האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ניגודים משלימים



כותב: אורחת יקרה
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 9643
3 כוכבים (3) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: ה"פ - זאנר: ... - שיפ: דראקו/ ג'יני - פורסם ב: 01.09.2008 - עודכן: 06.09.2008 המלץ! המלץ! ID : 135
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש
פרק מעבר- ג`יני וויזלי, הנערה הראשונה שהלכה על העננים.       ג`יני קיפלה בעדינות את בגדיה והניחה אותם במזוודה חבוטה. זהו, זה הוחלט, היא פוסעת בביטחון לעבר החודש המיגע והבלתי נסבל ביותר בחייה. "אוף! תפסיקי להראות כל כך אומללה!" הרמיוני דחקה בה, "את תראי שהכל יהיה בסדר, רק תנסי להיות במצב רוח יותר טוב!" הרמיוני עשתה ככל שביכולה כדי שג`יני תחייך מעט. "זה פשוט בלתי אפשרי! אני לא יכולה לחשוב על העובדה שחודש שלם אני הולכת לסבול את מאלפוי, אני עומדת למות!"  ג`יני התישבה על מיטתה ופכרה את פניה בידיה. "את יודעת משהו?" הרמיוני התישבה לצידה, וחייכה חיוך שהיה אמור להראות תמים, "אני חושבת שאולי נלך להסתובב קצת..." ג`יני הבינה לאן היא חותרת והביטה בה במבט ערמומי, "ס-סתם כדי לנקות את הראש" מיהרה הרמיוני לומר במבט תמים.

*****

"הו! לא! הרמיוני, אני ממש לא הולכת לעשות את זה!" ג`יני הידסה אחרי הרמיוני, ידה כבולה בעזרת קסם קשירה לידיה של הרמיוני המחייכת חיוך ניצחון. "הנה הוא שם" הרמיוני התעלמה מדבריה, והצביע על מאלפוי ששכב לבדו במדשאה, מתחת לעץ דובדבן. הרמיוני הטירה את קסם הקשירה ותפסה את ידה של ג`יני, שנייה לפני שהספיקה לברוח. "עכשיו את תלכי לדבר איתו עם חיוך גדול ונחמד על הפנים" הרמיוני הביטה בפניה וחייכה חיוך נחמד, "עכשיו לכי כבר!".  ג`יני נשמה נשימה ארוכה, ופסעה לכיוון הנער. היא הסתובבה לאחור והביטה בהרמיוני במבט של מה-אני-צריכה-לעזעזל-לעשות-עכשיו-? אך הרמיוני לא התייחסה ונפנפה לה להמשיך ללכת.

*****

דראקו היה שקוע במחשבות, מטייל לו בין העולמות המופלאים והיפיפיים להחריד שנקראים דמיון, רוחץ בשמש החמה... אבל לא להרבה זמן. צל הוטל על פניו המהרהרים של דראקו מאלפוי. "מה לעזעזל את חושבת שאת עושה?! וויזלית קטנה ומסריחה שכמותך!" דראקו רתח מזעם, כולם ידעו שאסור להפריע לו בזמן שנח. "הו, אני פשוט רוצה לומר לך משהו" ג`יני האדימה אך היא הייתה נחושה בדעתה, ופניה הביעו הבעה מתנשאת. "מה שאת רוצה לומר לי לא מעניין אותי" הוא אמר בנימה עניינית ונעמד, "עכשיו תקשיבי לי טוב טוב ווזילית קטנה ומעצבנת, נשאר לי רק יום אחד לפני שאני צריך ללכת לפנימיה מטומטמת עם ילדה עוד יותר מטומטמת, אז תסתלקי מפה כי אני לא רוצה לבזבז את היום הזה עליך!" ובזאת הוא חזר לשכב על הדשא. ג`יני בקושי הקשיבה לו, במקום זה היא התישבה לצידו. "מה את חושבת שאת עושה?!" דראקו הרים את קולו ובעיניו היה מבט רצחני, ג`יני שוב לא הקשיבה, במקום זה היא התבוננה בפניו, `יש לו פנים נאים מאוד` היא חשבה לעצמה, `חבל שהוא כל כך רשע`, ג`יני המשיכה להביט בו, אבל לא הקשיבה למילה ממה שאמר, היא רק הביטה בשפתיו נעות.   

***לאחר עשר דקות***                         

"...ואז כולם התחילו לרקוד סמבה, לאכול אננס בחומץ ולהחזיק אסלות מעל הראש-" אמר דראקו ממשיך לדבר לכיוון הנערה החולמת, "ועכשיו הגיע החלק הטוב!" דראקו המשיך בחיוך זדוני, "הם עשו מרתון החלקה על חרדל, תוך כדי זריקת סרדינים לדולפינים רעבים, פיצוח צרצרים, וכתיבת ברכות שנה טובה לכל המשפחה!"

`למה הוא חייב להיות כל כך יפה?` ג`יני המשיכה להרהר, לא מודעת למה שהנער מולה אומר.

"טוב, עכשיו הגיע הקטע הטוב באמת! תחרות אולימפית של זריקת ראשים של גמדוני בית לתוך ה-"

"מה?!?!?!" ג`יני נפלה (סוף סוף) מהעננים "זריקת ראשים של מי?!?!" היא הזדעקה. "או! התעוררת?" דראקו נעמד והתמתח, "כנראה שהחודש הזה באמת לא הולך להיות קל" הוא הביט בה מבט תיעוב אחרון והלך.

"בהחלט... מסכימה עם כל מילה" ג`יני מלמלה נעמדה גם כן, והלכה להמשיך לארוז. 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

זה פיק ממש יפה!! · · פורסם על ידי :מרים גריינג'ר
בבקשה תפרסמ/י מהר!!!

פיק טוב D: · · פורסם על ידי :רורי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007