האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


גודריק גריפינדור

גודריק גריפינדור וחברו הטוב איגנוס פברל פוגשים במוות. מה יעשו? האם יכנעו? האם ימותו? או שאולי... יעשו כבקשתו? תקראו ותבינו הכל...



כותב: Hot Chocolate
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 3608
5 כוכבים (4.846) 13 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: תגלו בהמשך - פורסם ב: 04.02.2016 - עודכן: 28.02.2016 המלץ! המלץ! ID : 6890
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שוב, מצטערת שלקח לי הרבה זמן... מקווה שתקראו ותאהבו!

בבקשה תגיבו, בעיקר ביקורות בונות, אני ממש אשמח להשתפר!

~

סלזאר לקח מטאטא גם הוא והשלושה יצאו לדרך. גודריק ואיגנוס לא הכירו את הדרך לגרינגוטס, למזלם, סלזאר כן הכיר אותה. הם המריאו ועפו בשחקים, מעל העננים, דוחפים אחד את השני ומצחקקים.

בכל פעם שלא היו בטוחים גודריק או איגנוס לאן לפנות - שאלו את סלזאר. לפתע הם שמעו רעש המולה מלמטה, שלושת הילדים ירדו מתחת לעננים. הם הגיעו לקלחת הרותחת, איזו הפתעה!

 

"לא זכרתי שהדרך כה קצרה..." מלמל סלזאר בהתרגשות, אך השניים האחרים לא שמעו אותו. הם הנמיכו עוף, נכנסו הישר לתוך הפונדק ואיגנוס הקיש על הלבנים עם שרביטו. מיד נפתח פתח המוביל אל סמטת דיאגון.

משם הגיעה כל ההמולה: מאות אנשים הצטופפו על יד חלון ראווה של חנות מטאטאים. גודריק נדחף וראה מטאטא מרהיב ביופיו, בעל ידית לאחיזה נוחה וזרדים שחורים ונקיים.

שמו היה "נימבוס 80", גודריק התאהב בו מיד והחליט לרכוש בדיוק כזה ביום הולדתו.

 

"גודריק... אתה בא?" קראו חבריו, בחוסר סבלנות. "כן, כן, אני בא... יש כאן מטאטא שנראה נפלא!" אמר והלך אל חבריו בצעדים קטנים, ממשיך לצפות במטאטא מזווית עינו.

כאשר התרחקו מן החנות והגיעו לפתח גרינגוטס, נאלצו השלושה להידחף מבעד לדלת העמוסה בקוסמים ומכשפות שבאו בכדי להגיע לכספותיהם. הם היו נמוכים יחסית ורזים, כך שהצליחו להיכנס בקלות.

 

סלזאר חשב לעצמו: "אני ממש מקווה שהם טועים, לא הייתי רוצה לגלות אצלי בכספת דבר מה שלא שייך למשפחתי ולא שם מקומו. יחשבו שאנו גנבים..." אך הוא לא חלק את מחשבותיו עם שני הילדים האחרים.

כנראה ששקע במחשבות עמוקות, כי גודריק צעק לעברו: "סלזאר, אתה בא? צריכים את המפתח..." "בטח, אני כבר בא..." צעק סלזאר בחזרה ומיהר לכיוונו של גודריק.

 

הגובלין קיבל את המפתח מידיו של סלזאר וקרא לשני גובלינים אחרים להיכנס לכספת. הם הגיעו במהרה, אחד מהם לקח את המפתח והם הובילו את הילדים אל מעבר תת קרקעי.

שם נכנסו החמישה לעגלה, שנסעה על מסילה במהירות הבזק. איגנוס חש בחילה, הוא הרגיש כעומד להקיא. גודריק היה מסוחרר, מאוד מסוחרר. כאשר עצרו עצירה פתאומית, איגנוס הקיא. גודריק נבהל ונפל.

אחד הגובלינים ניקה את הקיא והשני עזר לגודריק לקום. סלזאר שאל: "מתי נגיע?" "בקרוב..." ענו הגובלינים פה אחד, "אנחנו כבר בחצי הדרך!"

"רק בחצי הדרך?!" חשב איגנוס לעצמו.

