האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הפלג של שיקגו

המלחמה עומדת בפתח. מנסים להשתלט על שיקגו, אבל טקס הבחירה עוד מכריח לבחור, והבחירה הזו יכולה לשנות הכל בחיים של ילד אחד.



כותב: The Hate
הגולש כתב 58 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 5141
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הספר "מפוצלים" וההמשך שלו - זאנר: הומר, פעולה. - שיפ: הפתעה... :) - פורסם ב: 22.12.2012 - עודכן: 16.02.2013 המלץ! המלץ! ID : 3865
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

סטיב מצמץ ומצא את עצמו בכיסאו, ליד ריאן שהורידה בזהירות את האלקטרודות מהראשים שלהם. פניה של ריאן הביטו בלבול עמוק, דבר שהלחיץ את סטיב.

"קרה משהו?" שאל בחשש. במקום לענות לו, ריאן החלה להסתובב בחדר, בעודה מתופפת באצבעותיה בחשש על ירכה. לבסוף היא נעצרה והתיישבה על כיסא נוסף, בסמוך לסטיב. פניה נראו עייפות מאוד פתאום. היא נשכה את שפתה בחוזקה  והביטה בסטיב בריכוז.

חששות החלו לגאות בסטיב מחדש. המבחן הבעית אותו, והשאלה שעלתה וחזרה במשך השבועות האחרונים - לאיזה פלג הוא שייך - חזרה וטרדה את מנוחתו. הוא חיכה שתדבר, אך כשהבין שהיא לא מתכוונת לענות לו, חזר על שאלתו: "קרה משהו?"

"אה... כן," ענתה ריאן והביטה בו, כאילו מבחינה בנוכחותו לראשונה, "מבחן ההתאמה שלך לא ממש... ברור."

"למה את מתכוונת?"קרא סטיב. מבחן ההתאמה שלו לא ברור? מה זה אומר; שהוא הופך להיות נטול פלג? שהוא לא מבוסס נפשית?

"אני מתכוונת," היא התעשתה, "שמבחן הקבלה שלך לא הניב תוצאות חד משמעיות. כאשר לקחת במהירות את שתי האפשרויות במבחן עם הכלב, פעלת באינסטינקט מהיר, שפשרו רצון לחטוף משהו - לא משנה מה - שיעזור לך להגן על עצמך. זו תכונה מוערכת מאוד, אבל אני לא מצליחה לדעת איפה למקם אותה."

"אז אני לא שייך לשום פלג?" שאל סטיב.

"אל תדאג," ענתה לו ריאן, "עוד לא סיימתי. בהמשך, פעלת מתוך מחשבה הגיונית בהתאם לכלים שבידיך, דבר שאופייני למשתייכים לפלג אוריינות. לאחר מכן..."

"רגע, אז אני מתאים לפלג אוריינות?" קרא סטיב באושר. לא היה לו אכפת ששנא את הפלג, אלא שלפחות הוא לא נטול פלג. הוא יכול ללמוד ולדעת יותר, ידע זה תמיד כוח... זה עדיף על החיים של נטולי הפלג...

"חכה," אמרה ריאן, "לאחר מכן, כשהגיעה הילדה הקטנה, זרקת את הסכין במהירות והרגת את הכלב. התגובה הזו, אופיינית לפלג אומץ לב."

"אז... לאיזה פלג אני שייך?" הופתע סטיב.

"הצלחתי לשלול בסך הכל שני פלגים, והם כנות והקרבה עצמית. שיקרת לאיש ההוא, דבר שנגד את ערכי פלג כנות, ושמרת מרחק מהכלב כשהוא תקף את הילדה הקטנה, תגובה לא אופיינית לפלג הקרבה עצמית. בנוסף, לא סיפרת לפקיד שאתה מכיר את הרוצח גם כשיכולת להציל את האישה, עוד תגובה לא אופיינית לפלג הקרבה עצמית."

סטיב נשך את שפתו, "אז... לאיזה פלגים אני מתאים?"

"מצאתי שלושה אפשריים," ענתה ריאן, "פלג אומץ לב נבחר עקב תגובתך עם הסכין; פלג אוריינות נבחר עקב תגובתך החכמה עם מה שמצאת בידיך; ופלג ידידות, שנבחר עקב העובדה שהעדפת להשתמש בגבינה מול הכלב ולהתחבב עליו. פלג ידידות נראה קצת מעורער, מכיוון שהשמשת לאחר מכן בסכין, אך אכן פלג ידידות הוא אחד מהאפשרויות."

"אז מה אני?" מלמל סטיב לבסוף את השאלה שישבה על ליבו יותר מכל השאר.

"אתה מפוצל," לחשה ריאן. נראה כי פחדה שיצוצו אנשים מהקירות פתאום ויהרגו אותם, "ואסור לך לספר על התכונה הזו שבך לאף אחד. ישנם אנשים שרודפים מפוצלים, וכדאי לך להישמר מאוד."

לפתע חיוך קטן עלה על פניה, "ועכשיו, סטיב, כדאי לך לקחת את הספרים על כל הפלגים כדי לא לעורר חשד, ולחשוב על העניין ברצינות לקראת טקס הבחירה מחר."

 
סטיב הנהן בשקט ויצא מהחדר. מחשבות רבות סערו בראשו: מפוצל? זה אומר שהוא מתאים לכמה פלגים? זה טוב או רע?

הוא פגש איש מפלג הקרבה עצמית - הוא ידע זאת לפי בגדיו האפורים - שהחזיק ארגז גדול ובתוכו ספרים. במהירות הוא לקח ספר על פלג הקרבה עצמית.

לאחר מכן הוא ניגש לאיש הבא, מפלג אוריינות, ולקח ממנו ברעד קל ספר על פלגו.

לאחר מכן לקח ספר מאישה חייכנית על פלג ידידות, ולא היה יכול שלא להבחין בפרצופונים המחייכים שצויירו על הכריכה שלו.

לאחר שהכניס את הספר של ידידות לילקוטו הוא לקח גם ספרים על פלג כנות ועל פלג אומץ לב.

הוא חזר לביתו, והחל לעיין בספרים, דאגה מתפשטת בתוכו כמו אש בשדה קוצים.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007