האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

התלמידה מסלית'רין

חנה מגלה את עולם הקסמים כשהוריה נרצחים על ידי אוכלי מוות. ומיד מוטלת על כתפיה האחריות לעולם הקסמים כולו.



a כותב: bambi
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 5312
5 כוכבים (5) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 19.12.2013 - עודכן: 25.12.2013 המלץ! המלץ! ID : 4927
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הפרק שלךמשרד הקסמים שלח מספר קוסמים נבחרים לבדוק מה ארע בבית משפחת קרינר. הם הגיעו לבית וראו אותו אפוף הילה ירוקה. הם מיד הבינו שלא נותר את מי להציל. אדמונד שלף את שרביטו ומחק את הזיכרון לכל המוגלגים הנדהמים שעמדו סביב הבית וספקו את כפיהם. רובי העלים את הבית, כך שייראה לעין קוסמים בלבד. משפחת קרינר וביתם נעלמו מתודעת האנשים במושב. היחידה נכנסה אל הבית בשרביטים מונפים, יכול להיות שהתוקפים עוד בפנים. המחזה שנגלה אליהם היה מכאיב, אבל הם היו מיוחדים לנושאים האלו, בני הזוג קרינר וילדתם צריכים להיקבר במכתש גודריק. אינה ולירון קרינר היו נצר מפואר לבית גרינפידור. היחידה זימנה תכריכים ומיטות. אבל לתדהמתם, התרוממה חנה הקטנה ושפשפה את עיניה כלאחר שינה ארוכה. היחידה עמדה פעורת פה אל מול המאורע. חנה חיזקה את אחיזתה בשרביט שבידה ופרצה בבכי. כעבור שעתיים התקיימה הלוויה צנועה וחנה ישבה במשרדו של שר הקסמים. הידיעה על דבר הפלא התפשטה, חוץ מהארי פוטר המפורסם אף אחד עוד לא עמד בקללת 'אבדה קדברה'. חנה תיארה לקוסמים במשרד הקסמים את כל מה שארע. היא לא דברה אנגלית אבל המתרגמים עמדו הכן לתרגם כל מילה מדבריה. אחרי שנתן לה שיקוי מרגיע. שקעה חנה בתנומה עמוקה. כשהשרביט אחוז בין ידיה. קוסם מתלמד אחד גילה את הסיבה האמיתית מדוע חנה ניצלה. בהתחלה לא ייחסו לדבריו משמעות. אבל כששמע שר הקסמים את טענתו הוא עמד נדהם. הטענה נאסרה לפרסום בנביא היומי. אפילו ריטה סקיטר החטטנית לא הצליחה לגלות את הסיבה האמיתית.   הידיעה על המקרה התפרסמה בכל עולם הקסמים והגיעה אף אל אוזניהם של תומכיו הבודדים של הלורד וולדרמוט שעדיין היו נאמנים אליו, לאחד מאוכלי המוות היה לחש חזק שיוכל להקים לתחייה את הלורד וולדרמוט.  הנאמנים הבודדים שמעו על חנה. ורעיון נרקם במוחם. משרד הקסמים לא ידע על תומכיו של וולדרמוט. היה זה שנה לפני שילדיהם של הארי רון והרמיוני הגיעו להוגוורסט. חנה נמסרה למשפחת קוסמים מאמצת, עד שנה הבאה, אז תוכל ללכת כבר לבית הספר.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

וואו · 21.12.2013 · פורסם על ידי :White Gold
המשך דחוף!!

אאוץ' · 21.12.2013 · פורסם על ידי :נימפלורה לסטריינג'
פאנפיק יפיפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תמשיכי!!!!!!! · 22.12.2013 · פורסם על ידי :נטע לילי פוטר

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007