האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


מחוננת

אני מחוננת-אבל כנראה שלא רגילה.העיניים שלי לא בצבעים שונים.הן תואמות.שתיהן באותו צבע-רסיסים של כל הצבעים.אדום,כחול,תכלת,ירוק,שחור-הכל. מה הכישרון שלי?



כותב: Princess Anna of Arendelle
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3649
5 כוכבים (4.75) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: שבע הממלכות - זאנר: פנטזיה - שיפ: עוד לא בטוח - פורסם ב: 16.01.2014 - עודכן: 23.01.2014 המלץ! המלץ! ID : 4973
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אנחנו גרים בארמון של המלכה ביטרבלו, והוקצב לבית שלנו שטח ענק- בערך שמינית מהטירה. יש לנו בית די גדול, וחצר די גדולה.

הכל התחיל יום אחד בהיר, כשההורים שלי חזרו מאחד המסעות הרגילים שלהם.

 


 

 ישבתי על נדנדת העץ שבחצר הארמון. הנדנדה הייתה זהובה, והשלשלאות  שהחזיקו אותה היו כסופות.

"היי, לוריני!" שמעתי את אחותי הקטנה אריאל קוראת. "בואי תראי!"

קפצתי מהנדנדה. רצתי והגעתי תוך פחות מחמש שניות אל הבית, שעמד במרחק של כמאתיים מטרים מהנדנדה. "כן, אריאל? מה?"

אחותי מאוד דומה לי. היא בת תשע- יש בינינו הבדל של חמש שנים. אמא שלי החליטה שילדים זה לא כל כך גרוע, ואם לומר בעדינות, אבא שלי הסכים בהתלהבות. אבא שלי תמיד רצה ילדים.

לאחותי יש שיער בלונדיני ארוך, שמגיע לה קצת מעבר לכתפיים. לי יש שיער חום שמגיע קצת מעבר לכתפיים. יש לה עור בהיר, כמו שלי; ריסים ארוכים, כמו שלי; עין אחת כחולה ועין אחת כסופה- לא ממש כמו שלי.

"לורין....." ביקשה אריאל. "תסתכלי, עבדתי על זה המון זמן....." היא הושיטה את ידה אל פרח נבול שנח על הספסל ליד. היא עצמה את עיניה והתרכזה. הפרח הנבול חזר לאט לאט לחיים.

לאחותי יש את הכישרון לרפא. היא יכולה לרפא כל דבר- מפרח נבול עד לפגיעה עמוקה של חץ.

הושטתי את ידי וקטפתי פרח קמומיל. התרכזתי לשנייה, וכל החיים יצאו מהפרח. הוא נשמט על הגבעול. "לא, לורין!!" קראה אריאל בבהלה. "את הורגת אותו...."

אל תדאגי, ארי. חשבתי לכיוונה. היא הנהנה בלחץ והביטה בי בציפייה. התרכזתי שוב, והצמח שב לחיים.

 

לפתע נשמעה דהרת סוסים מהחצר. אמא ואבא שלי הופיעו, אמא שלי על אוורדין, סוסה חומה בעלת פרווה קצרה, ואבא שלי רכב על אולין, סוס לבן צחור.

אריאל הרימה את ידיה אלי. ידעתי מה היא רצתה שאני אעשה. הרמתי אותה והרכבתי אותה על כתפי. התחלתי לרוץ אל עבר הסוסים. תוך שלוש שניות הייתי לידם והורדתי את אריאל. אבא שלי ירד מאולין בזהירות- ואמא שלי פשוט קפצה מאוורדין אל הקרקע. פניהם היו חיוורות.

"אריאל, לורין." פתח אבא. "יש לי חדשות רעות."

אבא, הכל בסדר? חשבתי אליו. הוא התעלם ממני.

"אתן שתיכן צריכות לעזוב עכשיו את הטירה. בני פיקיה צועדים לכיוון מונסי ברגעים אלה. הן יגיעו מחר בבוקר. הם מתקיפים ישר את הטירה."

"אבל אבא..." פתחה אריאל.

"בלי אבל." הוא קטע אותה בתקיפות. "שתיכן עוזבות. עכשיו. לורין, אני מצפה ממך להגן על אריאל. אריאל, אני סומך עלייך גם. תשמרי על לורין."

אבל אבא, מה איתכם..? שאלתי אותו בבהלה מסוימת.

הוא הפנה את ראשו לכיווני. "אני ואמא נילחם. אתם תלכו ללינד. תיסעו בספינה שאמורה לצאת הלילה, יחד עם דוד סקיי. בלינד הוא יעזוב אתכן לדרכיכן. אין ברירה. אני סומך עליכן."

 

 

פרק הבא המסע. הפרק הזה לא משהו, אבל הוא חיוני להמשך.

תגובות???

הפרק הקודם
תגובות

תמשיכי · 20.03.2014 · פורסם על ידי :roni lovegood
ממש מעניין תמשיכי! קראתי את כל הספרים בסדרה הזו ואני ממש רוצה לקרוא עוד ממה שכתבת (:

יפה, תמשיכי! :) · 19.04.2014 · פורסם על ידי :נטע לילי פוטר
איזה פאנדום זה?

סבבה אבל... · 24.06.2014 · פורסם על ידי :ג'יני וויזלי המהממת
אין מישהי שיש לה את כל הכשרונות! מה עם הכישרון של לק? זה לא הגיוני..

אבל יפה אולי זה יהיה כמו לקטסה שהרבה כשרונות באו והלכו? אך זה לא הגיוני שיהיה לה גם את הכישרון של לק!

אם אני אמשיך את זה תביני..... · 24.06.2014 · פורסם על ידי :Princess Anna of Arendelle (כותב הפאנפיק)
אבל יש סיכוי שאני נוטשת.

היי · 10.07.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני25
תמשיכי אותו!!

ביליבו · 12.08.2014 · פורסם על ידי :מג'יקל
מתה עליך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ממש טוב אבל, · 20.07.2020 · פורסם על ידי :ㅂㅈㄷㄱ쇼ㅕㅑㅐㅔ
על איזה סדרה זה מבוסס?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007