האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

האם כל אחד יכול להיות קוסם?

אחינעם תמיד חלמה להיות קוסמת. בימים ובלילות. ספרי פנטזיה תמיד היו מלווים אותה לכל מקום.
תארו לעצמכם, מה היה קורה, אם היא הייתה מקבלת מכתב מהוגוורטס?



כותב: Achush
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2840
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: Harry Potter - זאנר: הומור, מתח, רומנס.... - שיפ: אני לא מגלה.... - פורסם ב: 29.12.2013 - עודכן: 11.03.2014 המלץ! המלץ! ID : 4949
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כבר עבר שבוע, ואחינעם כבר כמעט איבדה תקווה שהשליח יגיע.

אך ביום אחד, דפיקה רמה נשמעה בדלת. אחינעם הציצה מהחלון וראתה צללית של אדם.

היא נגשה לדלת. "שלום," אמר איש בעל שיער לבן ארוך וזקן תואם. עיניו נצצו בעליצות מאחורי משקפי חרמש דקיקים.

"האם זהו בית משפחת שגב?" הוסיף בשעשוע קל. לאחינעם לא היה ברור אם הוא צוחק עליה או שהיא סתם מדמיינת.

"כן." אמרה, מהססת מעט. "אם כך מצוין!" אמר בשמחה האיש. "אני אלבוס דמבלדור ובאתי להסביר להורייך כי את מכשפה!"

אחינעם חשה מעט מעודדת. אולי המכתב לא היה סתם. אולי הוא היה אמיתי. היא הובילה את דמבלדור לסלון. 

"התואילי לחכות לנו בחוץ?" שאל דמבלדור בקלילות. אחינעם יצאה מהחדר ועלתה על חדרה.

התאריך היה השלושים ואחת לאוגוסט, ומחר מתחילה שנת הלימודים.

לאחר שעה קלה, ירדה אחינעם למטה ומצאה את הוריה כלאחר חוויה קשה. הם חייכו אליה חיוך מעודד.

"אחינעם, האם תוכלי לארוז את מזוודתך?" אמר דמבלדור, עדיין בקלילות. איך הוא מסוגל להיות כל כך קליל בנסיבות כאלו....?

אחינעם רצה למעלה וארזה את מזוודתה. היא ירדה איתה ודמבלדור אמר:" אני חושב שכדאי שתחליפי בגדים." אחינעם הביטה על עצמה. 

למרות המצב החריג היא התאפקה שלא לצחוק. היא לבשה כתונת לילה, וגרבה גרב אחת. ומעניין באיזה מצב השיער שלה...... היא עלתה למעלה כדי להחליף בגדים.

היא בחרה חצאיתג'ינס בגזרה ישרה עד מעל הברך, טייטס שחור, נעלי 'נייקי' אפורות אדומות, חולצה ירוקה וסווטשרט שחור. אימה נכנסה חרש לחדר.

היא חיבקה את אחינעם ואמרה לה:" קחי את השרשרת הזו." אחינעם הביטה בשרשרת. היא פתחה את התליון וראתה בפנים תמונה של כל משפחתה.

בלא מילים תפסה את אימה לחיבוק שבו, כך קוותה, העבירה לאימה את כל מה שלא הצליחה להביע במילים.

שתיהן ירדו למטה ומצאו את כל המשפחה יחד. כולם לחשו לאחינעם איחולי הצלחה. 

"קדימה אחינעם," זירז דמבלדור בעדינות. "אנחנו צריכים לצאת." אחינעם נפרדה פרידה אחרונה ממשפחתה, ויצאה מהבית יחד עם דמבלדור.

"מכיוון שמחר בערב את צריכה להיות כבר בהוגוורטס, נאלץ להגיע ללונדן לא בדרך הרגילה." אמר דמבלדור ואחז בזרועה.

"אחזי בידי ועל תפחדי." אמר בעדינות. דמבלדור הסתובב במקום. 

אחינעם הרגישה כאילו דוחסים אותה לתוך צינור גומי ארוך. היא תהתה אם אלבוס דמבלדור הזה מנסה להרוג אותה.


אם תגיבו שלוש תגובות (מאנשים שונים), אני אפרסם עוד פרק מחר.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

אני ראשונה!!!!! · 17.01.2014 · פורסם על ידי :לונה המדהימה
בבקשה תמשיכי! זה ממש חמוד!

אני שנייה · 18.01.2014 · פורסם על ידי :גיני פוטר1981
תמשיכי ואת רוצה אולי אני אעבור לך אל שגיאות כתיב????

יש לי? · 18.01.2014 · פורסם על ידי :Achush (כותב הפאנפיק)
עם קן אז תשלחי לי בהודאה פרתית מטוקן תוב?

אני שלישית!עוד פרק! · 18.01.2014 · פורסם על ידי :נימפלורה לסטריינג'

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007