האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד


HPortal מרכין ראשו לזכר ששת המיליונים

מממנים


הנערה בעלת הכנפיים

נעמי ואחותה יוצאות לטיול מחנאות, אך נעמי אינה יודעת לאן זה יוביל אותן..



כותב: צ'ירונו
הגולש כתב 0 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2170
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: אין - זאנר: פנטזיה - שיפ: אין - פורסם ב: 11.08.2013 - עודכן: 11.08.2013 המלץ! המלץ! ID : 4676
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ג'יידי נעלמה כלא הייתה, השמטתי את ראשי. "אני כזו חסרת אחריות.." מילמלתי, לא תפסתי אותה. "אני צריכה לחפש אותה" אמרתי, התחלתי להתהלך ביער, גם אם יקחו לי שעות למצוא אותה. "ג'יידי! ג'יידי!" צעקתי, שום תגובה, המשכתי לחפש אותה עד שנפלתי על האדמה ונרדמתי. ~בחלום~ התעוררתי במקום שחור, ראיתי שתיי גברים שריריים וגדולים, הם הלכו לקחת משהו וראיתי את..ג'יידי? "ג'יידי!" לחשתי, ג'יידי הייתה כבולה לכיסא, שני הגברים חזרו עם חפץ בלתי מזוהה ביד והתחילו ללחוש דברים בשפה מוזרה, ג'יידי נראתה מפוחדת. לבסוף הם לקחו אותה ובדקו לה את הגב. אחד הגברים שלח אלי את מבטו. "את" אמר, הוא העיף את ג'יידי בכוח מהכיסא, היא הוטחה בקיר. "בואי נלך!!" צעקה ג'יידי, היא תפסה בידי והחלה לרוץ. ~במציאות~ "ג'יידי!" צעקתי בעודי קמה מהרצפה, זיעה קרה עטפה את גופי, אין סימן לג'יידי. "ג'יידי?" שאלתי, נפלתי אל האדמה והבטתי אל השמיים בעצב. 'ג'יידי, תני סימן..' חשבתי, שום תגובה. הירח זרח במלואו, ההורים בטח דאגו לי, אני באמת צריכה ללכת הביתה. אבל..איבדתי את ג'יידי, אני אחטוף על הראש. לפתע הרגשתי כאב חד בגב, זה כאב לשניה ואז כבר לא, סובבתי את גבי ולא ראיתי כלום. 'אני אחטוף על הראש אבל ההורים בטח דואגים לי' חשבתי, קמתי מהאדמה הבוצית והתחלתי ללכת ביער, הכל היה חשוך ואפל, קפאתי מקור. "אולי בדרך אני אמצא את ג'יידי" מילמלתי, הגעתי לביתי, דיי מהר. אבל הוא נראה..ישן, הקירות היו שרוטים, הדלת נשברה, החלונות נשברו, הגג חצי הרוס.. "מה הולך כאן?" אמרתי, הייתי בהלם, מישהו בא והרס לנו את הבית, נכנסתי לתוכו, ראיתי שעל הרצפה היו מלא כתמי דם, ועל הקיר היה כתוב בדם "כנפיים".

הפרק הקודם
תגובות

המשך! · 11.08.2013 · פורסם על ידי :Paramore ♥
המשך דחוף!!!
נרשמתי לעדכונים!

אבל.. · 11.08.2013 · פורסם על ידי :צ'ירונו (כותב הפאנפיק)
אין מספיק קוראים..

אל תכתבי בשביל הקוראים · 11.08.2013 · פורסם על ידי :Demons
תכתבי בשביל עצמך, חוץ מזה שיש המון אנשים שקוראים ופשוט לא מגיבים, תבדקי מדי פעם את רשימת הרשומים לעדכונים :)
בכול מקרה הרעיון נחמד אבל דרוש בטא, הפרקים נורא קצרים ונטולי תיאורים, בטא יוכל לתקן את זה וכמובן שאת הפיסוק השגוי.
עוד בעיה זה שהתגובות של הגיבורה קצת לא הגיוניות, אחותה נעלמת והיא רוצה ללכת הבייתה? לא הבנתי את הקטע שבהתחלה היא חולמת או משהו כזה ואז זה המציאות או משהו כזה, כדאי לך לחדד את העניין הזה.
בכללי נראה לי שקריאה חוזרת של הפרק לפני פרסום ועריכה קצרה תוכל להעלות את רמת הפיק בהרבה.
בכול מקרה, מחכה להמשך :)

הקטעים האלו · 11.08.2013 · פורסם על ידי :צ'ירונו (כותב הפאנפיק)
היא אבדה את אחותה ואז היא יודעת שהיא עומדת לחטוף על הראש, ואז היא חושבת שהוריה דואגים לה.
אני באמת צריכה ללמוד להיות בטאית ><
את הפרק הראשון שחרזו ביטאה לי, זה ביטוא עצמי..

טוב... · 11.08.2013 · פורסם על ידי :Demons
די הבנתי את הקטע אבל לא הצלחתי להיכנס אליו, הבנתי מה קורה אבל לא הבנתי מה הגיבורה מרגישה או למה היא פועלת כך. ונראה שאת עוד לא בשלה לביטוא עצמי, לא שמתי לב בפרק הראשון אבל בפרק הזה הפיסוק ממש לא תקין ולא נכון להגיד "השמטתי" את ראשי אלא שמטתי את ראשי, "השמטתי" מתאים ל"השמטתי את החלק בו היא נעלמה כשסיפרתי להורים על הקמפינג.
אני מציעה לך לקחת בטא שיבטא לך את כול הקטע, רצוי בטא רישמי שמכיר טוב את העבודה, שיוכל (או תוכל, כמובן, עד כמה שידוע לי רוב הבטאים של הפורום הן בנות) לעזור לך להבהיר היטב את העלילה ולהעמיק יותר לרגשות של הדמות.

אוקיי · 11.08.2013 · פורסם על ידי :צ'ירונו (כותב הפאנפיק)
תודה, אני אנסה למצוא לי אחד\ת..

המשך · 13.08.2013 · פורסם על ידי :לונהפוטר12
המשך דחוף מהמם יש לך כישרון בכתיבה

זאת מספרת333 · 05.11.2013 · פורסם על ידי :אוהבת את דראקו מאלפוי
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007