האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

ברי

ברי, נערה טיפוסית בת 15 יתומה מאב שמתפקדת כאם שניה, מגלה סוד נורא עליה שמשנה את חייה לנצח. עליה לצאת למסע מסוכן שסופו לוט בערפל...



כותב: White Gold
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 6197
4 כוכבים (4.125) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: מקורי - זאנר: פנטזיה - שיפ: הפתעה!! - פורסם ב: 18.11.2013 - עודכן: 17.03.2014 המלץ! המלץ! ID : 4865
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

טוב. אז אחרי הרבה זמן אני מעלה פרק חדש ומדהים!!

תודה לכל מי שהגיב, דירג ונרשם!! אין עליכם בכל העולם!!



   הוקצה לי חדר שינה שהיה קצת יותר מדי מפואר לטעמי. הוא היה בגוני לילך וטורקיז פסטלי. היה שם ארון שם שמלות חתולים (כך כיניתי אותן) רבות מספור. היתה שם שידה עם מגירות, מראה ומדפים עם הספרים האהובים עלי. אך הדבר שמשך את עיני יותר מכל היתה המיטה הענקית שניצבה בפינת החדר. ערימת כריות נעימה היתה בקצה, וכילות משי דקיקות סבבו אותה. אחרי חדר צפוף עם שתי אחיות, זו היתה הפתעה גמורה.

   "את נסיכה!" התעקשה דיה.

   "אני לבד כאן? וואו" מלמלתי בחוסר אמון.

   "בטח תרצי לראות את אקוומרין" אמרה דיה בחיוך שובב. "נוחי שעה, נסיכתי, ונצא".

   "קראי לי ברי, לא נסיכה או פוס" הפצרתי, אך דיה כבר נעלמה. נאנחתי. נשכבתי במיטה הענקית ונרדמתי.

  

   "הנסיכה פוס? פוס? ברי?" שמעתי את דיה מבעד לערפילי חלום. ראיתי דרקון שחור גדול, עינוי שחורות לגמרי עם חריץ אדום מרושע. הוא ירק אש ומים בו זמנית, מה שהיה מבעית ביותר, ונשף לעברי קיטור. אנשי חתול עם פרוות סומרות שיספו את עורו ואת קשקשיו הנדמו כאבני אגט, ודם פרץ מחתכיו, תואם להפליא לחריצי עיניו האדומים. הוא שאג בכאב, והחלום התפוגג.

   "דרקון. שחור. אדום. דם. אש. מים. עשן" מלמלתי.

   "חלמת?" שאלה דיה בארשת מודאגת. "רוב החתולים רבי העוצמה חולמים במצודת קאטר. עלינו למהר אל אקוומרין, היא תדע לפרש את חלומך".

   הנהנתי. משום מה הרגשתי שבקרב ההוא לא היו מנצחים. ושהייתי חייבת להציל את הדרקון.

   "הדרקון. אני צריכה להציל אותו. אסור לו למות". אמרתי לדיה.

   "דרקון!" היא החווירה. "בואי לפורטל הראשי, הוא מהימן יותר מאלו שאנו, החתולים, יוצרים". במילים אלו משכה דיה את זרועי והחלה לרוץ.

   "היי!" מחיתי. בתגובה, דיה הגבירה מהירות.

   הרגשתי פתאום משיכה משונה בבטן. קיר של אדמה ניצב פתאום מול דיה, והיא נאלצה לבלום. ברגע בעצרה, הקיר נבלע והתחושה המוזרה בביטני שככה.

   דיה הביטה בי בחוסר אמון. "זה לא יכול להיות... הנצר הכי חזק של קאטר- חתול אדמה?!" היא מלמלה בלחץ.

   "האטי, זו פקודה" אמרתי בזעם. דיה צייתה.

   ירדנו במדרגות רבות מדי לטעמי. כשנעצרנו מול דלת חושך כבר התנשפתי.

   "חשבי על אקוומרין" הורתה דיה. נשמתי עמוק.

   'רק שלא נתפוס אותה במקלחת' הרהרתי. דיה העבירה אותנו בדלת החושך.

 

   אקוומרין, אני מניחה שזו הייתה היא, עמדה במטבח ופרסה עוגה בזמן שקומקום רתח. "הקדמתן" היא אמרה ברוגע, בלי למצמץ. היא מזגה קפה לשלושתינו והניחה צלחת עם פרוסות עוגה על שולחן קטן ליד ספה. התיישבנו. "ספרי, פוס נסיכתי, את חלומך" היא אמרה בקול מסתורי ואפל.

   סיפרתי לה את כל הפרטים שזכרתי, כולל התחושות, וההרגשה המוזרה שאני חייבת להציל את הדרקון.

   אקוומרין עצמה את עיניה בריכוז. "חלום רב עוצמה" מלמלה. לפתע, פקחה את עיניה. הן נראו כמו עכבר מתרוצץ המלכודת מוות. לבסוף אמרה:"דניאל". דיה החווירה ופניה הרצינו. "דרקון רב עוצמה, דניאל" מלמלה דיה לעצמה. "להציל אותו? לא, נצטרך עשרות חתולים בכדי לגבור עליו. להציל אותו לא יעלה בידייך".

   "אפשר לדעת על מה אתן מדברות?" התעצבנתי. אקוומרין הישירה אלי מבט.

   "דניאל הוא הדרקון רב העוצמה ביותר" היא אמרה. "והוא רק נער בן שש עשרה" המשיכה. "יש לו כישרון- לירוק אש ומים יחדיו. הוא מסוכן מאוד, אפילו לבני מינו".

   החוורתי. "החלום עבר, הווה או עתיד?" שאלתי.

   "עבר. הקרב הזה לא הוכרע. שני הצדדים הותשו. ודניאל היה בן עשר בלבד. מאז, לא שמענו עליו כלל. חלמו עליו לראשונה זה שש שנים... זה סימן רע, רע מאוד".

   "אולי כדאי שנדון על כך עם מלכינו" התערבה דיה. "יש לי משהו חשוב לדווח. הנסיכה פוס השתמשה ביסוד האדמה. זה לא יכול להיות. כלומר, הנצר האדיר הוא חתול אדמה?!"

   פתאום אקוומרין השתנתה. היא נכנסה למעין טראנס. היא עדיין החזיקה ספל ופרוסת עוגה, והם נפלו ארצה. הספל התנפץ והעוגה נספגה בקפה.

  "ביסוד אחד לא הסתפקה

  "אף לא בשניים או ארבעה

  "את כל החמישה לקחה לעצמה

  "אש, מים, עפר, רוח ונשמה"

   במילים אלו בתנערה אקוומרין והביטה בי. "חשמת היסודות בשליטתך".

  

 

ת"ב?

דירוגים?

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

ממש מרשים,יפה מאוד ! · 19.12.2013 · פורסם על ידי :Mischief Managed
סורי שלא כתבתי בעבר,אבל יש לך כישרון! וממש טוב :)

בבקשה המשך.... · 19.12.2013 · פורסם על ידי :נימפלורה לסטריינג'
אני אומללה, וללא המשך אני לא יודעת מה אני אעשה...(רחמים עצמיים, רחמים עצמיים...)
סתאאאם!
פאנפיק מהמם, ואני ממש אשמח להמשך.

יש!!!! · 19.12.2013 · פורסם על ידי :Princess Anna of Arendelle
עידכנת!!

המשך דחוף!!!

אין לי מה להגיד. · 19.12.2013 · פורסם על ידי :Im Not Lost In Sin
רגע, בעצם יש לי!
יש לך כתיבה ממש טובה (למרות שאני עדיין חושבת שאת צריכה להרחיב בתיאורים ><) ועלילה מצוינת.
תמשיכי מהר!
שאלה קטנה, בת כמה ברי?...

תודה לכולכם · 19.12.2013 · פורסם על ידי :White Gold (כותב הפאנפיק)
תודה רבה!! התגובות שלכם מחממות לי את הלב.
וברי היא בת 15.

אממממ · 20.12.2013 · פורסם על ידי :פטריקוש
איך לומר את זה במילים עדינות?




זה היה מאגניבאוסום!!!!!
איזה מזל שנירשמתי!!!!

ההההממממששששךךךך!!! · 20.12.2013 · פורסם על ידי :האריפוטר12345
וואו, הפאנפיק שלך מושלם, ואני פשוט מתה עליו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

זה מדהים · 21.12.2013 · פורסם על ידי :bambi
a נרשמתי לעדכונים, מצידי תרשמי 3 פרקים בשעה כל יום. את כותבת מעולה [ואני כתבתי כבר כמה ספרים, ככה שאני מבינה] אם את יכולה אז תצרי איתי קשר דחוף,

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
544 1500 818 382


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח