האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מכשפות vs פיות

המכשפות והפיות נלחמים כבר שנים אחד נגד השני. עכשיו יש מישהי שיכולה להפסיק את המלחמה הזאת. האם היא תצליח?



כותב: lilianna
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 6685
5 כוכבים (4.625) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: - זאנר: פנטזיה, הרפתקאות. אולי גם רומנטיקה - שיפ: הפתעה - פורסם ב: 10.07.2018 - עודכן: 27.01.2021 המלץ! המלץ! ID : 9935
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

הפרק מוקדש לאפרים פוטר, פרופסור לבגוד השנייה, ו-george weasley


 למחרת אחרי הלימודים הלכתי עם אליזבת בחזרה למשרד של מר בוקוורם (שוב- מה זה השם הזה?!?) ושם התיישבתי על אחד מהכיסאות מול השולחן שלו ליד אליזבת. 

 "אז את מוכנה לשמוע על העבר שלנו?" מר בוקוורם שאל. "לא," עניתי. "אז פשוט תאמר לי." "טוב," הוא אמר, ואז התחיל:


 לפני 1000 שנה, איש ושמו רוברט ווילסון, שהיה מדען. והייתה לו שאיפה אחת: לעשות קסמים. במשך כל חייו הוא הסתובב בעולם, ועשה ניסויים כדי למצוא משהו שיאפשר לו לעשות קסמים. כולם חשבו שהוא משוגע, אבל זה לא עצר בעדו. הוא הלך לראות אנשים שטענו שיש להם כוחות קסם, הוא לקח מהם דגימות דם כדי לראות אם יש להם משהו שונה בו. הוא האמין שהיכולת לעשות קסם היא יכולת שיש לאנשים מסויימים בדם, והוא רצה לבדוק אם יוכל להזריק לעצמו את החומר כדי שיוכל לעשות קסמים. הוא לא הצליח למצוא שום דבר בדם שלהם (או ב-DNA למעשה), וכשהוא גילה שלאנשים האלה אין בכלל יכולת לעשות קסמים אמיתיים, הוא הרג אותם. והוא התחיל לעשות ניסויים קצת שונים: הוא לקח חומרים שמצא בטבע ועירבב אותם (מין אלכימיה כזאת) ואז הזריק אותם לעצמו. כשזה לא עבד, הוא החליט לנסות להזריק חומרים לאנשים יותר ויותר צעירים. הוא הצליח להזריק להם חומר שהמציא, ונחשי מה? זה לא עבד. הוא החליט לטייל בכל העולם כדי לחפש מישהו שיש לו כוחות קסם אמיתיים. הוא מצא שני נערים צעירים, בני 15, שהייתה להם יכולת לעשות קסמים אמיתיים: אחד יכל להפוך לבעלי חיים ולשלוט בארבעת היסודות: מים, אדמה, אש ואוויר, והשני יכל להקים לתחייה ציורים והצמיח צמחים באופן מהיר ולשלוט בהם. רוברט לקח מהם דגימות דם וראה שהדם שלהם שונה מהדם של שאר האנשים בגן אחד בודד. הוא הצליח לבודד את הגן הזה ולהזריק אותו לעצמו, אבל זה לא הצליח לו, ואז הוא החליט להזריק את הגן בת החמש, ולבנו שנמצא עדיין ברחם אימו. אישתו והמשפחה שלו ואנשי העיירה שלו כבר התחילו לנסות לשכנע אותו כבר להפסיק, אבל הוא לא עצר. אישתו אפילו ניסתה לברוח ממנו, בעודה בהריון, יחד עם ביתה. הוא תפס אותה די מהר, והשמועות אומרות שהוא הילקה אותה. אחרי זה היא לא ניסתה לברוח יותר. אחרי כמה שבועות אסון היכה את המשפחה שלו: הבת שלו נהרגה בעיקבות הניסויים שלו. כולם חשבו שזה יעצור אותו, אבל לא. הוא הכריח את הנערים לנסות להחזיר אותה, וכשהם לא הצליחו, הוא הרג אותם. הוא ניסה אחרי זה להחזיר אותה בעצמו בעזרת ניסויים, וכשהניסויים שלו נהיו יותר ויותר מסוכנים, המלוכה התחילה להתערב- בהתחלה איומים, אחרי זה הם כבר החליטו לעצור אותו. המלוכה תפסה אותו ושמה אותו בתא כלא וכמעט הוציאה אותו להורג, אלמלא הוא ברח באישון לילה. כל המדינה חיפשה אותו במשך שבועות, ולבסוף מצאו אותו שוכב מת בביצה, כשחצי מפניו מלאות בקווים שחורים מסולסלים. "הניסויים שלו חזרו בסוף נגדו," לחשו האנשים ונשמו לרווחה. "ועכשיו הוא מת." 

ואת בטח שואלת את עצמך איך אנחנו הגענו לעולם עם כוחות קסם. את בטח זוכרת את התינוק שהיה בבטן של אישתו של רוברט. הוא נולד לפני 999.5 שנים עם כוחות קסם: הפיכה לחיות, שליטה באלמנטים, הפחת חיים בתמונות, הצמחת צמחים ושליטה בהם, ואותם הוא הוריש לשני בניו, לכל בן שני כוחות- לאחד הפיכה לבעלי חיים ואלמנטיה, ולשני הצמחים והתמונות. ובעקבות ריב שהתפתח בין שניהם בגלל שכל אחד רצה את הקסם של השני בנוסף לשלו, הם הרגו אחד את השני, והעמים שלנו בקרב נצחי. המכשפים מול הפיות.

.

.

.

ברוכה הבאה לעולם המכשפים.


 חמש תגובות (ושלא כולם יהיו מאותו אדם!) ואני ממשיכה. בלי נדר.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

וואו · 10.12.2018 · פורסם על ידי :שםמשתמש
זה ממש מגניב

תודה · 10.12.2018 · פורסם על ידי :lilianna (כותב הפאנפיק)

אהבתי · 10.12.2018 · פורסם על ידי :מלורי
זה ממש יפה, אני כבר מחקה להמשך

נרשמתי לעידכונים · 10.12.2018 · פורסם על ידי :צוצאנג123
ואני ממש מחכה להמשך

יש יש יש · 11.12.2018 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
כן כן עוד פרק!!!! חמש תגובות!!!! בבקשה תעשי עוד פרק בבקשההההההההההההההה

וואו · 07.01.2019 · פורסם על ידי :The Maze Runner
ייאי אני הוקדשתי
זה סיפור מהמם אבל יש כאן קטעים קצת מלחיצים
תמשיכי לכתוב, ולמה אני מגיב באיחור?!

אימלההה · 06.09.2020 · פורסם על ידי :הארוהר
שיואווו זה ממש טוב תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007