האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


מאוחדים

אני שייכת לפלג כנות. לפחות בינתיים. היום הוא היום של מבחני ההתאמה. חשבתי שדבר לא יכול להשתבש. לא היה לי מושג עד כמה אני טועה.



כותב: Pipe Dream
הגולש כתב 48 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2678
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר, מפוצלים - זאנר: לא בטוחה - שיפ: ג'ן בנתיים - פורסם ב: 01.04.2014 - עודכן: 04.08.2014 המלץ! המלץ! ID : 5072
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ובאיחור קל... פרק נוסף. הוא בגוף ראשון, בניגוד לסגנון הכתיבה הרגיל שלי, אז סוריי אם הוא קצת (הרבה) צולע. אה, והוא מאוד קצר.

 

עוברות כמה שניות עד שאני קולטת שהמישהו שנמצא ליד ראשי הוא בעצם ינשוף. כל הרעיון פשוט מגוחך. ינשופים לא עפים ביום, הסבירו לנו את זה בבית הספר. אז למה, בשם טריס, יש לי ינשוף ליד הראש?

אחרי דקה הינשוף, שעדיין לא הבנתי מה בשם טריס הוא עושה בחדר שלי, שם לב שהתעוררתי. כאילו שמישהו לא היה שם לב אם היו נועצים בו מבט במשך דקה שלמה. נרתעתי לאחור במהירות, הינשוף החליט לעוף היישר אל המקום בו היו לפני רגע הפנים שלי. מוזר, הייתי בטוחה שבמיתולוגיה היוונית הינשוף סימל את אתנה, אלת החוכמה. מסתבר שהינשוף בעצמו לא חכם יותר מידי.

משהו נשמט אל חיכי, והינשוף פרש כנפיים והמריא, יוצא מהחדר שלי דרך החלון, שאני בטוחה שהיה סגור. שפשפתי את עיניי, נדהמת. אולי כל זה הוא רק חלום? כדי לוודא, צבטתי את עצמי. זה כאב. אז אני בכל זאת לא חולמת, אבל זה לא מסביר את העובדה שהיה  לי ינשוף בחדר. אני נזכרת שהוא הפיל עלי משהו, וממהרת להרים את המשהו הזה מהרגליים שלי. המשהו הזה הוא מכתב. אני מתבלבלת עוד יותר. פעם היו משתמשים ביונים כדי להעביר דואר, אבל מה פתאום ינשופים? עכשיו אני כבר סקרנית. מי ישלח לי מכתב באמצעות ינשוף? אני מתחילה לבחון את המעטפה, ומבחינה בכמה דברים מוזרים; היא עשויה קלף. שמי רשום עליה בדיו ירוקה, ועוד זוהרת. היא סגורה בחותמת שעווה (אדומה, עם סמל של H עם אריה, נשר, גירית ונחש). ולקינוח, הכתובת שלי יותר מידי מדוייקת. מה זה משנה באיזה חדר אני, ומה הגודל שלו? בשם טריס (ומה, בשם טריס, יש לי מטריס היום?), מי שולח מכתבים ככה בימנו?

אני מתחילה לחשוד שכל זה מתיחה אחת גדולה לכבוד יום ההולדת שלי, אבל אני בכל זאת פותחת את המעטפה.

 

בית ספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות

מנהלת: מינרווה מקגונגל

גברת פרטון היקרה,

אנו שמחים להודיעך שנשמר עבורך מקום בבית הספר הוגרווטס לכישוף ולקוסמות. מצורפת בזאת רשימה הספרים והציוד הנחוץ. שנת הלימודים מתחילה ב-1 בספטמבר. ההגעה להוגרווטס תעשה על ידי הרכבת האקספרס שברציף תשע ושלושה רבעים בשעה אחת עשרה בדיוק.

בכבוד רב, פרופסור נוויל לונגבוטום, סגן המנהלת.

 

עכשיו אני משוכנעת שזאת מתיחה אחת גדולה. אין כזה דבר קסמים. אני קמה מהמיטה בקפיצה. ההורים שלי שייכים לפלג כנות, הם יהיו חייבים להגיד לי את האמת על המכתב הזה. ואם לא בגלל זה, אז בגלל שהיום הוא יום ההולדת שלי. אני יורדת למטה (החדר שלי נמצא בקומה השלישית), ומנופפת במכתב מול ההורים שלי, שיושבים ליד השולחן.נשמעת דפיקה בדלת, ואמא קמה לפתוח.

"מ-" אבל אני לא מספיקה להמשיך. בדלת עומד האדם הכי מוזר שיש.

"אה, מיס פרטון, אני רואה שכבר קיבלת את המכתב."

 

ת"בים?

הפרק הקודם
תגובות

המשךך · 04.08.2014 · פורסם על ידי :תמר גריינג'ר
זה ממש יפה ומאוד אהבתי את השילוב של מפוצלים והארי פוטר.
תמשיכי בבקשההה

מעניין מאוד! · 04.08.2014 · פורסם על ידי :Ophelia
בהחלט מעניין מאוד. לא קראתי את מפוצלים, אז אני מקווה שאצליח להבין את הכל. נרשמתי לעדכונים.

בכענההמעימחכ · 04.08.2014 · פורסם על ידי :ברי (הרמיוני) פוטר
הארי פוטר זה ה-ספר האהוב עליי. ומיד אחריו מפוצלים.
פאנפיק של שניהם ביחד זה הדבר הכי מושלם בעולם!! תמשיכי כמה שיותר מהר, נרשמתי לעדכונים :)

את ממשיכה? · 15.02.2015 · פורסם על ידי :☯snow white♥
לא,כי זה פשוט הו-רס!
את חייבת להמשיך! ומהר!

הממ... · 09.07.2016 · פורסם על ידי :a roma
דבר ראשון - חבל שאת לא ממשיכה, זה היה יכול להיות פאנפיק מאוד יפה.
דבר שני - טריס אמנם מתה בספר האחרון אבל טוביאס עדיין חיי. וגם הם לא התחתנו (למיטב זכרוני, תקנו אותי אם אני טועה) ולא נולדה להם בת.
ושוב, חבל שנטשת.

אבל איך זה הגיוני? · 16.10.2016 · פורסם על ידי :Candy.c
אני מתכוונת מפוצלים קורה עוד כמה אלפי שנים לא? אבל ממש יפה

רעה אחת! · 26.12.2016 · פורסם על ידי :We were liars
למה נטשת?!!?!?!? זה ממש יפה!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007