האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


נשף חג המולד

מעניין מה יקרה בגלל נשף חג מולד אחד בין שני אויבים, ומכתב עצוב על חבר ישן...



כותב: סטפני פוטר
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 4258
4 כוכבים (3.5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס, אגנסט, קומדיה - שיפ: דראקו/סטפני, דראקו/הארי מרומז - פורסם ב: 22.10.2013 - עודכן: 08.04.2017 המלץ! המלץ! ID : 4804
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

יואו וואט אפ
טוב אז אני החלטתי לנסות להמשיך את הפאנפיק הזה איכשהו??
ערכתי גם את הפרק הקודם והוספתי לו קצת תוכן, אז אם כבר קראתם ואתם חושבים שאתם זוכרים מה קרה אז לפחות לכו אחורה ותקראו את מה שכתוב שם, ויאללה לפרק~
==================

את שאר הערב העביר הבלונדיני בניסיון לסחוף את פנסי מרגליה, אך לשווא, דבר אשר אישש חלקית את מחשבותיו על הסלית'רינית. הדבר אשר גרם לו להבין שהוא באמת צדק במשך כל הזמן הזה היה כאשר חזר עם המשקאות שלהם לאחר ריקוד סוער ותפס אותה מפלרטטת עם רייבנקלואית מהשנה החמישית. לא עבר רגע עד שהבלונדיני הכריז שזה נגמר ביניהם. הוא לא התכוון להיות ברירת מחדל עבורה רק בגלל שהוריה לא יאשרו לה להיות עם אף אחת.

אך את הלילה הוא לא בילה במחשבות על שחורת השיער שבגדה בו, אלא על שחורת השיער שראה בוכה רק כמה שעות קודם לכן ליד חלון באיזה מסדרון נטוש, ועל הסיבה שגרמה לה לבכות.

הוא נעמד מול המראה המדברת בעצבים, מתחיל לפתוח את כפתורי חולצתו לאחר שפשט את גלימתו ומשף את עניבתו מעל ראשו.

"עבר עליך ערב לא קל?" המראה ניסתה להישמע דואגת, אך הוא זיהה שמץ של שעשוע בקולה.

"תעזבי אותי בשקט. כבר הספיק לי לשמוע ממך." הוא ירה בזעם.

"אני לא עשיתי לך דבר, יקירי. אבל אני מניחה שאם אתה ככה, זה קשור לחברה ההיא שלך, לא?" המראה נשארה שלווה.

"חברה לשעבר. היא התחילה עם איזו רייבנקלואית ברגע שהלכתי להביא לנו שתייה," הוא סינן בקול שקט.

"ואחרי שהשקעת כל כך במראה שלך עבורה? ממש גסת רוח," הפעם היא לא הסתירה את השעשוע בטון שלה.

"דראקו לא השיב על כך ורק פשט את חולצתו, נשאר בגופיה בעוד שפתח את אבזם חגורתו, מוריד גם את מכנסיו ונשאר בבוקסר ירוק.

"אל תדאג, יקירי, עוד תגיע הגריפינדורית שתמיס את הלב שלך."

"אני בחיים לא אצא עם גריפינדורית."

"ומה עם גריפינדורי?"

דראקו שב לנעוץ בה עיניים. "אני לא הומו."

 

"אני יודעת שאתה לא הומו," היא גיחכה.

הוא התעלם ממנה וניגש אל מיטתו בעייפות, מעוניין למחוק את כל אירועי הערב הזה ממוחו. המראה סתם ניסתה לעלות על העצבים שלו. הוא לא הומו. הוא אף פעם לא הרגיש משיכה כלשהי לגברים, לא רומנטית, ובטח שלא מינית. גם הגורל ניסה לצחוק עליו בכך שאישש את מחשבותיו על כך שפנסי היא אכן לסבית, וקילל את עצמו על כך שלא שם לב לכך קודם. דראקו מאלפוי הוא לא בחור שיסרבו לו כל כך בקלות ובמשך כל כך הרבה זמן. 

הוא תהה אם יצליח למצוא מישהי אחרת שתתאים לו במקום פנסי. הוא ממש לא התכוון להישאר רווק וסתם לבהות בכל הזוגות הדביקים במסדרונות הטירה ביום-יום.
מחשבותיו עברו אל התלמידות מבובאטון, אשר דווקא היה שמח להציע לאחת מהן לצאת איתו, אך חשש מדחייה בגלל שהוא עלול להיתפס כצעיר מידי בעיניהן. הוא לא רצה להיראות נואש כמו הסמור.
משם הוא חזר לחשוב על בנות אשר לומדות בשכבתו. קודם הסלית'ריניות, אך אף אחד מהן לא מצאה חן בעיני הבלונדיני. משם אל הרייבנקלואיות, אשר דראקו זכר מישהי ספציפית אשר דווקא מצאה חן בעיניו. הוא העדיף לא לחשוב בכלל על האפשרות להפלפאפית, שכן היא תהיה בבית הנחות ביותר, אך לא הצליח שלא לחשוב על הגריפינדוריות, נוחר בבוז כאשר זכר מי מהן לומדות בשכבתו. הבוצדמית ושתי הרכלניות הכי גדולות בטירה הזו. לא תודה.

אך מחשבותיו חזרו אל אותה גריפינדורית שחורת שיער ועיני אזמרגד בוהקות שניסה להדחיק ממחשבותיו לאותו הערב. היא פוטר. קדושה מעונה כמו אחיה המטומטם, רק שהיא מנסה לציית לחוקים בצורה כלשהי, בניגוד אליו. הם אולי דומים במראה, אבל בהחלט לא באישיות. דראקו אף פעם לא חשב עליה, אך בצורה מסוימת, הוא שם לב אליה. מספיק בשביל להכיר את הדרך שבה היא מתנהגת ומספיק בשביל לדעת שהיא שונה מאחיה. מידי פעם הוא אפילו שמע את סנייפ ממלמל תחת לנשימתו שחבל שהארי לא דומה לה כאשר הוא עשה איזו טעות בשיקויים בזמן השיעור.

הוא התנער קלות, מניד בראשו בעייפות. עדיף לו לתפוס קצת שינה במקום להמשיך לחשוב על הפוטרים. בכל זאת עבר עליו ערב ארוך, והוא ממש לא מתכוון לתת למה שקרה עם פנסי להרוס לו. מחר הוא מתכוון להיראות כל כך טוב שאין אחת בכל הוגוורטס שלא תרצה לצאת איתו.

הפרק הקודם
תגובות

תמשיכייי דחוףף!! · 08.05.2017 · פורסם על ידי :Lassie
נווו תמשיכי כבר!!! זה כזה יפהה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1150 727 360


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007