר משהו , אבל נטלי הקרצייה באה וישבה עליו . "מה את חושבת שאת עושה ?!" הוא שאל אותה , היה אפשר לראות שהוא כועס .
"יושבת עלייך כמובן" היא אמרה וליטפה את הפנים שלו . אני באמת לא מבינה מה לא בסדר אצלה . היא לא רואה שהוא כועס ?
"מה לא ברור במילים 'אני לא איתך יותר' ?" הוא שאל אותה , עצבני , והקים אותה ממנו .
היא שילבה את ידיה על החזה שלה . "אני יודעת שאתה רוצה אותי טומי" היא אמרה ונישקה אותו על הלחי "חברות שלי מחפשות אותי , נתראה אחר כך" היא חזרה למקומה וצחקתי בשקט , היא פשוט מפגרת .
בכל הזמן הזה המנהל סיים לאכול והיה מותר לנו למזוג מהאוכל , לפי מה שהבנתי לילי לקחה טוסט וג'וני קרא לה ציפור . לקחתי קצת אורז לצלחת , וטומי שאל בייאוש "אלוהים , מה עשיתי שאני חתיך?" צחקנו וג'וני אמר "אתה אח שלי" כאילו זה הסבר , וטומי נתן לו מכה באחוריי הראש , גלגלתי עיניים בחיוך . לפחות טומי יודע שהוא חתיך . "נטלי משוגעת" אמרתי לו וצחקתי , אכלתי קצת .
"אני יודע , איך הייתי איתה בכלל ?" הוא נאנח ושם פסטה בצלחת . אוי , הוא חמוד כל כך . זה פשוט רוע לב .
"אתה תמיד שואל את זה" חייכתי ואכלתי עוד קצת . ג'וני קם ועבר לשבת ליד לילי , חייכתי לעצמי .
"לא יכולתי למצוא מישהי נורמלית כמוך ?" הוא שאל ונשען לאחור , מביט הצידה . אוקיי , מה ?
"אני לא נורמלית , אם הייתי נורמלית לא היו קוראים לי אליס" צחקתי "אוי תשתקי" הוא צחק ואכל , סיימתי את האורז .
שמעתי את ג'וני שואל את לילי אם היא רוצה ללכת , כנראה הוא רצה שהם יפגשו , בגלל זה היא התרגשה כל כך . חייכתי והם קמו , היא נופפה לי והם יצאו .
"רוצה שגם אנחנו נלך לאיפשהו ולא רק הם ?" טומי שאל בחיוך והשבתי "בכיף" חייכתי וקמנו , איזה כיף . אני הולכת עם טומי לאנשהו לבד .
הוא לקח אותי למצפה כוכבים וישב על הדשא הרך , נשכבתי לידו . "אני אוהבת לראות את הכוכבים" מלמלתי בחיוך . יופי . משפט דבילי . כשאני סוףסוף עם טומי לבד . נפלא .
הוא חייך ואמר "גם אני" והביט לשמיים , הבטתי גם "הם זוהרים ומנצנצים כל כך , זה יפה כזה" חייכתי , אני מפגרת . עכשיו המשפט הדבילי השני שלי .
"את חמודה" טומי אמר פתאום והופתעתי , אני ? חמודה ? ממתי ? ולמה טומי אומר את זה ? הוא בטח שתוי .  אבל נזרום .
"אני לא " צחקתי "אבל אתה כן" חייכתי , פאק . לא להסתכל עליו .
"תודה , ואת כן , אני לא אומר סתם" הוא צחק , אוף , הוא חמוד . למרות שהוא בטוח שתוי . אבל אני לא אגיד על זה כלום . "תודה" חייכתי , רק לא להביט בו ,אני מסמיקה , זה לא טוב . ממש לא .
"ואני לא שתוי" הוא צחק והביט בי , איך הוא ידע ? הוא עלה עליי . צחקתי "בטוח ?"
הוא הנהן , צוחק "כן , את מכירה אותי , אני לא שותה" הוא צחק וחשבתי על זה קצת "נכון . ." צחקתי .
"וגם . . יש משהו שרציתי לעשות ממזמן . ." הוא צחק ו..
ונישק אותי .

הפרק הקודם
תגובות

מהמם!! · 06.07.2013 · פורסם על ידי :Paramore ♥
להמשיך דחוף!!!

יפה! מקורי ונחמד אבל... · 29.08.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
יש לך הרבה שגיאות כתיב ופיסוק, הנה דוגמא:
"וגם . . יש משהו שרציתי לעשות ממזמן . ." הוא צחק ו..
זה לא צריך להיראות ככה, זה צריך להיראות ככה:
"וגם, יש משהו שרציתי לעשות מזמן..." הוא צחק ו- לא, זה לא יכול להיות (...)
את צריכה בטא (אני לא בטאית, אז אני לא יכולה לבטא לך, אבל אם את לא מוצאת אף אחד אני מוכנה לנסות, אני עדיין לא ניסיתי פעם שניה...)
הרעיון מקסים ומקורי, אבל הכל קורא מהר מדי, הייתי ממליצה לך לתאר יותר רגשות של אליסון שהם לא כמה הוא חמוד אלא גם תיאורים אחרים ומחשבות שלה...
גאד אני גרועה בת''בים D:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007