האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


את זה לא תשכחו.לעולם.

פרד וג'ורג' בשנתם האחרונה בהוגוורטס והם לא מתכוונים לתת לאף אחד לשכוח אותם. רק שדווקא עכשיו הם נתק'לים בפרטנרית קצת לא צפוייה.



כותב: edi malfoy
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 11208
4 כוכבים (4) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר הסיבה לחיי - זאנר: פלאפי/רומאנס/מתח - שיפ: פרד הרמיוני/ ג'ורג' הרמיוני/דרמיוני - פורסם ב: 31.12.2012 - עודכן: 09.10.2013 המלץ! המלץ! ID : 3925
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הרמיוני המשיכה בדרכה עם הארי ורון לאולם הגדול לארוחת הצהריים, אף שלא הייתה רעבה במיוחד היא ידעה שתמצא שם את התאומים כתומי הראש והחליטה לגשת לשם בכדי לדבר איתם ולבדוק אם תוכל להצטרף למה שלא יהיה שבו דנו בספריה. היא לא הייתה מוכנה לקבל סירוב בכל מקרה. בהגיעם לאולם הגדול הארי הרמיוני ורון התביתו ישירות על התאומים והלכו לשבת לצידם. הרמיוני ישבה ליד ג`ורג` והארי ורון לצידה. כיוון שלא יכלה לדבר על הנושא לידם היא החליטה לחכות עד שיצאו לפניה ואז לגשת לעניין. הארוחה חלפה ברוח טובה והארי ורון הודיעו שעליהם לצאת לשיעור גילויי עתידות ויצאו מן האולם. פרד וג`ורג` עמדו לעשות כמותם אך הרמיוני פנתה אליהם קודם לכן בצורה הישירה ביותר והודיעה "גם אני רוצה להשתתף."

"להשתתף במה?" שאל ג`ורג`, "אל תזלזל באינטיליגנציה שלי, בבקשה ממך" היא אמרה בטון כועס כמעט

 "מצטערים גברתי אבל אנחנו לא מחפשים שותפים, אפילו לחברינו הקבוע למתיחות לא סיפרנו עדיין, מהסיבה הפשוטה שאין בכוונתנו לקחת אחריות על תפיסתו." ג`ורג` סיכם בשם שניהם. "זה לא מעניין אותי, למען האמת אני אשמח להיתפס בשטות." היא הכריזה. שני התאומים התבוננו בה פעורי עיניים ואז הסתכלו אחד בשני. "ובכן ג`ורג` לא יזיק לנו מוח נוסף, אתה חייב להודות". ג`ורג` הרהר במוחו לרגע ואז פתח את פיו "אתה צודק פרד אבל אל תשכח מהי הסיבה הנוספת בגללה לא רצינו גם את לי בזה מלכתחילה, רצינו משהו שיהיה רק שלנו, אם אתה עדיין זוכר..." אמר ג`ורג` ועל פניו נישא מבט מאוכזב מעט מהצעת תאומו. פרד הביט בו ואז בהרמיוני ואמר "בסדר, תני לנו לישון על זה לילה או שניים ונודיע לך". הרמיוני הסכימה מפני שראתה את אכזבתו של ג`ורג` מהצעתה, אך עדיין לא היה בכוונתה לקבל סירוב. הם יצאו יחדיו מהאולם הגדול, נראה היה שג`ורג` כועס על פרד, וזה צבט בליבה, היא לא רצתה שזה מה שיקרה, היא לא רצתה שפרד יכעס על אחיו ובטח שלא להיפך, אולי עדיף יהיה לה לשנות את תדמיתה בעצמה, ובכלל ממתי כה חשוב לה מה אנשים חושבים עליה? המחשבה עלתה לפתע בראשה. היא נפרדה מג`ורג` יחד עם פרד, פרד והרמיוני המשיכו לספריה מפני שהיתה להם שעה חופשית (כן כן, פרד בספריה, שוב. ) בדרכם לספריה הוא הבחין בהבעה המהורהרת שעל פניה של הרמיוני והחליט לשאול מה מעסיק את דעתה כל כך, ניתן היה לראות שזה עורר בו עניין מסויים.

הרמיוני תירצה שזה בגלל ג`ורג` אך היא כבר הבינה שזו היא לא הסיבה ולמען האמת היא החלה להבין גם מדוע כה חשוב לה `לצאת מהקופסה` פתאום, זו הייתה הסיבה הפשוטה שמקננת בראשה עוד מהשנה השלישית שלה, הבחור הג`ינג`י שזה עתה הצליחה להכעיס כל כך, היה מרכז הבעיה, באיזשהו שלב בהיכרותם, הרמיוני הבינה שפרד וג`ורג` הם לא סתם קונדסאים. מי היה משקיע זמן ומחשבה כה רבה על כל התעלולים הללו? תמיד היה כה עסוק בקונדסים שבכלל לא שם לב לקיומה. אולי אם היא תראה לו שגם היא יכולה להיות קונדסאית לא רעה יתעורר סוף כל סוף?. כשהתיישבו ליד שולחן בספריה ציינה הרמיוני שלא התכוונה שזה מה שיקרה, אך פרד אמר שהיא מייחסת לכך חשיבות רבה מידי ושהוא יודע שלא על זה העניין.

"מה זאת אומרת אתה יודע?" היא שאלה בהפתעה, "זה פשוט ברור מידיי הרמיוני" הוא אמר בחיוך ממזרי.

"ברור?" היא שאלה בטון מתפלא.

 "ביותר" הוא סיכם.

"ובכן אם זה ברור כל כך אמור לי, למה בדיוק שמת לב?"

"ובכן...זה מפני..." הוא שתק לרגע... מביט בה בחשש כלשהו שהיה לה די קשה לפענח, ואז התעשט ואמר "התקרבי, אני לא מתכוון להגיד זאת בקול רם."

 הרמיוני קרבה לפרד עד שרק סנטימטרים ספורים הפרידו בין פניהם ופרד פתח את פיו ואמר "את פשוט מאוהבת בו, זה כה ברור שזה כואב".

הרמיוני קפאה, מילותיו של פרד גרמו לה לכאב חד ולא ברור, `אם הוא שם לב האם גם ג`ורג` יודע? ומה לעזאזל הכוונה כואב?`.

פרד, כמו קורא את מחשבותיה אמר לה בקלות הדעת, "זה בסדר הוא לא יודע" הכאב נעלם והרמיוני נשמה נשימה עמוקה מלוא ראותיה, ואז הוא המשיך "הוא דיי טיפש אם תשאלי אותי" הוא אמר בנימה עצובה מעט.

"מה זאת אומרת?" היא שאלה בפליאה, "ובכן..." ,"טוב.. לא משנה ", שניהם שתקו. הרמיוני שקעה בהרהוריה שוב.`מה יקרה עכשיו? ולמה פרד שם לב? ואיך ג`ורג` לא? והאם הוא יגלה לו?`. שעת החלון של הרמיוני עמדה להגמר והיא קמה מכסאה אספה את מעט חפציה לתיקה ופנתה לצאת כשפרד אחז לפתע בידה.

"זהלמה שמתי לב." הוא אמר בביטחון וצמצם את המרחק שרווח בינו לבין הרמיוני, אז הוא רכן לפניה והצמיד את שפתיו לשלה בעדינות, בהתחלה היא הייתה קפואה, פשוט עמדה שם בלי נועה, ואז הוא נסוג, על לחייו עלה סומק עדין והוא הביט בה שוב, היא הביטה בו מנסה לפתוח את פיה, אך לא מצליחה להוציא ממנו מילים, ואז פרד שיחרר את ידה באיטיות באומרו "מצטער", שלא נשמע כה מצטער, ומצד שני מדוע עליו להצטער? הוא יצא מהספריה, משאיר אותה עומדת שם מוכת הלם.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

חמווווד! · 23.01.2013 · פורסם על ידי :ליאלוש
אני מחכה להמשך :)

תודה :) · 29.07.2013 · פורסם על ידי :edi malfoy (כותב הפאנפיק)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 540 617 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007