האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

לומוס-נוקס

ביחד עם אלבוס-סוורוס, בנם של ג'יני והארי פוטר, מגיעה להוגוורטס מכשפה צעירה ממשפחת קוסמים וותיקה, שמה הוא לילי פוטר.



כותב: דורון הבת
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 7091
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: יש כמה וכמה, אני עוד לא סגורה על זה אבל מה שבטוח, אלבוס-סוורוס/לילי פוטר - פורסם ב: 15.09.2013 - עודכן: 02.10.2013 המלץ! המלץ! ID : 4718
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

  לא לקח הרבה זמן עד שתלמידי השנה הראשונה נכנסו לשגרת הלימודים. לילי הספיקה במצטבר לזכות את הבית שלה ביותר מחמישים נקודות והתחבבה על מרבית המורים, היא התלהבה מכל דבר חדש והעבודה הקשה שהשקיעה בחופש ללא ספק השתלמה, רוז אמרה שהיא ממש מזכירה לה את אמא שלה, לילי לא ידעה אם זה טוב או רע אבל לקחה את זה כמחמאה.

  רוז, בניגוד לבן דודה, לא ראתה שום דבר מוזר בזה שקוראים ללילי לילי פוטר, להיפך, היא התלהבה מזה מאוד ועד מהרה השתיים נעשו חברות טובות מאוד. גם רוז התבלטה בלימודים, אין ספק שהיה לה מוח מבריק למדי אבל היא הייתה קצת עצלנית ואין ספק שהיא העדיפה שלילי תעבור לה על שיעורי הבית מאשר להגיש אותם ככה. בחדר של תלמידות השנה הראשונה יחד עם רוז ולילי היו טינה שהייתה חברותית לכולם ועוד שלוש בנות שלילי ורוז החליטו ביחד לאחר דיון ממושך באחד הערבים בחדר המועדון שהן "נחמדות ולא יותר."

  באחד הימים היפים של אמצע ספטמבר אחרי הצהריים ישבו להן רוז, טינה ולילי על שפת האגם לאחר שסיימו את שיעורי הבית המעטים שהיו באותו היום, הן ניסו להבין מהו השיעור האהוב על כל אחת מהן.

  "בואו פשוט נמנה את היתרונות והחסרונות של כל מקצוע, כל יתרון יתן נקודה וכל חיסרון יוריד נקודה," אמרה לילי כמה דקות של חשיבה איך באמת יהיה ניתן לקבוע איזה מקצוע הן הכי אוהבות מה שהיה דבר חשוב ביותר.

  "את צודקת," אמרה טינה והנהנה בכובד ראש.

  "אבל איך נסכם את זה?" שאלה רוז וכיווצה את הגבות שלה.

  "אה, זה ממש פשוט," אמרה לילי וחייכה. "זה לחש קטן שלמדתי אתמול בספר שקראתי, הוא נחמד מאוד." היא הוציאה את שרביט הערבה מהתיק והזיזה אותו מצד לצד, "אוקר דר," היא הכריזה ואד סגלגל יצא משרביטה. "עכשיו נתחיל וזה כבר יסכם לנו את הכל, אני לא יודעת עד כמה הוא מתוחכם, עוד לא הספקתי לחקור אותו כמו שצריך."

  "אני לא יודעת, הוא נראה מוזר," אמרה רוז שבחנה את האד הסגלגל שריחף בניהן חסר צורה, נראה שרוח הסתיו הקלה שנשבה לא השפיעה עליו בכלל. "אולי פשוט נסכם על קלף?"

  "למה?" שאלה טינה. "זה נראה ממש מגניב."

  "לא יודעת, ננסה, מי תתחיל?" שאלה רוז ומבטה פנה ללילי שיזמה את כל הפרוייקט הזה מראש.

  "אני חושבת שכדאי שטינה תתחיל, לא נראה לי שזה יהיה כל כך קשה במקרה שלה," אמרה לילי ורוז צחקה צחוק מתגלגל.

  "טוב, אני אהיה ראשונה," אמרה טינה וחייכה חיוך שהיה קצת מאולץ.

  "נתחיל בלחשים, מה טוב בלחשים?" שאלה לילי והצביעה על האד בסגלגל שחוט דק יצא מתוכו וכתב את המילה "לחשים" ומתחתיה "0".

  "טוב, המורה נחמדה," אמרה טינה לאחר זמן ממושך של חשיבה והמספר מתחת למילה "לחשים" השתנה ל1. "יש הרבה שיעורי בית, זה לא טוב." המספר חזר ל0. "זה קשה, היא דורשת מאיתנו יותר מדי." הניקוד ירד ל1-. "אני יושבת ליד מישהו ממש מעצבן שקוראים לו הוק." 2-.

  לאחר שלחשים ירד מהפרק הגיע תורו של שינויי צורה שירד גם הוא במהירות. תוך עשר דקות ריחפו באוויר המילים "לחשים", "שינויי צורה", "התגוננות מפני כוחות האופל" ו"תולדות קסם" ומתחתיהן מספרים שונים עם מינוס לידם, רק שיקויים עלה מעל האפס ועד מהרה הוא הוכרז כשיעור האהוב על טינה.

  הבאה בתור הייתה רוז שאצלה לקח קצת יותר זמן אבל עד מהרה זה הוכרע, התגוננות מפני כוחות האופל.

  במקרה של לילי זה לקח הרבה זמן, כל פעם היא נזכרה ביתרון אחר לשיעור זה או אחר וכעבור חצי שעה רוז וטינה ישבו עם הראש בין הידיים והציצו בלילי שישבה ומנתה את היתרונות בשיעור תורת הצמחים במהירות כזאת שהחומר הסגגלגל כמעט לא הצליח לעמוד בקצב ונדמה היה שהוא עומד להתפוצץ. לבסוף הוכרע בהפרש של נקודה ששיעור שנויי צורה הוא השיעור האהוב.

  אלבוס סוורוס לעומתן היה טרוד בעניינים אחרים, הוא כל הזמן התרגז שאף אחד לא מכיר בבעיתיות בכך שהילדה עם שיער הקש (הוא סרב לנקוב בשמה) נושאת את השם של סבתא שלו. הוא החליט לשלוח ינשוף למישהו, עכשיו השאלה היא למי, את הוריו הוא לא רצה להטריד והייתה לא תחושה שהם יגיבו כמו כל השאר. דוד רון ודודה הרמיוני יספרו מיד להוריו ומשום מה לא נראה לו מתאים לשלוח מכתב לאחד הדודים האחרים שלו, לבסוף החולט לשלוח את הינשוף לטדי לופין, שהיה ממש כמו אח שלו. הוא שלך את התנשמת שהוריו קנו לג'יימס ולו, דוני, עם מכתב קצר וכעבור יומיים דוני חזר עם מכתב תשובה מעצבן שאמר לו שלילי זה שם נפוץ וגם פוטר זה לא שם נדיר מאוד ושהוא לא צריך לדאוג מזה אבל אם יש משהו אחר שמציק לו הוא יכול לכתוב לו תמיד.

  גם בשיעורים לא היה לו קל, לא פעם העירו לו על שהוא חולם בהקיץ אבל זה לא היה נכון כי בכל זמן שלא היו לא קוצים בישבן היה אלבוס חושב על התעלומה המרגיזה הזאת וכשהיו לו קוצים בישבן הוא לא היה מסוגל לשבת בשקט, עד מהרה הבינו המורים שכדי להשאיר את אלבוס מרוכז בשיעור הם צריכים לאפשר לו לקום פעם פעמיים במהלך השיעור ולהקיף את הכיתה כדי להוציא מרץ. הוא לא היה תלמיד גרוע, בכלל לא, אבל הוא היה עצלן עוד יותר מבת דודתו וכל מה שעניין אותו היו שיעורי התעופה שעתידים להתקיים. באופן טיבעי גם אלבוס היה עילוי בקווידיץ', ג'יימס היה רודף בקבוצת הקווידיץ' כבר משנה שעברה ואלבוס רצה לנסות להתקבל לנבחרת גם, בתור חובט.

  בבוקר של יום שבת, שבועיים אחרי תחילת הלימודים, התקיימו המבחנים לקבוצת הקווידיץ', אלבוס הנירגש מיהר אחרי ארוחת הבוקר למיגרש וראה את ג'יימס עם חבריו יושבים ומדברים. הוא כבר סיכם עם ג'יימס שהוא ישתמש במטאטא שלו, אש המחץ הישן של אבא שלהם (אביהם קנה לעצמו 'רוח סערה' חדיש והוריש את אש המחץ הטוב לבניו, הוא הבטיח לג'יימס שכשאלבוס יהיה בשנה השניה ויוכל להביא מטאטא משלו הוא יקנה לו מטאטא חדש...), במהלך המבחנים. הוא היה לחוץ ורק חיכה שהמבחנים יתחילו, הוא ידע שהקפטן, לוסי אריקסון, בוחנת לכל התפקידים מהתחלה, הוא קיווה שיהיה מבחן טוב.

 

אשמח לקבל תגובות, הארות, הערות, טענות ומענות.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

טוב · 20.09.2013 · פורסם על ידי :הארי פופר
להמשיך מיד

פרק נחמד · 20.09.2013 · פורסם על ידי :הנביא היומי
אבל את מודעת לכך שהערבה המפליקה הרסה את אש המחץ, נכון?
וחוץ מזה, אני בטוחה שאם הם אוהבים כל כך קווידיץ' הם היו רוצים מטאטאים יותר טובים.
בכל מקרה, פרק נחמד, וגם הרעיון הכללי של הפאנפיק, למרות שלא לחלוטין הבנתי אותי. אני בטוחה שיתברר בהמשך.
מקווה לקרוא המשך בקרוב :)

צודקת · 21.09.2013 · פורסם על ידי :דורון הבת (כותב הפאנפיק)
נכון, פרח מזיכרוני לגמרי... אני אתקן...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
554 1530 818 462


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח