האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

רק בדיחה לא מזיקה

פרד גרם בטעות לשמועה שהוא יוצא עם הרמיוני, ועודד את השמועה בשביל הבדיחה. כשהיא מגלה על כך, היא זועמת. עתה שניהם נאבקים בבושה ציבורית ובאהבה!



כותב: Tomer
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 94515
5 כוכבים (4.554) 121 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטי, פלאפי ומשעשע - שיפ: הרמיוני/פרד - פורסם ב: 04.07.2008 - עודכן: 22.01.2012 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 53
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

"על מה מקגונגל רצתה לדבר איתך?" הארי שאל בעודם יורדים לארוחת הערב.

 

 "על שיעורי בית," הרמיוני השיבה ללא מצמוץ.

 

הארי כיווץ את מצחו אבל לא אמר דבר. הם נכנסו לאולם הכניסה, והרמיוני הובילה אותם לכיסאות קרובים לאלו של לבנדר ופבראטי, מה שהארי חשב למוזר- כי היא ניסתה להימנע משתי חברותיה לחדר. ג`יני הצטרפה לשלושתם, יושבת לשמאלה של הרמיוני בעוד הארי ורון התיישבו מולן. הארי, רון וג`יני דיברו מעט על קווידיץ`, משתתקים כשהרמיוני כחכחה בגרונה.

 

"ח`ברה, יש לי משהו שאני צריכה לספר, ואתם החברים הכי טובים שלי, אז...הנה זה בא," הרמיוני אמרה בהיסוס. היא הסמיקה, והארי ראה שלבנדר ופבראטי הפסיקו לדבר, שוכחות את האוכל שלהן. "אני...אני..."

 

“מה?" הארי עודד אותה.

 

"אני..אני באמת שכבתי עם פרד!" הרמיוני אמרה בחיפזון. היא חטפה את תיקה ורצה משם למראה מבטם ההמום שעל פניהם, מותירה אותם בחוסר אמון גמור.

 

- - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

"הי, פרד!"

 

פרד הסתובב וראה את לבנדר ופבראטי ממהרות להשיג אותו, את אנג`לה, ג`ורג`, לי ג`ורדן, אליסיה ספינט ואת קייטי בל. שתיהן נראו נרגשות, והוא החליף מבטים עם ג`ורג` ולי גורדן. "נחש מה!" לבנדר אמרה לו. "הרמיוני בדיוק הודתה שהיא כן נפגשה איתך!"

 

"מה?!" שש פנים מזועזעות נעצו בה מבט.

 

“זה נכון," פבראטי הוסיפה. "אנחנו שמענו אותה מספרת על כך להארי, רון וג`יני במהלך ארוחת הערב. לאחר מכן היא ברחה; אני חושבת שהיא הרגישה נורא בגלל ששיקרה להם. אבל אולי היא כבר לא כועסת עליך, מבין? אתה צריך לנסות להשלים איתה."

 

עם זה, שתי הבנות עזבו, מותירות את החבורה להביט אחריהן בהפתעה. "במה היא משחקת?" ג`ורג` שאל לבסוף.

 

"האם שכבת איתה?" אנג`לינה שאלה, נשמעת מעט מאשימה.

 

"מה?" השאר צעקו, פוערים פיות.

 

"הן אמרו ששמעו אותה מספרת את זה להארי. אם היא רצתה להתעסק עם פבראטי ולבנדר היא הייתה מספרת להן ישירות, לא? היא לא מספרת להארי, רון ולג`יני משהו שאינו אמת; הם תמיד היו שותפים לבדיחה, נכון?"

 

“כן," אליסיה אמרה. "היא לא תמתח אותם ותפגע בהם על ידי כך שתשקר להם."

 

“מעולם לא שכבתי עם הרמיוני!" פרד אמר בקוצר רוח. "אני לא יודע מה היא חושבת שהיא עושה, אבל-"

 

“אתה!"

 

הם הסתובבו וראו את רון הנזעם הולך לכיוונם עם שרביטו בידו, כשאליו דבוקים הארי וג`יני, קצרי נשימה; הם כנראה רדפו אחריו כל הדרך מהאולם הגדול. "איך יכולת לשכב עם הרמיוני?!" רון התפרץ, מתקדם לעבר פרד.