 

העגלה המשיכה לדהור קדימה, במהירות גבוהה יותר מאשר שנסעה קודם לכן. לאחר כחמש דקות של סבל, נעצרה שוב. "הגענו!" אמר אחד הגובלינים בשמחה. "סוף סוף..." ענה סלזאר ותמך בגודריק, שהתקשה לצאת מן העגלה ולהיעמד.

"עכשיו רק נשאר להכניס את המפתח ולעשות את הקוד הסודי של שני הגובלינים, לאחר מכן הכספת תפתח." שמח גם הגובלין השני והכניס את המפתח לחור המנעול הקטנטן.

 

פתאום, נשמעה מעין שאגה. כולם סתמו אוזניים, כולם פרט לגובלין שהכניס את המפתח. הוא הורה לילדים להשאיר את אוזניהם סתומות, עד שייתן סימן לשחררן. הוא לא הסביר מדוע. הגובלין השני הוריד את ידיו מאוזניו גם הוא.

מפלצת דמוית דרקון קטן הופיעה מולם. היא נראתה כמו דרקון שכעת בקע מן הביצה. הגובלינים החלו לזמזם שיר, כאשר כל אחד מהם בתורו סותם את אוזניו, מזמזם, מחכה מספר שניות ופותח אותן. נראה שהשיר הרדים את הדרקון.

 

הם חיכו מספר שניות עד שהדרקון נרדם לגמרי, כשצץ מולם דרקון נוסף, גדול בהרבה. הוא שאג. הגובלינים החלו לזמזם שיר נוסף, חוזרים על הפעולות שביצעו בזמזום השיר הקודם.

לקח להם זמן רב יותר להרדים את הדרקון השני, אך לבסוף הצליחו גם בזאת.

 

הכספת נפתחה.

הפרק הקודם
תגובות

יפה אבל · 28.02.2016 · פורסם על ידי :היד שנותנת חיים
קשה לי להאמין שסליתרין יבוא ויואמר "כן, כן! בואו נפרוץ ונגנוב מהכספת של המשפחה שלי!"
וגם היה יותר מעניין אם היו סיבוכים עם הדרקונים או משהו, כרגע הפרק הוא רק פרק מעבר.
זו רק ביקורת בונה, מקווה שלא העלבתי!

תודה · 28.02.2016 · פורסם על ידי :Hot Chocolate (כותב הפאנפיק)
ממש לא נעלבתי!
אני אסביר קצת: בכוונה אין סיבוכים עם הדרקונים, אני לא אוהבת למתוח את העלילה ולהתחיל להוסיף דברים משניים ופחות חשובים...
זה היה כשסלית'רין היה ילד, הוא אהב הרפתקאות ושמח לעזור לטהורי דם.
אל תשכחי שסלית'רין וגריפינדור כנראה היו חברים טובים פעם, אני מצוטטת: "כי סלית'רין וגריפינדור נדרו אחוות עולם".
אבל בכל מקרה תודה על התגובה!

מצוין ! · 28.02.2016 · פורסם על ידי :Supergirl
יפה , יפה - מחכות להמשך . . . !

תודה · 28.02.2016 · פורסם על ידי :Hot Chocolate (כותב הפאנפיק)
תודה רבה!

יפה! · 29.02.2016 · פורסם על ידי :חתולת בר

תודה · 29.02.2016 · פורסם על ידי :Hot Chocolate (כותב הפאנפיק)
תודה!

יפיפה · 29.02.2016 · פורסם על ידי :Candy.c

מקסים · 01.03.2016 · פורסם על ידי :ג'יימס פוטר121

תודה · 01.03.2016 · פורסם על ידי :Hot Chocolate (כותב הפאנפיק)
תודה לכולם, המשך בקרוב

מדהים!!!! · 05.03.2016 · פורסם על ידי :הדוויג הינשופית
כתיבה מעולה. מחכה להמשך!! במקומך, הייתי כן מכניסה סיבוכים, כי עם הסיבוכים הכל נראה יותר עשיר. כמובן במידה. ויותר בהמשך- אני, במקומך, הייתי כותבת שהם יצליחו לגנוב והכל יהיה סבבה והם יצליחו לצאת- אבל בדרך החוצה יקרה משהו שהם לא ציפו לו.

