האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


לומוס-נוקס

ביחד עם אלבוס-סוורוס, בנם של ג'יני והארי פוטר, מגיעה להוגוורטס מכשפה צעירה ממשפחת קוסמים וותיקה, שמה הוא לילי פוטר.



כותב: דורון הבת
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 7071
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: יש כמה וכמה, אני עוד לא סגורה על זה אבל מה שבטוח, אלבוס-סוורוס/לילי פוטר - פורסם ב: 15.09.2013 - עודכן: 02.10.2013 המלץ! המלץ! ID : 4718
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

  את שאר הנסיעה העבירה לילי בפטפוטים עם שתי בנות שנה ראשונה שלא היה להן תא אז הן הצטרפו אליה. שתי הבנות, טינה בקר ואוקסה לונלנד. טינה הייתה בת מוגלגים נלהבת מאוד, היא לא הפסיקה לדבר ולדבר ולדבר ולדבר על הכל וכשהגיעה עגלת הממתקים היא אפילו לא עצרה את שטף הדיבור שלה אלא דיברה בפה מלא בשוקולד ועוגיות וסוכריות. אוקסה לעומתה הייתה בת לאבא קוסם ואמא מוגלגית, אורך החיים שלה היה די מוגלגי אבל היא ידעה דבר או שניים על קוסמים. אוקסה, כמו טינה, אהבה מאוד לדבר וכל הנסיעה השתיים החליפו חוויות מהביקור בסימטת דיאגון ודיברו על החתולה של אוקסה, לינטוניה, חתולה אפורה ומפונקת למדי. לילי שמה לב שמדי פעם עבר ליד התא אלבוס-סוורוס עם כל מיני תלמידים אחרים, כל פעם הוא נעצר הצביע ולחש משהו.
  כשהם התקרבו להוגוורטס לילי החליפה לגלימה ונאנחה בהקלה כששצף הדיבורים פסק, היא בחיים לא דיברה כל כך הרבה. הן השאירו את המזוודות והתיקים כמו שהקול המהדהד אמר וירדו לרציף המלא בתלמידים. הן ראו כל מיני תלמידים, מתלמידים שנה ראשונה כמוהן, מבוהלים ומפוחדים עד תלמידי שנה שביעית המבוגרים שחייכו אחד לשני והלכו באופן כמעט אוטומטי לכיוון מסויים. לילי וחברותיה כמעט הלכו אחריהם אבל אז הן שמעו קול מהדהד מעליהן, "תלמידים חדשים! תלמידים חדשים לכאן! היי אתם, בואו לכאן!" הקול הגיע מכיוון איש ענק ושעיר שלידו עמד נער לא יותר קטן אבל קצת פחות שעיר.
  "אתה רואה כאן איליאס, אתה קורה להם ומוודה שהם כולם באו לכאן ואף אחד לא נאבד," אמר האיש השעיר. "בשנה הבאה כשאני פורש זה אתה שתעשה את זה אז תלמד כאן טוב טוב."
  "אני מבין אבא, אני כבר עזרתי לך," ענה איליאס הבן. "תלמידים חדשים, בואו לכאן," הוא גם אמר וקולו שהיה אומנם קצת פחות עמוק אבל גם הידהד.
  "מה נשמע אליאס? מחליף את אבא שלך?" נשמע קול מאחוריהן ותלמיד שנה שביעית ניגש והחליף עם הגבר הצעיר והענק כיפים.
  "אני לומד את התפקיד..."

