האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הקלחת הרותחת

אסופת פיקצרים על טום, בעליו של פונדק הקוסמים הלונדוני, ועל האנשים המעניינים שהוא פוגש בכל יום בעבודתו כמוזג. כל פרק יספר על אנשים אחרים שנמצאים בפונדק



כותב: כינוי בעברית
הגולש כתב 106 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2237
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: משתנה מפרק לפרק - שיפ: משתנה מפרק לפרק - פורסם ב: 25.07.2017 - עודכן: 27.07.2017 המלץ! המלץ! ID : 8918
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בס"ד

הפאנפיק הזה מספר על החוויות של טום, הפונדקאי הקשיש של הקלחת הרותחת, אולי האדם שרואה הכי הרבה קוסמים ושומע הכי הרבה סיפורים מדי יום. כי כשעובדים במקום כל כך פופולארי ומוכר, קשה שלא להיתקל בסיפורים כאלה.

כל פרק יהיה מעין פיקצר על משהו שקורה שם, בפונדק. כל פרק יספר על שיחה או אירוע ששקורה לקבוצת אנשים שנמצאת שם. למשל, בפרק הזה יסופר על דראקו וחבריו הסלית'רינים לאחר המלחמה שישבו לאכול בקלחת הרותחת. הפרק הבא יספר על אנשים אחרים, מוכרים גם, בסיטואציות שונות מכל הסגנונות. אין קשר בין הפרקים ככה שאפשר לדלג על פרק אם הוא לא מוצא חן בעיניכם. וכמובן, ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג, אני לא מתכוון להרוויח כסף אלא רק להינות. קריאה מהנה! הפרק הזה הוא pg13


דראקו היה מיוסר. כלומר, הוא לא סבל מכאבים חזקים או משהו. הוא לא היה חולה או פצוע. סכנת החיים הגדולה ביותר בה עמד לאחרונה הייתה הקרב על הוגוורטס שנשכח מזמן.

עברו שלוש שנים מאז. דראקו הוא כבר אדם עצמאי. אמנם הוא לא מצא עבודה מסודרת, אבל הוא שכר דירה נחמדה עם בלייז ועם בחור בשם זכריה סמית'. הכסף שהיה לשלושתם הספיק לדירה קטנה ומאובקת מעל חנות ההוקוס מוקוס של האחים וויזלי, כך שהיה להם לא מעט רעש, אבל לפחות סמטת דיאגון היא מקום שקט בלילות.

מה שהיה טוב בדירה הזו זה שהיא קרובה לפונדק הקלחת הרותחת, מה שהפך למקום מפגשם הקבוע של דרקאו, בלייז, גרגורי, פנסי ומיליסנט. יחד הם היו צוחקים ונהנים, שותים מדי פעם משהו נחמד ומתעלמים מהמבטים העוינים שטום הפונדקאי היה נועץ בהם מדי פעם.

"בוקר," הכריז האגריד באחד מימי הקיץ כשנכנס לפונדק הקלחת הרותחת, אבל מהדלת המובילה לסמטת דיאגון ולא לצד הלונדוני.

"בוקר, האגריד," בירך אותו טום, "תרצה לשתות את המשקה הרגיל?"

"כן," נאנח האגריד והתיישב על הבר, "תאמין לי, הוגוורטס היא לא מה שהיה פעם."

"נו, ספר לי על זה," מלמל טום, "מאז שהחבר'ה האלה סיימו ללמוד בהוגוורטס הם באים לפה יותר מדי."

האגריד הביט על החבר'ה שעליהם טום הצביע.

"אני מכיר אותם," אמר האגריד, "אני לימדתי אותם טיפול בחיות פלא."

כשקבוצת הסלית'רינים המדוברת הבחינה בהאגריד, דראקו הנהן לעברו מתוך נימוס ובלייז נופף לעברו בחביבות.

"שלום," אמר להם האגריד וחזר להתלחשש עם טום.

"אין להם את החבר שלהם פה, קראב," הוא אמר לטום.

"קראב? זה לא... המגודל ההוא?" היסס טום.

האגריד הניד בראשו. "זה גויל. ראש כרוב בדיוק כמו קראב שדי הרג את עצמו בטעות בחדר הנחיצות."

צחוקה הקולני של פנסי פרקינסון קטע את שיחתם.

"טוב," אמר טום וניגב במטלית מלוכלכת כוס שהייתה מונחת על הדלפק, "מה הג'וק שנכנס למנהלת הפעם?"

"היא רוצה שנכין טבלאות מיפוי, שעל כל מבחן שאנחנו עושים נכתוב כמה נקודות כל תלמיד איבד ולמה הן ירדו לו. היא לא נורמלית, הספראוט הזאת. עדיך כבר את סנייפ כבודו."

טום גיחך. "לפחות זה לא קורה לך עם החבר'ה האלה... יש להם את הצרות שלהם..." הוא החווה במבטו לעבר הסלית'רינים.

"למה? מה כבר קרה להם?" שאל האגריד.

"מאלפוי וזאביני, הם שכרו דירה לא רחוק מפה ובעל הבית שלהם רוצה להעיף אותם לכל הרוחות כי אין להם כסף לשלם לו."

"מה? מאיפה היה להם כסף? במה הם עובדים בכלל?" שאל האגריד.

"אני יודע שזאביני היה מחלק עיתונים של הנביא היומי איזו תקופה, וההורים של מאלפוי הצעיר כבר לא מוכנים לממן אותו. הם עוד רגע יצטרכו למכור את האחוזה שלהם!"

"מה אתה אומר..." שרק האגריד בהתפעלות.

"אפשר קצת שקט?!" צעקה מיליסנט בלסטרוד, אחת מיושבי שולחן הסלית'רינים.

דראקו נאנח. "החיים בזבל," הוא אמר לחבריו, "אין מצב שאני חוזר לגור עם ההורים."

"אבל חשבתי שזכריה סמית' היה משלם עליכם כל פעם," אמרה פנסי פרקינסון, "מה קרה? למה למושי שלי לא יהיה מספיק כסף לשכר דירה?" והיא מחצה את לחייו של בלייז.

"אוי, נושי שלי, לא בציבור..." צחקק בלייז במבוכה.

"הכינויים האלה מחליאים אותי," אמר דראקו.

"אתה שונא הרבה דברים לאחרונה," העיר גרגורי גויל.

"גם אתה היית מרגיש חרא אם השותף שלך היה מסתדר פתאום בחיים שלו, קונה בית ומשאיר אותנו עם חובות," התלונן דראקו, "ואנחנו חייבים עוד שותף!"

"אוי," אמרה פנסי פתאום, "למה שאני לא אעבור לגור איתכם?"

"את?" שאל דראקו.

"מה דעתך, מושי?" היא שאלה את בלייז שהסמיק ואמר, "כן... זה יהיה נפלא, נושי..."

"כן? אתה לא נראה כל כך מרוצה," נעלבה פנסי מהחבר שלה.

"טוב, אבל... אממ..." ניסה בלייז למצוא תירוץ. דראקו ידע שזה יקרה לבלייז ופנסי מתישהו, הרי היא כל כך טובענית והוא יכול להיות כזה עדין לפעמים. לא פעם דראקו תהה לעצמו אם בלייז הוא גבר מוכה.

"דראקו ירגיש גייס חמישי, לא?" ניסה בלייז את מזלו.

"אה, עזוב את דראקו, הוא יסתדר!" אמרה פנסי, "נכון, דראקו? חוץ מזה, לא הפריע לו לגור איתך ועם סמית' עד עכשיו, ואם סמית' עוזב זה רק יעשה טוב, לא?"

"מה זאת אומרת?" הרים דראקו גבה, לאן היא חותרת?

"זאת אומרת שאתה מעדיף אותי בתור שותפה על פני שותף גבר, נכון? ולכן אין לך בעיה שאני עם בלייז!"

"על מה את מדברת?" התבלבל דראקו.

"מה זאת אומרת? אתה הומו, נכון?" שאלה פנסי לקול צחוקם של טום והאגריד מהדלפק. הו, פנסי הייתה יכולה להיות מאוד קולנית לפעמים.

"מה? לא!" ענה לה דראקו, איך לעזאזל היא הגיעה למסקנה הזאת?

"אז למה אף פעם לא הייתה לך חברה, דראקו?" היא הקשתה.

"כי... כי פשוט לא מצאתי אף אחת, פנסי!" הוא אמר לה, "אולי די?"

"אז בקיצור אין לו בעיה שאני אעבור אליכם," אמרה פנסי והדביקה נשיקה על שפתיו של בלייז.

"הה... כן..." אמר בלייז בחוסר רצון.

"אבל אם תיפרדו?" נחלץ גרגורי לעזרתו של דראקו שאמר לו "תודה" בלי קול, "איפה תגורי אז?"

"איפה האמונה שלך?" נזפה בו פנסי, "וחוץ מזה, בלייז הוא זה שיעזוב. נכון, מושי?"

"סליחה?!" נדהם בלייז.

"כן? מה הבעיה?" עיפעפה פנסי בריסיה ודרכה על רגלו של בלייז מתחת לשולחן.

"אוו.." נאנק בלייז בכאב, "כלומר, כן, אני אעבור משם...."

"יופי," אמרה פנסי בחיוך.

"זאביני המסכן," מלמל האגריד לטום, "איזה צרות נשים יש לו לזה... אתה יודע מה זה אומר שהוא יעשה, כן?"

"יתאבד," אמר טום בזמן שהאגריד אמר "יתחתן איתה."

האגריד נעץ מבט תמוה בטום.

"זה לא אופייני לך, מר טום," פסק האגריד.

"ומה איתך, דראקו?" שאלה אותו פנסי, "אתה לא מאמין באהבה? לא רצית שתהיה לך מישהי?"

"ממתי את כל כך מתעניינת בחיי האהבה שלי?" ענה לה דראקו.

"בכל זאת אתה הולך להיות שותף שלי לדירה, ואני לא רוצה לגור עם מישהו מדוכדך כמוך," היא ענתה לו, מתעלמת מתשובתו, "תצא! תאהב! תזרוק את המוסכמות הישנות!"

"איזה נאום מרגש..." אמר בלייז בעיניים מזוגגות.

"אוף, למי יש כוח לצאת לדייט, ועוד דייט, כן נשיקה, לא נשיקה, הפלירטוט הנכון, בסיס שני, בסיס שלישי, אופס, הריון, חתונה, ריבים, הוצאות, הוצאות, גירוש-"

"-דראקו, אתה עושה לנו נאחס יא אבוללה!" נזפה בו פנסי וצחקקה, "שלא תכניס למושי רעיונות לראש!..."

"יודעת מה? אין לי כוח לכל הבולשיט הזה של מערכות יחסים. אם יש מישהי שאוהבת אותי היא תאהב אותי ככה כמו שאני וזהו!" אמר דראקו, קם ממקומו בסערה ורץ לעבר סמטת דיאגון. טום הכניס את האגריד לצד השני של הדלפק והשניים רצו להשקיף מהחלון הפונה לסמטת דיאגון.

כולם ישבו ושתקו חוץ מפנסי ששאלה, "זה משהו שאמרתי?"

"את בסדר גמור, נושי, את מושלמת," מלמל בלייז כאילו אמר זאת אינספור פעמים בעבר.

 

דראקו הרגיש את האוויר ההביל של סמטת דיאגון. הוא הלך כמה צעדים וראה אותה, עם שיער בלונדיני כהה, ארוך וחלק עד המותניים, לבושה בגלימה החדשה של רנואר, מחזיקה שקית עם גלימה חדשה ביד אחת וכוס פלסטיק שקופה עם אייס קפה ביד השנייה.

"היי, סליחה," אמר לה דראקו, "אפשר לקחת דקה מזמנך?"

הבחורה ההיא הסתכלה בדראקו בעיניה שהיו בצבע חום סתמי וחסר ייחוד, אבל השיניים שלה היו ישרות. זה כבר משהו.

"אני דראקו, מי את?" הוא שאל אותה.

"אסטוריה," היא אמרה לו, מגחכת במבוכה.

"אסטוריה, תקשיבי לי," אמר לה דראקו, מתנשף, "בואי נשים בצד את כל המוסכמות המטופשות האלה שהחברה הזאת קבעה לנו. אני רואה אותך עכשיו, ואני רוצה להגיד לך שאת הבחורה הכי יפה שראיתי מימיי. אני יודע שאנחנו לא מכירים כל כך, אבל בשם האהבה, האם תסכימי ללכת איתי עד הסוף ולהתחתן איתי?"

 

"וזהו," סיים טום את סיפורו, "את החתונה שלהם הם ערכו כאן, בפונדק שבו הכירו. זו הייתה החתונה הראשונה והאחרונה שהייתה פה."

"מרתק," אמר הזר המסתורי שישב מולו על הבר. בדרך כלל זרים מסתוריים היו הטיפוסים של פונדק ראש החזיר, אבל מאז שזה נסגר הם החלו להתארח בקלחת הרותחת.

"כן, למה סיפרתי לך את זה? תזכיר לי?" שאל אותו טום.

"אה, כנראה שקורים לך דברים משונים כשאתה כאן לבדך, בשעת לילה מאוחרת, והגיל מתחיל לתת את אותותיו..." אמר הזר, וטום מצמץ קלות בעיניו והזר נעלם.

 

הפרק הבא
תגובות

'''''''''''''''' · 10.09.2021 · פורסם על ידי :Ikk_ByOa1o4
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007