ועוד דבר- הגובלינים האלה, זה לא נראה לי כל כך הגיוני שהם יראו שלושה ילדים וישתפו איתם פעולה. אני מזכירה לך שהגובלינים הם יצורים חשדניים - אם אני הייתי כל כך חשדנית והיו באים אליי שלושה ילדים צעירים, לא הייתי לוקחת אותם לבטן האדמה ונותנת להם להוציא דברים מהכספת ככל שליבם חפץ. מי יודע, אולי המוות מעורב בזה?!

אני גם הייתי מוסיפה יותר רגשות. אולי סלית'רין היה מרוגש מכך שהוא עוזר לטהורי דם, אבל מצד שני הוא שיקר להורים שלו, אז אולי הוא גם קצת פוחד?

חוץ מהאי- דיוקים הקטנטנים האלה הכל בסדר. הכתיבה מעולה. בפאנפיקים הכל אפשרי, ואם את מעדיפה להשאיר את זה ככה- הפאנפיק יהיה עדיין מדהים!! הכתיבה נהדרת, מבנה העלילה טוב, והפאנפיק הזה ממש אבל ממש יפה. וסליחה על החפירה :-)

תודה רבה! · 05.03.2016 · פורסם על ידי :Hot Chocolate (כותב הפאנפיק)
תודה רבה על התגובה!
אסביר קצת:
משפחת סלית'רין היא משפחה מכובדת, הגובלינים חוששים מפניהם ולא יעזו להתנגד לסלזאר.
בכל מקרה, תודה על העצה, אתחשב בה!

מחכה להמשך · 12.03.2016 · פורסם על ידי :APWBD
זה מגניב, אפל ומסתורי. הסגנון שאני אוהב. אני תוהה מתי רוונה תצטרף לעלילה.

מהמם ומדהים · 22.03.2016 · פורסם על ידי :פרופסור מקונגול
ממש יפה. נרשמת לעידכונים

תמשיכי · 23.03.2016 · פורסם על ידי :עמיתגרי
המשך דחוף

תודה לכולם! · 23.03.2016 · פורסם על ידי :Hot Chocolate (כותב הפאנפיק)
יקח לי קצת זמן להמשיך, עבודת שורשים והכל ^^
אבל אל תדאגו, יהיה המשך!

היי · 20.04.2016 · פורסם על ידי :Hot Chocolate (כותב הפאנפיק)
היי כולם!
חזרתי לפורטל :)
סורי שלא הייתי מחוברת המון זמן, היה לי עומס בלימודים...
המשך בקרוב!

ממש יפה! · 13.05.2016 · פורסם על ידי :forever Young111
כתיבה מעולה!
נרשמתי לעדכונים..

מהמם · 13.05.2016 · פורסם על ידי :הרם-און-ניני10
נרשמתי לעכדונים

נו. · 16.05.2016 · פורסם על ידי :Supergirl
ואת הולכת להמשיך ?

כן · 17.05.2016 · פורסם על ידי :Hot Chocolate (כותב הפאנפיק)
אני פשוט ממש עמוסה אז כשיהיה לי זמן...

וואו · 19.05.2016 · פורסם על ידי :Hot Chocolate (כותב הפאנפיק)
הפאנפיק במומלצים!
תודה רבה לכולם, אתם מדהימים!

המשךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףף · 05.07.2016 · פורסם על ידי :פרופסור מקונגול
תעדכני!!נטשת חלילה?

לא · 05.07.2016 · פורסם על ידי :Hot Chocolate (כותב הפאנפיק)
לא נטשתי, אני בחו"ל ואני מקווה שאמשיך בקרוב!

תמשיכי!!!!!!!! · 28.11.2016 · פורסם על ידי :חולה על הארי פוטר!!!
את נטשת???!!!!

לא · 28.11.2016 · פורסם על ידי :Hot Chocolate (כותב הפאנפיק)
וואוו, כמה זמן לא המשכתי את זה... אבל לא, לא נטשתי, אני אמשיך מתישהו ^^

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007