 

"רון!" ג`יני החלה לומר בעוד רון כיוון את שרביטו לעבר ליבו של פרד.

 

היא התחילה להשלים את המשפט, אבל היא נשמה בכבדות רבה מכדי לתת למילים להשמע.

 

“רון, לא שכבתי איתה!" פרד אמר, מתרחק, ידיו מורמות בתחנונים. "אני נשבע!

"

“אז למה היא אמרה שכן?!" רון צעק, עדיין מתקדם אליו.

 

“אני לא יודע, תשאל אותה!" הוא השיב. "אני אומר לך, הכל היה רק בדיחה!"

 

רון נעצר, וכך גם פרד, שהתנגש בקיר. רון הביט בו במבט נוקב, ואז צעד לאחור, ידיו מאוגרפות. הארי וג`יני מיהרו להשיג אותו.

 

פרד שחרר נשימה רועדת. "אוקי, זה לא טוב," הוא מלמל.

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

לא לקח הרבה זמן עד אשר חצי תריסר גריפינדורים נגשו להרמיוני בחדר מועדון, דורשים לדעת את כל הסיפור. הרמיוני הייתה מוכנה לזה.

 

"התחלנו לצאת במהלך הקיץ, אחרי שנפרדתי מויקטור קרום, והחלטנו לא לספר לאף אחד- כדי למנוע מהאנשים בהוגוורטס להתערב לנו בעניינים." היא הביטה מסביב בחומרה. "אני מניחה שזה לא פעל כל כך טוב, נכון?"

 

שאר הגריפינדורים עזבו, והארי, רון וג`יני, שישבו איתה בשולחן נעצו בה מבט.

 

"אתם ביחד כבר מהקיץ?" רון דרש לדעת בכעס.

 

"אני מצטערת, רון," הרמיוני אמרה לו. "פשוט לא יכולתי לגלות לך את זה. רציתי לומר לך, אבל לא הייתי בטוחה איך תגיב, ו...ובכן...אני לא יודעת. אתה כעסת כל כך על קרום עד שלא רציתי אפילו לחשוב על מה שאתה עלול להגיד אם אצא עם אחיך."

 

רון נאנח, והחל לפתור את שיעורי הבית שלו שוב, עצבני בבירור. "אז, את הולכת להשלים איתו?" הוא שאל, נשמע די גס.

 

הרמיוני הנהנה. "אני...ובכן, כן, אני רוצה להשלים."

 

היא יכלה לומר שרון האמין לה, אבל היא לא הייתה בטוחה אם הארי או ג`יני האמינו לה. שניהם החליפו מבטים, ואז היא בלעה את הרוק שלה.

 

נראה שככול שהם המשיכו לעבוד התברר שרון נרגז, ובסוף הוא אסף את ספריו ומיהר למעונות. הרמיוני התכווצה, מרגישה נורא. היא ידעה שרון יכעס... אבל היא גם ידעה שברגע שזה יגמר, הוא יטפח לה בשכם, מצהיר שזאת הבדיחה הטובה ביותר שאי פעם ראה.

 

רק דקות אחדות לאחר שרון עזב, פרד, ג`ורג` ולי ג`ורדן ירדו למטה, נראים עצבניים, הולכים לאט כפי שאסירי הפיראטים הוכרחו ללכת על הקרש. פרד בלע את רוקו וניגש אליה, מתיישב על כיסאו הריק של רון שליד הרמיוני. היא גייסה את אומץ ליבה; עתה, כשפבראטי ולבנדר יושבות קרוב אליהם ופרד גרם להזדמנות, היא תצטרך ליישם את השלב הבא בתוכנית שלה. היא החלה לאסוף את שיעורי הבית שלה, מוכנה לבצע נסיגה מהירה.

 

"תשמעי, `מיוני`," הוא אמר בהיסוס, מרגיש כעס גובר, "אני..."

 

הוא דעך כשהרמיוני נאנחה, נעמדה והחליקה את כתפיה לתוך רצועות תיקה. הוא חיכה שהיא תעזוב, אבל במקום זאת היא התייצבה בפניו. "פרד?" היא אמרה.

 

"אני...אני מצטערת."

 

היא רכנה אליו ונישקה אותו, ממקמת את ידה על כתפו, יותר כדי למנוע ממנו ליפול מכיסאו משוק מכל דבר אחר.

 

בדיוק כשהיא נטתה אחורה, פרד מיקם את ידיו על עורפה, משיב לה נשיקה. הרמיוני פתחה את פיה, מה שהפתיע אותו, אבל הוא הרוויח מזה. שניים יכולים לשחק במשחק הזה, הוא חשב. היו כמה קריאות גנאי ושריקות מכל עברי חדר המועדון, והרמיוני הפתיעה אותו אפילו יותר על ידי שהתיישבה בפישוק רגליים בחיקו ובהניחה את ידיה על חזהו. מוחו הרגיש מעט מעורפל, ואז, כשהרמיוני ניתקה ממנו, הוא הבין שמההתחלה הוא לא רצה שהנשיקה תגמר.

 

עיניו נפתחו. הרמיוני נעלמה.

 

                - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

המסדרונות רחשו על כך תריסר ימים. פרד שמע על כך בכל מקום שבו היה, וכמוהו ג`ורג`, שבקלות חשבו אותו לפרד בידי אנשים שלא הכירו את התאומים היטב. לבסוף פרד החל להקשיב לעצתו של ג`ורג`- כשאנשים ניגשו אליו ושאלו על הרמיוני, הוא אמר שהוא ג`ורג`, לא פרד, והוא לא יודע מה קורה ביניהם. זה היה קשה במקצת, בגלל שהתאומים כמעט ולא נפרדו (ואפילו הסלית`רנים הטיפשים ביותר ידעו שלא ייתכן ששני התאומים הם ג`ורג`), אבל זה עזר במקצת.

 

הוא התבלבל יותר ויותר. הרמיוני נמענה מלהיות בחברתו ככול שיכלה. והיה לו קשה לתפוס אותה בחברת אנשים שלא יפיצו את הסיפור ברחבי הוגוורטס. למה היא נישקה אותו?

 

ימים אחדים לאחר התקרית בחדר המועדון, כשפרד הגיע לבסוף להחלטה שהוא צריך להניח לזה, הוא קיבל פתק מפרופסור מקגונגל שהודיעה לו שהריתוק יתבצע בשני לדצמבר. הוא ראה שהרמיוני קיבלה פתק זהה בארוחת הבוקר, וקרן של תקווה האירה מבעד לבלבול. הוא יוכל להתייחד עם הרמיוני, מה שאמר שהוא סוף סוף יקבל קצת תשובות.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מהמם · · פורסם על ידי :טולי
אהבתי הכל ונרשמתי לעידכונים וזה מרתק!

מרתק · · פורסם על ידי :Sherlock
זה מאוד יפה ומעניין (ומרתק כמובן)
מעניין מה יקרה...

אהבתי · · פורסם על ידי :ori105
מותח תעשה המשך מהר

סופסוף המשכת! · · פורסם על ידי :XנוריתושX
קראתי את הפיק אצל הבלוגרית בתפוז ואני לא הכי מבינה למה לוקח לך הרבה זמן לעדכן
כי אצלה הפיק גמור וכתוב כבר די הרבה זמן...
בכל מקרה כל הכבוד שאתה מעלה את זה לפה
אהבתי מקווה שתמשיך מהר.

תמשיך · · פורסם על ידי :רורי
תמשיך בבקשה ודרך אגב אתה מוכשר:P

הרמיוני! · · פורסם על ידי :הרמיוני!
נו בחיאת להמשיך...

מאוד יפה ! · 12.10.2010 · פורסם על ידי :ענבל שרגל
ממש יפה אבל אני מקווה שאת יודעת שפרד מלחתחילה לא היה מתנהג ככה והרמיוני בחייםםם לא היית מגיבה ככה !!

אין איןןן !! · 25.12.2010 · פורסם על ידי :The Best Teacup
איזה פיק מקווורי ומענייןןןן ! למרות שאף פעם לא חשבתי שארצה שפרד והרמיוני יהיו ביחד אני עכשיו כל כך רוצה את זהההה !! מדהים(:

דימוי אהוב · 06.10.2011 · פורסם על ידי :loosy
אני חולה על הסגנון כתיבה והכל כאן מושלם באלפי אחוזים.
אחד הדימויים שממש אהבתי זה על הפיראטים שהולכים קרש....

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
544 1500 818 382


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח