האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג עצמאות שמח!

מהלומות הגורל

נבואה חדשה התגלתה- "נבואת האחים", ועכשיו על חמישה גיבורים לצאת למסע לאורך כל היבשת ולהציל את האולימפוס מאוראנוס, ומשם הכל מתחיל להסתבך...



כותב: נחום פוטר
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 12430
5 כוכבים (4.8) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון, משפחת קיין - זאנר: פנטזיה+הרפתקאות - שיפ: זה סוד, חכו בסבלנות - פורסם ב: 11.05.2013 - עודכן: 06.04.2014 המלץ! המלץ! ID : 4458
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כל הזכויות שמורות לריק ריירדן שברא את עולם החצויים

תודה רבה לבטאית שלי: A.S.POTTER


 

   

בזמן שמייק, קריסטל וג'ייק רכבו על הפגעסוסים לעבר מחנה החצויים עליו ג'ייק התחיל להסביר על המחנה. לאחר הסבר קצר שאל מייק, "אז, מחנה החצויים הזה, איך הוא קשור אלינו?"
ולרגע נראה שג'ייק לא היה מרוכז בשאלה של מייק, כאילו הוא מקשיב עם מישהו בלתי נראה ובלתי נשמע. רק לאחר כמה שניות הוא ענה לשאלתו של מייק. "זה פשוט, אתם הרי למדתם על המיתולוגיות היווניות והרומיות, נכון? טוב, אז אחד מההורים שלכם הוא אל, יווני או רומאי, ומחנה החצויים הוא המחנה לאותם אלים למחצה אבל מהסוג היווני".
"אז למה אמרת שיש סיכוי שאנחנו רומאים אם אתה מביא אותנו למחנה ליוונים?" שאלה קריסטל מעט בבלבול, נראה שהיא עוד לא מעכלת לחלוטין את המתרחש סביבה.
ופתאום הפגעסוס השחור שג'ייק קרא לו בלאקג'ק, צהל ונשף כאילו מנסה לדבר. ג'ייק הנהן לעברו כאילו אמר דבר מה וענה לשאלתו של מייק. "אתה צודק, בלאקג'ק, זה כבר לא מחנה לחצויים יווניים כמו פעם, אבל תן לי להסביר להם," מייק וקריסטל בהו בג'ייק כאילו הוא משוגע, "תבינו, פעם היו שני מחנות, אחד לרומאים ואחד ליווניים, אבל לפני 15 שנים בערך המחנה הרומאי הושמד, ומאז שני סוגי החצויים חיים במחנה אחד, למרות שבמקור הוא נועד לחצויים היווניים."
"חכה שנייה, אתה דיברת עם הסוס? כלומר עם הפגעסוס?" אמר מייק ותיקן את עצמו בגלל הצהילות הכועסות של בלאקג'ק, נראה שזה היה הדבר שיחידי שהוא קלט מהשיחה.
"כן, אבי הוא פרסי ג'קסון, בנו של פוסידון. ומכיוון שפוסידון ברא את הסוסים מקצף הגלים לאבי היה את היכולת לדבר עם סוסים וחיות הדומות להם כמו פגעסוסים, התכונה הזאת עברה גם אליי".

לאחר מכן המשיך ג'ייק להסביר על קיומם של אלים, מפלצות וחצויים וכי ג'ייק וקריסטל הם כאלו. כשסיים להסביר להם, למרות מבטם המבולבל, השלושה המשיכו ועפו מעל שדה רחב, כשמימינם נמצא יער גדול וסבוך, ומלפניהם נגלה להם מחנה ענק שנראה כמו עיר יוונית עתיקה אבל שלמה, חדשה ובוהקת.                                                 
"וואו!" אמרה קריסטל בתדהמה מוחלטת והוסיפה "זה המקום היפה ביותר שראיתי"                 
"אבל תזכרי שכל מה שאנחנו ראינו אי פעם היה פנימיות וחלקים מעטים מניו-יורק" אמר מייק כאילו הוא בכלל לא מתפעל אבל גם הוא נדהם והתרגש מלראות את מחנה החצויים. כשהתקרבו יותר למחנה מייק היה יכול לראות שלמחנה שלושה חלקים. האחד היה קבוצת בקתות שכל אחת הייתה שונה מהשנייה, השני נראה כמו שילוב בין בסיס צבאי לעיר רומאית עתיקה. והשלישי שהוא החלק אליו הם התקרבו היה כנראה מתחם הפעילות כי היה שם הכול, מסדנת יצירה דרך זירות קרב ועד לאמפיתאטרון ענק. הם התקרבו עוד ועוד לאזור השלישי שהיה הגדול מכולם ונחתו לבסוף ליד מבנה עץ גדול בעל שתי קומות שצבוע כולו בכחול. שבקומה השנייה שלו הייתה מרפסת ובעליית הגג היה אפשר לראות דרך החלון צללי חפצים ופריטים משונים אך לא בבירור רב. ובקצה הגג, בנקודה הגבוהה ביותר, נמצאה לה שבשבת בצורת עיט. בתחתית הבניין נראו שבע דמויות שנדמו כמחכות להם.
השלושה נחתו וירדו מהפגעסוסים והתקרבו בהליכה אל הקבוצה המחכה להם. הייתה שם ילדה לבושה בחולצת טריקו סגולה ועיט על כתפה, אדם שהיה מעט נמוך ושמנמן לבוש בחולצת הוואי בדוגמה מנומרת, גבר ואישה שלובי ידיים כשהגבר היה שעיר כמו עז ממותניו ומטה ומראשו בקעו זוג קרניים גדולות ולאישה שיער ענברי ופנים שדוניים, אישה מבוגרת עם שיער ג'ינג'י מתולתל ועיניים חודרות, ושני אנשים שנראו בשנות השישים לחייהם רק שלאחד מהם היה מהמותניים ומטה פלג גוף תחתון של סוס והאחר היה לבוש בכיתון שחור וגלימה.
"והנה מגיעים המושיעים שלנו," אמר האיש השמנמן בציניות מופרזת.
"מר ד', אנא התייחס אליהם בכבוד, זכור שכנראה שהם האחים מהנבואה," אמר האיש בעל גוף הסוס שמייק נזכר שקוראים לזה קנטאור. "ברוכים הבאים למחנה החצויים," הוסיף הקנטאור והמשיך, "אני כירון, ואני מדריך הפעילויות כאן, ואני מקווה שג'ייק כבר הסביר לכם על היותכם חצויים, נכון?"
"כן, כירון, אני כבר הסברתי להם," ענה ג'ייק ופנה אל מייק וקריסטל, "תכירו זה מר ד', הוא בעצם האל דיונסוס, אבל הוא גם מנהל המחנה" אמר ג'ייק והצביע על אותו גבר שהיה לבוש בחולצת הוואי, מייק תהה מדוע אותו אדם שלא נראה מעוניין כלל לשהות בחברתם הוא האחראי על המחנה. אחרי זה ג'ייק הצביע אל הזוג והמשיך, "זה גרובר, הוא סאטיר אבל הוא גם אחד משלושת אדוני הפרא וזוהי אישתו דפנה, היא דריאדה, כלומר נימפת עץ".
לאחר שסיים להציג את הזוג המשיך אותו הבחור שלבש גלימה שחורה ואמר, "תודה ג'ייק, אני אמשיך מכאן. אני ניקו בנו של האדס, ואני המורה ללחימה. זו היא רייצ'ל, האורקל והמורה למפלצות," ניקו אמר והצביע על האישה הג'ינג'ית ואז העביר את ידו והצביע על הילדה ואמר, "וזוהי הייזל, אחת החניכות והסבא שלה פרנק".
לאחר שסיים ניקו את דבריו, מייק היה מבולבל מאוד ובלי לחכות רגע שאל "אבל אין פה עוד אף אחד אחר- רגע, אתה רוצה לומר לי שהעיט הוא סבא של הייזל?!"
העיט נראה פגוע ובדרך פלא פתח את מקורו ודיבר "כן, זה אני. אבל לידיעתך אני הייתי בן אדם בעבר, לפני שהפכתי לעיט, זה סיפור ארוך למדי. טוב, אז ג'ייק, תראה למייק את המחנה, והייזל, את תראי לקריסטל את המחנה. ברוכים הבאים לביתיכם החדש".

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

פירסמת את הפרק הלא מבוטא במקום את המבוטא · 08.06.2013 · פורסם על ידי :Demons

אוקי · 08.06.2013 · פורסם על ידי :נחום פוטר (כותב הפאנפיק)
תודה, אני אתקן

פרנק והייזל! · 13.10.2013 · פורסם על ידי :Im Not Lost In Sin
פרנק הוא לא סבא של הייזל! הוא בן הזוג שלה! סבא שלה בטח מת כי היא נולדה לפני משהו כמו שישים שנה...

יפה · 13.10.2013 · פורסם על ידי :Im Not Lost In Sin
או שאולי התכוונת שהיא צאצאית של פרנק? זה יותר הגיוני... סליחה חחח

אני מבין את הטעות · 13.10.2013 · פורסם על ידי :נחום פוטר (כותב הפאנפיק)
האמת הכוונה הייתה לנכדה של פרנק(הבת של ג'וניור מהפרק הראשון), אשר נקראה על שמה של הייזל(הרי ידוע שפרנק מאוהב קשות בהייזל)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007