האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

חייו של נוויל

אני מספרת את סיפור חייו של נוויל לונגבוטום ומעמיקה את קשריו עם הארי רון והרמיוני. לטובת הפאנפיק יכול להיות שאשנה קצת את דמותו והאירועים, אשמח שתקבלו.



כותב: רעות כהן
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 5 - צפיות: 2346
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הארי פוטר - שיפ: תקראו לבד - פורסם ב: 19.08.2021 - עודכן: 05.10.2021 המלץ! המלץ! ID : 12748
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

פליז תגובותתתתתת אני מקבלת גם תגובות טובות גם רעות כדי לתקן אז פשוט תגיבוו


נ''מ נוויל:

 

חיפשתי תא, אבל כל התאים היו מלאים. בסופו של דבר מצאתי מקום בתא עם עוד ארבע בנות, שלוש שפטפטו בלי הפסקה, ואחת שקראה- שלוש ספרים בו זמנית? מה קורה כאן? שאלתי את עצמי כשהסתכלתי עליה, אבל התעלמתי וביקשתי מהבנות להצטרף. הם היו כמו בעולם אחר ולא שמעו אותי, כאילו הייתי אוויר.

ניגשתי אל זאת עם הספרים (היא באמת קראה שלוש ספרים ביחד) ונגעתי בכתפה, היא הסתכלה עליי ושאלתי אם אפשר לשבת שם. היא הזיזה את התיק והספרים שלה אליה ונגלה בתא מקום פנוי, התיישבי לידה.

איך קוראים לך? היא שאלה, נוויל איך לך? שאלתי בחזרה, הרמיוני היא ענתה.

ורק אז קלטתי שטרבור לא אצלי, אוי לא, אמרתי.

הרמיוני שאלה בעדינות, מה קרה? סיפרתי לה שנאבד לי הקרפד, היא מייד קמה ממקומה (הייתי בטוח שכל הספרים שנשענו אחד על השני ועליה יתרסקו כמו דומינו אבל כנראה שהיא הפעילה איזה קסם או משהו כי הם לא זזו) ''בוא נחפש אותו'' היא אמרה, התנערתי ממחשבותיי והלכתי אחריה.

כל אחד הלך לצד אחר, הגעתי לתא אחד, ישב שם ילד בלונדיני עם רגליים למעלה, לידו שני ילדים שנראו כמו גורילות ומולו עוד שניים. הבלונדיני הסתכל אליי ''לונגבוטום, למה באת לכאן? סיפרו לי שאתה סקיב.'' הוא אמר וצחק, מייד כל הילדים שישבו לידו החלו לצחוק, רציתי לבכות, סבתא סיפרה עליו, זה הבן של המאלפויים המרושעים, הוא יהיה בסלית'רין על בטוח. חשבתי לעצמי. הבלונדיני המשיך בקול מאיים, לך מכאן לפני שתסתבך עם מאלפוי! ''כן זה באמת הוא'' חשבתי ורצתי מהתא במהירות לכיוון הרמיוני. ראיתי את הרמיוני וסיפרתי לה מה קרה אז היא אמרה לי- ''אני אלך לצד הזה (היא הצביעה לכיוון שממנו באתי) אתה יכול לחפש בצד השני איפה שהייתי קודם''

הלכתי לתא האחרון, ישבו שם שני בנים- אחד עם שיער שחור פרוע והשני גי'נג'י.

''ראיתם פה קרפד אולי?'' שאלתי, הם ענו לי שכבר הייתה אצלם איזה חננה והם לא ראו. ואז נוויל קלט שיושבים מולו הג'ינג'י וזה עם השיער השחור שהוא ראה על הרציף, הוא שאל- אתה הארי פוטר?

הילד עם השיער השחור הנהן והרים את הפוני שלו, הסתתרה שם צלקת משוננת בצורת ברק, ''הארי פוטר יהיה איתי בשכבה.'' חשבתי בשמחה.

לאחר כמה שעות הרמיוני החליפה בגדים ואמרה לי ללבוש את תלבושת בית הספר כי אנחנו עוד מעט מגיעים.


 

אם היום אין לפחות שלוש תגובות יש מצב שאני נוטשת אז פליז תגיבווווווו, ממש לא באלי לי לנטוש כי זה מעצבן אותי שאחרים נוטשים אבל אם אין תגובות אז כנראה שלא אוהבים את הפאנפיק...

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

אהבתי מאוד · 30.08.2021 · פורסם על ידי :אילה2
אל תנטשי כיף לי לקרוא

טובב · 30.08.2021 · פורסם על ידי :רעות כהן (כותב הפאנפיק)
בכל מקרה החלטתי כבר לא לנטוש כי גם אם יש מישהו אחד שמתעניין זה לא יפה לעצור לו וגם אם לא אוהבים את הפיק אני אוהבת אותו

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
544 1500 818 382


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח