האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

התערבות זוגית



כותב: ~!~ noa ~!~
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 13512
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: ה"פ - זאנר: רומאנס - שיפ: דראקו/ג'יני - פורסם ב: 13.03.2009 - עודכן: 10.12.2009 המלץ! המלץ! ID : 403
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"גובלינים יצרו חרבות, שרשראות, כתרים ושאר כלי נחשות בצורה מושלמת. במלחמת הגובלינים העשיירית.." 'אוי לא ! עוד פעם מלחמת גובלינים ?! כמה מלחמות הם כבר עשו אלה ?!' ג'יני רצתה למות.
עינייה היו נעוצות בשעון מעל הראש השקוף של פרופסור בינס.
"הוגורטס, הוגורטס הוגי הוגי הוגורטס.."צלצול שיר הוגורטס התחיל להתנגן בטירה, השיעור נגמר.
"לשיעורי בית, אני רוצה שתקראו את פרק 11 ותכינו לי חיבור על מלחמת הגובלינים העשירית עד יום שלישי. משוחררים." הורה בינס בקול משועמם ופנה לדרכו עובר דרך כמה מין התלמידים.
אוי לא." אמרה ג'יני לחברותייה.
"מה קרה?"שאלה טסה.
"רבתי עם הרמיוני ואין לי מי שיכין לי את השיעורים של בינס עכשיו ! אבל אני צדקתי בריב ! כלומר אח שלי רודף אחריה מהשנה הראשונה, בחופשות הוא כל הזמן דיבר עליה. ועכשיו היא יוצאת עם פרד, למה היא ציפתה ? היא פוגעת בו ! ואני מתערבת איתך שבשביל פרד זה רק בדיחה. כלומר הוא מטורף על אנג'ילה !"
"כן את צודקת. אבל בסוף ג'יני, בשורה התחתונה, זה כ"כ לא עיינינך, חוץ מזה אי-אפשר להגיד שהרמיוני לא ניסתה לפתח קשר כלשהו עם רון, זה הוא. וגם, פרד נראה פי-אלף יותר טוב !" אמר טורי בצדקנות.
ג'יני הוציאה לה לשון כמו ילדה בת 5. טסה וטורי צחקו. זה לא רק רון והרמ, זאת גם אנג'לה, קייט אמרה שהיא בוכה בשרותים מלא. וכשיהיה לה מחבט, היא תחבוט בראשו של פרד ! ג'יני הסכימה איתה מיד.
"ג'יני בואי, יש לנו גילוי עתידות." אמרה טסה מחקה את העיניים המטורפות של טרילוני. כולן צחקו והלכו למגדל הצפוני.

*

"גמרתי !" צעקה טסה. היא קמה מהשולחן הקטן עליו היא טורי וג'יני עשו את שיעורי הבית. ועשתה ריצת ניצחון בעוד היא צועקת, "ישששש !!!!" ג'יני וטורי פרצו בצחוק, ואז בערמומיות לקחו את המחברת של טסה והעתיקו את השיעורים.
"אוץ' !" טס נתקלה במישהו ונפלה אחורנית, אילו לא הייתה מתנפחת כמו בלון ג'יני הייתה צוחקת. "יא איש אבן !" צעקה טסה על המפיל הלא נודע. ג'יני וטורי מיהרו לטס אך המפיל הקדים אותן.
"טס, את בסדר ? אני מצטער. שיחקתי בפריזבי נושך ולא ראיתי אותך." טסה סימנה בידה שזה בסדר ומיששה את ראשה.
"כן, גם אני לא ראיתי אותך, אהה.. מר, אהה.. מי אתה ?" שאלה טס שראשה התנפח כ"כ עד שהקשה על הראייה שלה.
"זה אני, רון. 'אציו קרח!'" קרא רון, במהרה הגיע קרח לידו של רון, רון הצמיד את הקרח אל מצחה של טס וג'יני שמה כרית תחת ראשה, ובואותו הזמן טורי עשתה סצנות.
"אוי טס ! את בסדר ? שברת משהו ? לקורא לדמבלדור שילח אותך לקדוש מנגו ? לקרוא לגברת פומפרי ?" שאלה.
"טורי, פשוט תסתמי !" אמרה לה טס.
"אוקי, בואי ננסה לקום." אמר רון ותפס את זרועה של טס. "תשעני עלי, החזיקי בי." בתנופעה חזקה נמשכה טס על חזהו של רון, אדומה ומביושת מלמלה תודה ועלתה למגורי הבנות, גם רון האדים לא מעט.
"אוי, היא שכחה את המחברת שלה. ג'יני תביאי לה אותה." אמר רון בציווי. אך לג'יני היו תכניות אחרות. "תביא לה אתה ! אני צריכה לצאת לסיור הלילי של המדריכים. אני יוצאת יותר מוקדם ממך !" אמרה ואספה את חפציה.
"טורי?" שאל רון. אך שכח שטורי וכל תלמידי גריפנדור ראו בדיוק אילו מבטים טס ורון החליפו, והיא קופידון האהבה לא תיתן לו להתחמק מאהבה.
"לא בא לי, תביא לה אתה. הי ג'יני, עם מי את עושה את הסיור?" שאלה טורי.
"אני לא יודעת, אבל אמרו לי שזה מישהו מהשנה השישית. הלוואי אנדרו !" הסתודדה ג'יני עם טורי. "טוב אני זזתי, אני יראה אותך אחר כך." וג'יני יצאה מחור התמונה.
היא הלכה לחדר הישיבות של המדריכים שם המדריך מהשנה השישית אמור לחכות לה.
"מאלפוי?!" אתה ?!" אמרה, לפי מה שמקגונגל אמרה, הנער רצה להיות עם ג'יני במיוחד.
"כן, אני. רציתי לדבר איתך על משהו, אך אי-אפשר בפומבי, את יודעת, לי יש מוניטן, שלא כמוך." ליגלג דראקו.
"מה מאלפוי ? תעשה את זה מהר !" ציוותה ג'יני בחוסר מעש.
"רציתי לדעת, אם את, ג'יני וויזלי, רוצה לצאת איתי,"אמר דראקו חייך חיוך מושלם והעיף את שערו באלגנטיות. "דראקו מאלפוי."
ג'יני פערה את פיה, ואחרי כמה שניות פשוט התחילה לצחוק בטירוף.
"אה ! אתה, דראקו מאלפוי, מזמין אותי, ג'יני וויזלי, לצאת איתך ! אה, בחלומות שלך !" קראה בהחלטה.
"מה ?! את לא רוצה לצאת איתי ?! אבל אני מושלם !!" הודיע דראקו.
"לי, אתה מזכיר סמור שנכנס לתחתונים של חברים שלו ! מסכנה פנסי, היא חיכתה לזה כ"כ הרבה זמן." התגרתה ג'יני.
"את ! שלא תעיזי אפילו להזכיר לי את הטרגדיה הנורא הזאת !" אמר דראקו שם את ידו על מצחו בתנועה של : אני-עומד-להתעלף-כמו-בטנלובלה-ספרדית.
ג'יני לא יכלה להתאפק שלא לצחוק.
"הנה רואה, אני מצחיק אותך, אני יפה, אני עשיר, אני בלונדיני - תצאי איתי, יותר טוב ממני את לא תקבלי." אמר בהשתחצנות
"שכחת לומר, שחצן,אגואיסט, יהיר, חסר לב ואופי, וגם שהתעללת בי כל השנים האלו." הזכירה לו.
"רגע אחד, את אומרת שאתה לא רוצה לצאת איתי ?!" שאל בפליאה.
"מאלפוי, תסגור את הפה. ולשאלתך, כן, אני לא רוצה לצאת איתך." אמרה והסתובבה לעשות את הסיור שלה.

"אוה, את לא יודעת מה מחכה לך וויזלי." אמר בלחישה ופנה משם גם הוא.

*

"אז, היית עם אדוארד ?" שאלה טורי.
"לא, מאלפוי, הוא הציע לי לצאת איתו. הייתן מאמינות ?"
"מה ?!?!" צעקו טס וטורי.
"הוא מה ?!" אמרה טס.
"אמרתי לכן שהוא הסתכל עליך היום! צדקתי, רואה?!" ג'יני הסמיקה, טורי צדקה.
"טוב אה.. מה איתך טס ? אחי היקר בא לבקר אותך ? " שאלה ג'יני בערמומיות, טס נראתה כמו עגבניה מבושלת.
"טוב אה.. כן.. דיברנו קצת, וטוב, הוא הזמין אותי לצאת איתו להוגסמיד-" " ומה אמרת ??" שאלו טורי וג'יני.
"שכן.." אמרה טס במבוכה.
"אההה !! ושוב היום ניצל הודות ל-קופידון האהבה !" כולן צחקו וטורי עשתה פנטומימה כיאלו היא יורה חץ על טס ואז לכיוון מגורי הבנים,
אבל לכו תדעו במי החץ פגע..

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

פיק מדהים! · · פורסם על ידי :Broken Babsi
נרשמתי לעדכונים!

נחמד.. · · פורסם על ידי :Maori

נחמד... · · פורסם על ידי :Maori
פיק חמוד אבל את צריכה בטא.

יאפה D: · · פורסם על ידי :Phrazes for the Young
היו קטעים לא מובנים :|
ואת באמת צריכה בטא.
סה"כ אהבתי מאוד.

ממש יפה! · · פורסם על ידי :הרמי המאמי
אהבתי!
אבל צריך בטא..
תמשיכי!

יפה אבל נדוש וידוע מראש!! · · פורסם על ידי :איין לופין

תודה, · · פורסם על ידי :~!~ noa ~!~ (כותב הפאנפיק)
תאמיני לי, את לא יודעת מה הולך לקרות :):):)
בקרוב פרקק ^^

ממש יפה!!!!!! · · פורסם על ידי :ראומה
אני מחכה להמשך!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007