האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אדון האופל החדש

בילי קרמייקל רוצה להיות אדון האופל החדש. אז מה אם הוא רק ילד?



כותב: כינוי בעברית
הגולש כתב 106 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 14204
5 כוכבים (5) 29 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח, הרפתקאות, הומור, נונסנס - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 13.10.2016 - עודכן: 13.01.2017 המלץ! המלץ! ID : 7831
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

בס"ד

 

קוסמים ומכשפות טיפשים. מה הם חושבים לעצמם? איך הם קוראים את ספרי ההסטוריה בכזאת שאננות? הם לא יודעים שהספרים האלה הם המתכון המושלם למהפכה? הם לא רואים את הפוטנציאל החבוי בהם?

פוטנציאל. מילה מצחיקה. נסו להגיד אותה לאט, פו-טנ-ציאל. המילה הזאת היא ממש אימון כושר ללשון. פרופסור מקגונגל אומרת שאין לי פוטנציאל אבל אני עדיין מצליח להוציא ציונים טובים בשינוי צורה וזה מוציא אותה מדעתה. טוב, כל דבר יכול להוציא אותה מדעתה. זקנה מטורללת. לפעמים אני חושב שאני היחיד שרואה איך היא מסתכלת בקנאה על פרופסור פליטיק שמתרווח לו על כיסא המנהל בכל ארוחה באולם הגדול. וזה לא שכיסא המנהל גדול כל כך, פשוט פליטיק קטן כל כך. וזה לא שהוא נכנס לתפקיד שקודמיו עמדו בו בגבורה. כל המנהלים של הוגוורטס הם כאלה קטנים ופחדנים, חוץ מפיניאס ניגלוס בלק. חבל שאין עוד כמוהו. מאז שהוא הפסיק להיות מנהל, הוגוורטס הידרדרה לחלוטין והמנהלים שלה הפכו לחסרי תועלת. גם דולורס אמברידג' הייתה מנהלת מצוינת, אבל משום מה אין שום דיוקן שלה בחדר המנהל או בהוגוורטס בכלל. היחיד שהיה לו קמצוץ של אומץ היה ארמנדו דיפט, ואם לא דמבלדור הזה אני בטוח שמר דיפט היה מסוגל להפוך את הוגוורטס למקום טוב יותר, בלי יצורים משונים כמו רובאוס האגריד הזה. הוא כל כך מיותר. אני אומר שהוא נשאר לגור בהוגוורטס רק כי לדמבלדור היה משהו איתו. ובכלל, כל המזימה הזאת שהייתה אז לפני שנים הייתה המהלך הגאוני ביותר של הדמות הגאונית ביותר, לורד וולדמורט.

 

את וולדמורט לא זכיתי להכיר. נולדתי שנים רבות אחרי שהוא נפטר. נפטר? התכוונתי לומר שהוא נרצח בדם קר על ידי הארי פוטר הנתעב! אני לא יכול לסבול את השם הזה. במיוחד לא את הבן שלו, ג'יימס פוטר המדריך של בית גריפינדור הנאלח, שכל הזמן מחפש הזדמנות להוריד נקודות לבית שלי! אין לי שום דבר נגד בית גריפינדור, אז למה יש לג'יימס פוטר משהו נגדי? מה, זה כי אף אחד מהאחים שלו לא לומד בבית סלית'רין? האמת שאני לא מופתע, מההתחלה ידעתי שאלבוס פוטר לא גאון במיוחד אחרי שבטקס המיון שלי ושלו הוא צעק לפרופסור לונגבוטום: "אמא מוסרת לך אהבה!".

 

ואחותם, שמעתי שיש להם אחות. היא בטח גם תתמיין לאיזה בית מעצבן. רק שלא תתמיין לבית סלית'רין ותחלל את השם הטהור תמיד שלנו! אבל זה לא שבית סלית'רין כל כך טוב עכשיו. באמת, סלאזר מתהפך בקברו כשהוא רואה איזו זוהמה התמיינה לבית שקרוי על שמו. נתחיל במוזר הראשי, סקורפיו מאלפוי. אם זה היה תלוי בי הוא היה טס לבית הפלפאף על זיקוקין דה נזיקין של האחים וויזלי. כזה פחדן לא ראיתי מיימי. אני לא אתפלא אם הפטרונוס שלו יהיה בדמות שפן. בטח הליבה של השרביט שלו היא נוצה של תרנגולת. אני מתפלא איך השרביט לא נופל מהיד שלו מרוב שהיא משקשקת.

 

וזה רק קצה הקרחון. אבל למזלי איתרתי את שני התלמידים הכי סלית'ריניים שיהיו עוזריי הנאמנים בדרכי להפוך להיות אדון האופל הבא. זה נכון שגם הם לא מבריקים בכלל, אבל הם הרע במיעוטו. אני אפילו מתכוון להפוך אותם להורקרוקסים הראשונים שלי מתישהו. תחשבו לעצמכם, איזה כבוד זה להיות ההורקרוקסים הראשונים של אדון האופל! אבל בשביל זה אני אצטרך לחכות כמה שנים. אפילו וולדמורט לא פעל כשהיה בן 12.

כן, אני בן 12. מה קרה? אף פעם לא שמעתם על ילד בן 12 שרוצה להיות אדון האופל? רק שתדעו לכם שטובי אדוני האופל התחילו לתכנן איך להשתלט על העולם כשהיו בני 12! 

 

איך בכלל הגעתי לנושא הזה? דיברתי על גיל 12, על שני האנשים שבינתיים אני קורא להם החברים שלי, על סקורפיו, על הפוטרים, על וולדמורט, על המנהלים של הוגוורטס, על פרופסור פליטיק... אהא! פרופסור מקגונגל! היא שורש כל הבעיות! אני מרגיש שהיא עוקבת אחריי בזכוכית מגדלת! באמת! בוקר שבת אחד, כשאני הולך לי יחד עם אדם וקלרה במסדרונות הוגוורטס, אני שומע את הקול המפחיד שלה מאחוריי.

"קרמייקל!" היא הרעימה.

הסתובבתי בהכנעה, עטיתי על פניי את הפרצוף הכי חמוד שיכולתי ואמרתי לה: "כן, פרופסור מקגונגל?". תבינו, אני חייב להתנהג ככה. היא גם ככה חושדת בי ולכן אני חייב להיתמם ככל יכולתי. זה גם לא קשה בשבילי לעטות פרצוף חמוד, אני נמוך לגילי עם פנים עגולות, ויש לי חיוך די מקסים. ואני אומר את זה במלוא הצניעות, אפילו בסוף השנה הראשונה שלי בהוגוורטס זכיתי בפרס החיוך המקסים ביותר לשנת 2018 של השבועון 'למכשפה'. אני אפילו בלונדיני וידוע שלמורים יש חולשה לילדים בלונדיניים. אבל אני לא בלונדיני לבן כמו מאלפוי. קלרה אומרת שלשיער שלי יש צבע כמו של אפרוח והוא גם תמיד מבולגן כמו פרווה של אפרוח. אם התחלנו להזכיר את המראה החיצוני שלי, אז העיניים שלי כחולות כמו הים. קלרה אומרת שאפשר להסתכל בהן ולצלול בתוכן שעות. לא שאני לגמרי מבין למה היא מתכוונת, אבל בלי חלילה לשפוט אותה אני חושב שהיא מאוהבת בי. וזה טוב, כי ככה מתחילים לצבור עדת מעריצות שזה צעד הכרחי כאדון אופל.

אז אחרי שכולם הבינו כמה יפה אני, כדאי שאחזור לאותו הרגע שפרופסור מקגונגל נקבה בשם משפחתי האצילי.

 

"וויליאם קרלמייקל! ההצגות שלך לא יעזרו לך כאן!" היא צעקה בפניי ודי עצבנה אותי. לא רק שיש לה את העוז והחוצפה לצעוק כך בפניו של מי שיהיה אדון האופל שלה, היא גם צודקת?! איך היא מעזה לצדוק!!

למה היא צודקת? משום שבעוד כל המורים מחבבים אותי וקוראים לי בשם "בילי" היא תמיד חייבת לקרוא לי בשמי המלא.

 

"מה קרה, גבירתי?" שאלתי אותה. לא התעצבנתי. כך צריך לנהוג אדון אופל טוב, יודע לשמור את הכעס שלו למתי שצריך. אחרי שאני אעלה לשלטון ומקגונגל תהיה כל כך זקנה שהיא תהיה חייבת לצאת לגמלאות, אז אני אתנקם בה. אני אנעל אותה בכלוב מוזהב ואצעק עליה כל היום וכל הלילה כשהחיילים שלי יעשו בשבילי את העבודה השחורה. להיות אדון אופל יהיה כל כך כיף! אבל בשביל זה אני צריך להתאמץ ולהשיג ציונים טובים כדי להתקבל לאוניברסיטת האופל של מורגנה באלבניה.

 

"אתה נדרש להתלוות אליי מיד לחדר המנהל!" פרופסור מקגונגל צעקה והרגשתי שעור התוף שלי כמעט נקרע.

"נו, טוב," אמרתי בשמכית כתפיים. פרופסור מקגונגל החלה להתקדם ואני מיד אחריה, כשאני קורא לאדם וקלרה שיצטרפו אליי.

"הו, לא היום, קרמייקל," אמרה פרופסור מקגונגל בחיוך, "הפעם אתה צריך להתלוות אליי לבדך. השאר מאחור את שני ה... המלווים שלך..." היססה פרופסור מקגונגל, וחבל כי זו הגדרה מצוינת לקלרה ואדם. בסדר, הרי אדם וקלרה לא יהיו איתי לנצח. אני מתכנן הרי להרוג אותם כדי להפיק מהם הורקרוקסים מתישהו בעוד כמה עשרות שנים, אז כדאי שאתרגל לחיות בלעדיהם לכמה דקות. אז הלכתי עם פרופסור מקגונגל והשארתי את אדם וקלרה לבדם.

 

אדם וקלרה נשארו לעמוד במסדרון בדממה. לאחר מספר שניות של שקט קלרה פנתה לאדם ושאלה אותו: "תגיד, מתי לדעתך בילי ישים לב לכך שאנחנו משחקים את המשחק שלו ולא באמת כאלה רפי שכל כמו שהוא חושב?"

אדם נאנח. "מצידי שלא ישים לב לכך אף פעם, אני מאוד נהנה מהמשחק הזה בינתיים. חבל להרוס אותו."

וכך שניהם הלכו משם לעבר חדר המועדון של בית סלית'רין.

הפרק הבא
תגובות

אח אח השנינות... · 22.10.2016 · פורסם על ידי :Cat Valentine

"כזה פחדן לא ראיתי מיימי. אני לא אתפלא אם הפטרונוס שלו יהיה בדמות שפן. בטח הליבה של השרביט שלו היא נוצה של תרנגולת." - גאוני!!!
אהבתי נורא את הכתיבה שלך, בילי קרמייקל הוא הדבר הבא.

בילי הטיפש · 13.03.2021 · פורסם על ידי :אלבוס יוסף רידל
פרווה של אפרוח?? 😅

'''''''''''''''' · 10.09.2021 · פורסם על ידי :Ikk_ByOa1o42
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007