האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


אהבת אמת

להרמיוני יש מאהב חדש..



כותב: Queen J
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 12748
4 כוכבים (4.1) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: הרמיוני/דראקו דרמיוני - פורסם ב: 24.08.2016 - עודכן: 10.09.2016 המלץ! המלץ! ID : 7559
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היי! קודם כל, תודה על התמיכה בפאנפיק ותודה שאתם אוהבים. 

יש לי עוד פאנפיק שכתבתי , תנסו לקרוא , קוראים לו בין לבין.

וסליחה שהפרקים ממש קצרים, פשוט התחלתי לכתוב את הפאנפיק הזה באפריל כבר ורק החודש שלחתי אותו לאישור, אז כנראה שגם שתבחינו בשיפור בכתיבה.

בלי עוד חפירות מיותרות- פרק 2!

------------------------------------------------------------------------------

מה יש לנו היום בשעה הראשונה?" שאל הארי, הוא לא זכר את המערכת טוב כמו שהרמיוני זכרה
"יצורים וחיות קסומות עם האגריד, וסלית׳רין." ענתה, נאנחת מהמחשבה על תלמידי סלית׳רין היהירים.

אחרי חצי שעה נעמדו כל תלמידי גריפינדור וסלית׳רין ליד האגריד שהתחיל ללכת לכיוון יער קטן.
״אז היום נעבוד בזוגות אנחנו״
מיד הופנו ראשיהם של הארי ורון אחד אל השני, כמו המון תלמידים ותלמידות שקיוו לעבוד ביחד.
״אל תבלבלו , אני מחלק את הזוגות.״
מיד נשמעה אנחת ייאוש של כמה תלמידים מבואסים.
״אז ככה, אינדי עם ברוקס, בילינג עם קראב , פרקינסון עם גויל״ ככה המשיך האגריד עד לסוף הרשימה שבידו.
״עכשיו לכו לעבוד!״ אמר האגריד, אך מיד פנתה אליו הרמיוני,״ האגריד, לא ציוותת אותי לאף אחד, לעבוד לבד?״ האגריד הבין את טעותו, הוא בדק שוב ברשימה שלו ואז ראה שיש דף נוסף בחבילת הדפים שלו, פתאום החוויר והחל לומר ״אהה גריינג׳ר, את עם..״ הפסיק לרגע, מהחשש שהרמיוני תתפוצץ עליו ״מאלפוי״ הוא אמר בקול רם כדי שהילד יבוא . הרמיוני נהייתה אדומה יותר מעגבנייה. ״עכשיו קדימה״ קרא האגריד , ״לעבודה!״ מיד התחילו כל התלמידים למצוא את בני זוגם, כולל דראקו והרמיוני, שלא היו מרוצים. ״נו נו, ״ התקרב מאלפוי כשלצידו קראב וגויל, ולצידם בני זוגם״אני מניח שזהו יום המזל שלך , גריינג׳ר״ היא פלטה אנחה ״בוא נעשה ככה, אנחנו רוצים לקבל 100 , אז אני אעשה את כל העבודה ואתה תשב בצד ותסתכל.״ המשפט הזה התלווה בקולו של האגריד שפנה אליהם ואמר ״מה אתם עושים? קדימה, תעבדו!״ ומיד כל התלמידים התחלקו לזוגות.
הרמיוני הייתה סמוקה עוד יותר ממקודם, ודראקו נראה חיוור עוד יותר מהרגיל. הם הלכו לחפש פליטוני יער , החיה הקסומה שהם בחרו לעבוד עליה.
לאחר שהגישו את העבודה וקיבלו 100 , כמובן , הרמיוני הצטרפה אל הארי ורון שכבר סיימו את עבודתיהם עם בני הזוג שלהם ממזמן. הם הלכו לכיוון בית הספר ועלו לחדר המועדון של גריפינדור.

השיעור שלאחר מכן היה "התגוננות מפני כוחות האופל" אבל הוא התבטל , כי המורה לשיעור זה חלה באבעבועות קסם ירוקות, האבעבועות קסם הקשות מכולן.

הארי ורון חזרו לבקר את האגריד , אבל בלי הרמיוני. הרמיוני הלכה לספרייה כדי לשנן את החומר לשיעור הבא,תורת הצמחים ,כדי להיות מוכנה לכל שאלה שישאלו אותה.היא בדיוק הגיעה לפרק הנקרא "זיהוי צמחים ארסיים" כשהפריע לה קול מוכר. "את באה? אנחנו נאחר לשיעור, למרות שאני לא בטוח אם את באמת צריכה ללכת. עם הכמות שאת לומדת, את יכולה ללמוד בכיתה של השנה השביעית" היא הרימה את עינייה מהספר וראתה את הארי ורון לידה. הרמיוני סגרה את הספר וקמה מהכיסא, השלושה יצאו מהספרייה, הארי ורון הלכו לפני הרמיוני , בעוד היא הלכה באיטיות וסקרה את הכריכה של הספר. היא התקדמה לכיוון היציאה מהספרייה, הארי ורון היו כבר חמישה עשר מטרים לפניה , כשנתקלה בדראקו מאלפוי והכנופיה שלו. הספר שלה נפל . היא הרימה אותו ויצאה מהספרייה במהירות .

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה! · 25.08.2016 · פורסם על ידי :8דראקו8מאלפוי8
מאוד אהבתי
תעשי המשך מהר

מהר · 25.08.2016 · פורסם על ידי :גיני לילי
פלי תמשיכי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007