האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


השנה שאחרי



כותב: nicholas-hooper
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 24956
3 כוכבים (2.9) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אקשן/מתח/מיסתורין/רומנטי - שיפ: הארי/ג'יני - פורסם ב: 26.06.2009 - עודכן: 18.06.2010 המלץ! המלץ! ID : 508
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 2 – תיקון מספר 24 לחוק החינוך (פרק 17 מתוך הארי פוטר ומסדר עוף החול )

 

5/6/2008, המחילה, סלון, 16:43 pm

 

הארי וג'יני ירדו למטה ורון והרמיוני כבר ישבו בסלון.

"הארי, ג'יני," אמרה הרמיוני בעודה מחבקת את שניהים, "בדיוק רצינו לעלות למעלה. שמענו ממולי שיש לכם משהו להגיד לנו. גם לי ולרון יש להגיד משהו לכם. נעלה למעלה?"

"טוב," הנהנה ג'יני והם שבו על עקבותיהם.

 

5/6/2008 המחילה, עליית הגג, 16:45 pm

 

"טוב," פתחה הרמיוני שישבה על המיטה של הארי וג'יני. רון והרמיוני ישבו מול הארי וג'יני.

"בעוד שבוע, אני מניחה שאתם יודעים, אני ורון חוזרים להוגוורטס, אני כמורה לשינוי צורה ורון כסגן מנהל בית הספר."

"אז חשבנו בישיבה של המורים," אמר רון, "שאתם תיהיו מעולים בתור ראשי בתים. שניכם לגריפינדור."

"ממתי שניים לבית?" שאלה ג'יני.

"החליטו השנה. כמובן שהארי ילמד התגוננות מפני כוחות האופל וג'יני קווידיץ'. חשבו שזה הכי מתאים... נו, אז מה אתם אומרים?" אמרה הרמיוני במהירות מחשש שמישהו יקטע אותה.

הארי הביט בג'יני שהביטה בהארי.

"נצטרך לחשוב על זה קצת... קודם יש לנו משהו לספר לכם."

 

***

 

5/6/08, הוגוורטס, חדר מורים, 16:45 pm

 

בדיוק שהארי וג'יני סיפרו את החדשות לרון והרמיוני, נפתחה בהוגוורטס דלת העץ הכבדה של חדר המורים. אישה גבוהה, אחרי גיל העמידה לרך, בעלת שער שאסוף בפקעת הדוקה, נכנסה לחדר. היא לחששה כמה מילים, ומול מינרווה  מקגונגל הייתה מונחת עוגת גבינה עם דובדבנים, עשירה ומעוררת תיאבון. היא הרתיחה מים בקומקום, וסידרה את אחת פינות התה שבצידי החדר הגדול והחם. האור שבקע מחלונות הזכוכית היה עמום, ושמקגונגל פרסה את העוגה על השולחן נשמעה דפיקה על הדלת.

"יבוא," אמרה מקגונגל והתקרבה לדלת. אישה בעלת שיער בלונדיני ארוך, עם עגילים עשויים זהב טהור, בעלת חצאית קצרה וחולצה צמודה ומגפי עור דרקון שחור גבוהים נכנסה לחדר דרך הדלת ואמרה: "מינרווה, מה שלומך?"

המורה הוותיקה, שכעת הייתה המנהלת של הוגוורטס, הייתה פעורת פה לנוכח מראה של לונה לונגבוטום. היא זכרה אותה בתור המפוזרת, האנדרדוג, האאוטסיידרית. עם עגילי הצנון המיובש שלה והיחידה שהאמינה בשונרקקים פחוסי קרן; חוץ מאביה, כמובן. היא התחתנה עם נוויל לונגבוטום, הלא יוצלח בעבר, שכעת היה מורה בהוגוורטס ללחשים שנה שנייה.

"איך גדלת, לונה!" אמרה מקגונגל וחיבקה את לונה.

"רצית לדבר איתי?" שאלה לונה, והיה שמץ של לונה המג'נונה בקולה.

"כן. בואי שבי מתוקה," אמרה מקגונגל והובילה אותה לפינת התה שסידרה. "תה?"

"כן, תודה מינרווה. אני שותה עם שש כפיות סוכר בבקשה."

"אין.. אמם... בעיה, לונה." אמרה מינרווה וחישבה בראשה עם לונה שותה פעמיים ביום תה כמה סוכר מוזרם לדמה בשנה.

שהתיישבו פתחה מקגונגל, "יש לי הצעה בשבילך."

"כן?"

"תרצי להיות שנה הבאה מורה לטיפול בחיות פלא?" שאלה מקגונגל בהיסוס.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תגובות!!! · · פורסם על ידי :nicholas-hooper (כותב הפאנפיק)
להגיב מהר!!! אני אשתדל שפעם בשבוע יעלה פרק, אז שיהיו יותר תגובות וזה יתן לי יותר מרץ!!!

תמשיכי!!!!!!!!!!!!! · · פורסם על ידי :Make You Believe

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007