האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


ברי

ברי, נערה טיפוסית בת 15 יתומה מאב שמתפקדת כאם שניה, מגלה סוד נורא עליה שמשנה את חייה לנצח. עליה לצאת למסע מסוכן שסופו לוט בערפל...



כותב: White Gold
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 6171
4 כוכבים (4.125) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: מקורי - זאנר: פנטזיה - שיפ: הפתעה!! - פורסם ב: 18.11.2013 - עודכן: 17.03.2014 המלץ! המלץ! ID : 4865
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אוקיי!!!!! פרק חדשדשדשדש!!!!! ואני לא מבטיחה שיהיה ככה כל יום עוד פרק, זה בגלל שיש חופש ואני משועממת... אבל פעם בשבוע אני מבטיחה לגמרי!!

תודה לMiku, לפוטר לילי, לNot your business ולשרלוט דיורי ווטסון שנרשמו ולMiku ולפוטר לילי שהגיבו!!

ועכשיו הפרק:

 

ארזתי את הבגדים האהובים עלי, שני ליפגלוסים ,עיפרון והוספתי קרם ידיים. הנפתי את התרמיל על גבי ויצאתי מחוץ לבית.

החתולה הלבנה עברה לידי. פתאום, אור לבן אפף אותה והיא הפכה ל... אישה. אישה בלונדינית כמעט לבנה ועיניים כחולות עם חריץ במקום אישון. היא לבשה שמלה צמודה וארוכה, עד שראו רק כפות ידיים, צוואר וראש. שמתי לב שהפרווה שלה הפכה לשמלה כזאת. הטריק הזה מצא חן בעיניי.

לאשת החתול היה קול עדין ודק, מעט ילדותי ובכל זאת סמכותי. "הנסיכה פוס, עלייך להתכונן" היא לחשה. היא הניפה את זרועותיה בעיגול ושער סגול מתערבל נוצר. היא אחזה בידי בעדינות ומשכה אותי לשער. הרגשתי כאילו שואב אבק שואב אותי לתוך ארגז מלא נצנצים סגולים; כל גופי גרד. בסוף יצאנו לפני מצודה ענקית. ענקית.

"איך עשית את זה?!" נדהמתי.

"אני חתולת שער, אני מסוגלת לפתוח שערים" היא חיייכה. 

הבטתי סביב בפליאה. מולנו היה שער חסום. עמדו שם לפחות עשרה חיילים. כשהם הסתכלו עלי עיניהם נפערו והם משכו יותר מדי מהר בשלשלאותל הברזל והשער התרומם בתוך שניות. 

"הנסיכה פוס" הם מלמלו. מה שנגלה לעיני היה מדהים: עיר של חתולים. היו שם חנויות, בתים, גינות, מסעדות, קניונים, קולנועים. ובאמצע העיר הייתה טירה. 

"שם אבא שלך מולך" לחשה אשת החתול ביראת כבוד. 

"איך קוראים לך, בעצם?" שאלתי.
"דיאמאנד" (DIAMAND) היא אמרה. "יהלום בהולנדית" הסבירה.

"שם יפה" מלמלתי. "בריטני פוס... תקעו לי את השם הזה" רטנתי.

דיאמאנד צחקקה. 

"אני יכולה לקרוא לך דיה? דיאמאנד זה מדי ארוך" שאלתי אותה. (DIA)

"כרצונך, הוד נסיכותך". היא מלמלה. הגענו לטירה.

ברגע שנכנסתי, לא אני לא מגזימה, התחילו הלחשושים. "זאת היא!" "הנסיכה מהנבואה!" "היא תשמיד אותנו!" וכו' וכו'...

"התעלמי, הנסיכה פוס, ובואי איתי לחדר הכס". היא מלמלה.

שני חתולים ג'ינג'יים שמרו על דלת בהבעות מאיימות. הם נסוגו כדי לתת לי ולדיה לעבור. הדלתות נפתחו. 

ישב שם גבר בערך בן 40 על כיסא גדול ומפואר. הוא היה בהיר מאוד, עם עיניים כחולות כמעט מחשמלות ושיער שחור-שחור. היה לו בגד שחור צמוד שכיסה את כל הגוף-שמתי לב שזה בגנון הלבוש בקרב אנשי החתול- וגלימה אדומה כדם. הוא קם, הבעה נואשת על פניו.

"פוס!" הוא מלמל. עיניו נצצו. "ביתי האובדת... חזרת הביתה!!" הוא לחש. הוא אחז בידי. 

"אבא?" שאלתי בחוסר אמון. חשבתי שהוא מת .חשבתי שהוא דרקון. אמא שיקרה לי יותר ממה שחשבתי.

הוא חיבק אותי בחוזקה. "פוס... או שאת מעדיפה ברי?" הוא לחש. "ברי" עניתי, ויבקתי אותו. 

אבא. 

יש לי אבא.

 

 

זה לא יצא ארוך במיוחד, אבל... אולי מחר אעלה פרק חדש!!!

ת"ב???? פליייייז???

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מדהים!!!!!!!!!!!!!!! · 02.12.2013 · פורסם על ידי :Paramore ♥
את כותבת מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
המשך בדחיפות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

תודה!! · 02.12.2013 · פורסם על ידי :White Gold (כותב הפאנפיק)
כל תגושה שלכם מאירה לי את היום!! תודה!!
עכשיו זה קצת יבש, אבל בקרוב... מלחמת הדרקונים ואנשי החתול, ואפילו אני לא יודעת איך זה יגמר!!

ההההממממששששךךךך!!! · 03.12.2013 · פורסם על ידי :האריפוטר12345
זה ממש יפה, הרעיון ממש ממש מגניב, ובקיצור, פאנפיק מושלם!!! נרשמת לעדכונים ומחכה להמשך!!!

מעיין · 12.12.2013 · פורסם על ידי :פטריקוש
ווואוווו תגידי מתי את רושמת את הפרק הבא?
כי אני כבר לא יכולה לחכות!!!!

אומייגדנס · 16.12.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
את כותבת מדהים שזה רער.
המשך, בשבילי?

וואו! · 18.12.2013 · פורסם על ידי :Princess Anna of Arendelle
זה פנאפיק ממש יפה!! המשך דחוף!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1150 727 360


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007