האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

גריפינדור,סלית'רין, רייבנקלו והפלפאף



כותב: [= alon
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 7516
3 כוכבים (3) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הוגוורטס, תקופת המייסדים. - זאנר: אנ'לא יודע. ניראה אחריי 2-3 פרקים. - שיפ: גודריק/רוונה, סלאזאר/רוונה - פורסם ב: 10.02.2009 - עודכן: 22.04.2009 המלץ! המלץ! ID : 371
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"גודריק, כבר סיימת את החלק שלך?" שאל אותו סלאזאר, וגודריק ענה לו:"הוגוורטס לא ניבנה ביום אחד........"
"נו באמת, רוונה והלגה לא התאמצו כל כך.מה הסיפור שלך, גודריק?"
"הסיפור שלי הוא שהן עשו כמה טעויות ואני צריך לתקן אותן.חוץ מזה, המצנפת שייכת לי."
"אבל..."פתח סלאזאר, ולא הספיק להמשיך כי נשמעה קיראה:"גריפינדור!"
"סופסוף! המיצנפת מוכנה!" אמר גודריק גריפינדור, וסלאזאר התפנה להכין את החלק שלו.
כל כך הרבה תכונות סלאזאר רצה להוסיף בחלק שלו:ערמומיות,חוכמה,אומץ,נחישות,חוזק,טוהר דם......אך השאר הרשו לו להכניס רק שתיים.אז הוא הכניס שתיים וחצי:ערמומיות, שאפתנות וחלק אחד לפחות טהור דם.הוא לא ידע שהתכונה הזו תוביל בעוד 960 שנים לאסון לתרבות הקוסמים.יום שלם עבד סלאזאר על המיצנפת, לא אכל ולא שתה.
"נו כבר,סלאזאר, מה הסיפור שלך?"אמרה לו הלגה הפלפאף, וגרמה לסלאזאר דה ז'ה וו.סלאזאר רק נאנח, בעוד הלגה יצאה מהחדר.
כעבור שעה, כל ארבעת המייסדים ישבו בחדר המנהל ובדקו את המיצנפת.

"גריפינדור!"

"הפלפאף!"

"רייבנקלו!"

"סלית'רין!"

כל אבעת המייסדים התמוגגו מאושר, כאשר המצנפת הייתה מוכנה.
"עכשיו אפשר כבר להתחיל לנוח?"שאלה רוונה, וסלאזאר ענה לה:"עבודה רבה עוד לפנינו,יקירתי.";רוונה ציחקקה, ובעודה יוצאת מהחדר היא שמעה את גודריק אומר:"חופש...עם המצב שלנו, חופש יהיה רק לילדים שילמדו פה."-חופש רק לילדים?"שאלה הלגה, וסלאזאר ענה::"חופש הוא רק לילדים."הלגה, שפרצופה העיד על אי הסכמה מוחלטת, החליטה לשתוק.
"סלאזאר, הכנתי רשימה של דברים שאנחנו צריכים לעשות עוד בהוגוורטס."
-"הבא אותה, גודריק."
"אציו רשימה!" אמר גודריק, והרשימה הופיעה.גודריק החל להקריא:
"כישוף נגד היתעתקות?" -"יש."
"רשימת חוקים? -"יש."
"מנגנוני סיסמאות למועדונים?" -"יש."
"הגנה מפני כניסה של אלפים וחיות מהיער האסור?" -"יש."
"גמדונים במטבחים?" -"יש."
"מטבחים?" -"אין..." אמר סלאזאר בחיוך שובבי, והלגה וגודריק צחקו."הלגה, את מוזמנת לעצב את המטבחים ואת הכניסה על פי טעמך."אמרו שני הבנים פה אחד, והלגה פנתה ללכת.
"סדר התכנסויות באולם הגדול?" -"יש."
"אוכל של הלגה?" -"אציו אוכל!יש." אמר סלאזאר, והתחיל לאכול.

"אוקיי. הכל מסודר!" אמר גודריק ויצא מהחדר.
סלאזאר סלית'רין נישאר בחדר לבדו.הוא רגיל לכך.אך עדיין, הוא הרגיש שהוא לא אמור להיות בחדר לבד.הוא ניצל את שעות ההיתעתקות האחרונות, והיתעתק אל רוונה.
רוונה רייבנקלו סיימה באותו רגע להכין את מנגנון העורב-שאול-השאלות, וניסתה אותו ברגע שגודריק הפעיל את הלחש נגד היתעתקות, לחש שיחזיק שנה אחת בילבד.אך את זה הוא יגלה בהמשך. הבעיה הייתה, שבאותו רגע סלאזאר היתעתק.
"האם סלאזאר גוזרר ברגע זה?"שאל העורב, ורוונה ענתה: "לא".
העורב לא ענה אלא נעלם, והדלת לא ניפתחה.רוונה הבינה את המשמעות של זה, והסתכלה אחורה בחרדה.
היא ראתה את סלאזאר עומד לידה בלי שערה אחת אפילו על גופו.רוונה תיקנה את זה מהר, וסלאזאר עמד ליד העורב והשיב "כן."
"לא חוכמה גדולה..."אמר העורב, גילגל עיניים ונעלם. הדלת נפתחה.
"סלאזאר!הבהלת אותי כהוגן!"אמרה לו רוונה.
"זו לא אשמתי שגודריק הפעיל את לחש המגן עכשיו!!!"זעק סלאזאר.רוונה טענה שזו אי-בטיחות ואי כיבוד החוקים של הוגוורטס.במבט של חוסר-אמונה גלוי סגרה את הדלת ו- אף-על-פי שהוא זה שהשיב נכונה -לא נתנה לסלאזאר להיכנס.סלאזאר בהבעה כועסת במיוחד הסתלק משם, ורק אחריי שלוש שעות ניזכר שהוא צריך להעלים את הגיזרור.

 

איך הפיק בינתיים?
מצפה לתגובות בונות ותגובות טובות =)

 

הפרק הבא
תגובות

תגובות?+פרק חדש :) · · פורסם על ידי :[= alon (כותב הפאנפיק)
יש כבר את הפרק השני.
תגובות ממישהו???
משהו?

נחמד · · פורסם על ידי :טל המלכה
נחמד

תודה :) · · פורסם על ידי :[= alon (כותב הפאנפיק)
תודה!
עוד תגובות?

ממש נחמד · · פורסם על ידי :golden eyes
פרק ממש נחמד
קצת קצר אבל לא נורא...
אני הולכת לקרא את ההמשך=]

נחמד · · פורסם על ידי :נעמי רדקליף
קראתי את זה פעם איפושהוא...
קצת חסר פואנטה ><
לא ממש אהבתי, אבל נחמד סה"כ.

לא את לא XD · · פורסם על ידי :[= alon (כותב הפאנפיק)
יכוללהיות שמישהו העתיק את הפיק שלי לאנשהו.
ישבתי שעות לחשוב על איזה נושא יכול להיות :)

טוב · 26.04.2018 · פורסם על ידי :הרמיוני גין גריינגר וויזלי!
הפיק טוב אבל אני לא העתקתי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007