  אחרי שייט סוער למדי על האגם השחור הגיעו תלמידי השנה הראשונה הרועדים לאולם הכניסהה שם קיבל את פניהם גבר בסביבות גיל השלושים עם פנים עגולות וחיוך רחב, גלימתו השחורה הייתה מוכתמת מבוץ וגם בשיערו המגודל נראו כמה רגבים.
  "שלום פרופסור לונגבוטום," אמרה תלמידה שעמדה ליד אלבוס-סוורוס.
  "שלום לכם, אתם אם אני לא טועה זה פוטר וויזלי," ענה הפרופסור ולילי נדהמה. איך יכול להיות שהוא פוטר, חוץ מהארי פוטר שלפי מה שהיא שמעה הוא קרוב משפחה שלה, אין שום פוטר אחר שהיא מכירה, שני התלמידים הינהנו.
  "תודה לכם האגריד ואיליאס, אני אמשיך איתם מכאן," אמר הפרופסור לשני הגברים שהינהנו והלכו.
  "ברוכים הבאים להוגוורטס, אני פרופסור לונגבוטום, המורה שלכם לתורת הצמחים וגם אחראי על תהליך המיון. לפני שתתחיל סעודת תחילת השנה אנחנו נצטרך למיין אותכם לאחד מארבעת הבתים, גריפינדור, הפלפאף, רייבנקלו או סלית'רין. תהליך זה הוא חשוב מאוד מאחר שבכל זמן שאתם בהוגוורטס חבריכם לבית יהיו כמו המשפחה שלכם, אתם תוכלו איתם, תלמדו איתם, תשנו איתם ותבלו איתם בחדר המועדון, כל דבר טוב שתעשו יזכה אתכם בנקודות לבית שלכם וכל דבר רע יוריד נקודות כך שבסוף השנה הבית עם הכי הרבה נקודות יזכה בגביע הבתים שזה כבוד גדול. עכשיו אתם תחכו לי כאן בזמן שאני אלך להודיע שהיגעתם, תסדרו את הגלימות שלכם שם ותהיו בשקט," אמר הפרופסור והלך.
  כעבור כמה דקות הוא חזר וקול הפטפוטים שמילא את כל אולם הכניסה פסק. התלמידים הלכו אחריו וניכנסו לתוך אולם ענק מלא בנרות שריחפו באוויר, התיקרה הייתה בצבע שחור כמו הלילה שבחוץ וליד כל אחד מארבעת השולחנות הארוכים שהיו שם ישבבו המון תלמידים שדיברו אחד עם השני והחליפו חוויות הקיץ. דלתו של האולם ניסגרה ופרופסור לונגבוטום הוביל אותם לקידמת האולם, עשרות עיניים עקבו אחרי התלמידים המבוהלים והנירגשים.שנעצרו בשורה. פרופסור לונגבוטום הלך והביא שרפרף וחתיכת בד. רוב העיניים באולם עקבו אחרי הבד שהונח על השרפרף והתלמידים החדשים פלטו קריאות הפתעה כאשר קרע רחב נפער באחת הפינות של מה שהתברר ככובע קוסמים מרופט.

"לפני שנים רבות
 שנים רבות מספור
 עמדו ארבעה קוסמים
 גדולים מכל הדור

להקים בית ספר
אמרו הם פה אחד
אליו לפי הסדר
יקבלו הם כל קוסם שנולד

 גריפינדור רצה את האמיצים ללמד
 הפלפאף את טובי הלב ומאריכי הרוח
 סלית'רין את השואפים לכוח כיבד
 ורייבנקלו את הלמדנים שלא רצו לשכוח

תוך כמה שנים הגיעו להסכם
שצריך שיהיה אחד
שאת התלמידים ימיין
תמיד ולעולמי עד

 אני נבחרתי וכך הוחלט
 שכל תלמיד צעיר
 אותי על ראשו חובש
 ולאן הוא ישתייך אני אצהיר"

  וכך היא השתתקה וכל התלמידים מחאו כפיים.
  "עכשיו אני אקרא לכל התלמידים לפי סדר השמות וכל תלמיד יחבוש את מצנפת המיון וכך נדע לאיזה בית הוא שייך," אמר פרופסור לונגבוטום והוציא קלף מגלימתו. "אנידי גלן." תלמיד שמנמן מעד לכיוון השרפרף וחבש את המצנפת שגלשה לו על העיניים. לאחר כמה שניות נפער הקרע ומצנפת צעקה "הפלפאף."
  אחרי אנידי גלן הגיעה אנדרוז קייט שהלכה לרייבנקלו ואחריה טינה שניגשה ברגלים רועדות וקצת לפני שהמצנפת גלשה על עינייה הידהדה הצעקה "גריפינדור!"

  אוקסה מויינה לרייבנקלו ונופפה לטינה בצער לפני שהתיישבה לצד חבריה החדשים שהריעו בקול.
  אחרי אונברסן לואיז שמויינה לסלית'רין קרא הפרופסור לונגבוטום מהקלף שבידו את השם "פוטר אלבוס סוורוס." כשלילי שמעה את השם פוטר היא צעדה צעד אחד קדימה אבל למשמע השם של הילד שחור השיער היא קפצה מיד חזרה אחורה ודמעות עלו בעינייה, איך יכול שלילד המציק הזה קראו פוטר. המצנפת צעקה "גריפינדור" והילד הקטן נאנך בהקלה והצטרף לחבורה המריעה שתפחה לו על השכם.
  "פוטר לילי" נשמע השם ושקט הסתרר באולם, החבורה המריעה משולחן גריפינדור בהתה בה במבט מוזר ולילי שמה לב שאלבוס סוורוס קפא והביט בה בעיניים מצומצמות. לילי ניגשה למצנפת המיון וחבשה אותה על ראשה. "המממ," אמר קול דק בראשה. "מעניין, מענייו מאוד. יש כאן הרבה מאוד חוכמה, הרבה מאוד וגם המון רצון ללמוד. מצד שני אני רואה שאת לילי פוטר, שאת מחזיקה בשרביט של קודמתך, כן, את דומה לה מאוד, אולי בכל זאת נשבץ אותך בגריפינדור!"

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007